18♦"Karım doğuruyor"

44.2K 1.9K 195
                                    

                                                                          FINAL

9.Ay

Ben derin derin nefesler alırken,Rüzgar telaşlı bir şekilde arabayı sürüyordu.Daha da hızlanıp arabaları sollamaya başladı.Bir eli direksiyondayken bana dönüp elini karnıma koydu."Derin nefes al,aşkım." Eline vurup onu ittim. "Beni doğumhaneye yetiştir Rüzgar,morga değil.Arabaya odaklan." Benden aldığı ikaz ile gözlerini bir saniye bile yoldan ayırmadı.

Hastaneye vardığımızda koşarak kapımı açtı bu sırada "Karım doğuruyor" diye bağırıyordu.Arabadan Rüzgar'ın yardımıyla inerken hemşireler beni sedyeye yatırdı.Son hız doğumhaneye yetiştirilirken Rüzgar'ın elini bırakmamıştım.Benimle gelecekti.Başka çaresi yoktu.

"Derin derin nefes alın ve ıkının."Sanırım öleceğim.Bana söylenenleri yaparken;Rüzgar tepemde dikiliyordu.Bana ne denirse o da aynısını yapıyordu.Bana dönüp "Ikın aşkım,çıkart onu." dedi,aynı anda ıkınıyorduda.

Rüzgar'ın elini biraz daha sıkarken-kocam elsiz kalacaktı- "Biraz daha zorlarsan sıçacaksın şuraya,Rüzgar" dedim.Dibimizdeki hemşireler bize sürekli gülüyordu.Normal bir doğum bile yapamıyorum.

Son kez ıkınırken Rüzgar'ın saçlarına asıldım.Ondan aldığım güç ile bebeğimi doğurmuştum.Ağlayan bebeğime bakarken,bir şeyin yeri düşme sesi geldi.Yanıma dönüp baktığımda Rüzgar yerde yatıyordu.Bayılmıştı,salak...

---------------

"Çok sevimli"

"Aynı babası."

"Allah korusun,Ecrin."

"Neyim varmış benim?"

"Tamam kesin,kız çocuğu annesine benzer" konuşmam ile hepsi bana dönmüştü.Ecrin hemen bana sarıldı. "Anne olunca daha mı güzel oldun,ne?" Gülümsedim.Deniz'de yanıma oturdu. "Bana doğum anını anlat" dedi.Rüzgar tip tip bakarken,Ecrin ve Deniz umutla bekliyorlardı.Gülümseyerek konuşmaya başladım.

"Sürekli nefes alıp ıkınıyordum.Rüzgar kendini doğuma öyle kaptırdı ki benden daha iyi ıkınmaya başladı.Bir ara doğumu onun yaptığını düşünmeye bile başlayacaktım." Herkes katıla katıla gülerken.Sıra bayılma anına gelmişti.Ağzımı açtığım anda Aslı ağlamaya başladı.Şimdikten babasının kızı olacağı belli.

Ve bitti.

Şu ana kadar yapılan tüm yorumlara verilen tüm oylara teşekkür ederim.Kısa bir final gibi gelmiş olabilir ama en iyisi böyleydi.Daha fazla sıkıp konudan sapmadan finalimi yapmak istiyordum.Imm çok konuşmadan gidiyorum ^^

O Benim KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin