16♦Ayılar eşlerini aldatır mı?

43.4K 1.8K 35
                                    

Beyaz elbisesini uçuşturarak papatyaların arasında koşturuyordu.Küçük pembe dudakları yukarı kıvrılmış,gök yüzünün rengini çalmış gözleriyle etrafa bakıyordu.

"Aslı" diye seslendim.İsmini duyar duymaz döndü.Kahkaha atarak bana koştu.Dizlerimin üstünde yere oturdum.Minik kollarını boynuma sardı."Annem" diyerek yanaklarıma sulu öpücükler kondurdu...

Çalar saati kapatarak yanımda boylu boyunca uzanmış öküze baktım.Evliliğimizin 5. ayında olmamıza rağmen her sabah onu yanımda görünce şaşırıyordum.Dudaklarını şapırdatarak bana doğru döndü.Uyurken çok sevimli oluyordu.Gülümseyerek yüzüne yaklaştım.Olabildiğince yumuşak bir sesle "Rüzgar,işe geç kalacaksın" dedim.Biz evlendikten 2 ay sonra babası her şeyi Rüzgar'a devrederek emekli olmuştu.Holding sahibi olsada hala çocuktu.Onu uyandırıp evden gönderene kadar çok uğraşıyordum.Uyanması için sert olmam gerekiyordu ki bundan hoşlanmıyordu.İlk önce normal bir şekilde uyandırmayı denedim.; sizde gördünüz....

Başarılı olamayınca sertçe dürtmeye başladım.Küçük mırıltılar haricinde bir tepki vermedi.Kollarıma tüm gücümü verip yuvarlayarak yataktan attım.Bedeni sert zeminle buluşur buluşmaz öfkeyle ayağa kalktı.Dudaklarımı büzüp ellerimi iki yanımda kaldırdım.Gözlerini kapatarak derin nefesler aldı.

"Normal bir eş olamaz mısın?"

"Ben normal bir eşim.Sen normal bir insan değilsin."

Alay eder gibi güldü."Hıh.Normal bir eş miş.." altında yatan gizli anlamı fark edince kaşlarımı çattım.Bana hiç aldırmayarak ahesta adımlarla banyoya ilerledi.Bu gün size kahvaltı yok,Rüzgar bey...

 ♦

Önümdeki pasta neredeyse bitmek üzereydi ve hala Ecrin ortalıklarda yoktu.Yarım saate yakın onu bekliyordum.Pastamı yemeye devam ederken arkamdan biri sarıldı.Yanağıma konan sulu öpücükle kafamı çevirdim.Ecrin, 32 diş sırıtarak bana bakıyordu.Sinirli bir yüz ifadesiyle karşımdaki sandalyeyi işaret ettim.Dudaklarını büzdü "Tamam,kızma.Ufak bir işim vardı."

"Sevgilin var değil mi?" tek kaşımı havaya kaldırdım.Yutkunduktan sonra kafasıyla onayladı.Başımı onaylamaz şekilde salladım. "Bana söylemeliydin"

"Yeni evlisin,rahatsız etmek istemedim.Kendi sorunların var"  dedi.Haklıydı,onu buraya kendi sorunlarım için çağırmıştım.Evlilikte sorunlarım olsada onu çok boşlamıştım.Bir ara onun için toplanmaya karar verdikten sonra kendi sorunuma döndüm. "Sana bir şey söyleyeceğim"

Merakla masaya eğildi "Söyle." Ağzımda bir şey geveledikten sonra "Biz şey yapmadık daha ve Rüzgar bu konuda biraz sinirli yani yapmak istiyor." dedim.Sandalyesine yaslandı,elleriyle yanaklarını tuttu "5 ay oldu,Nefes"

"Söylemesen bilmeyecektim" gözlerimi devirdim.Dil çıkardı.Ellerini masaya koyarak bana eğildi "Yapmaktan mı korkuyorsun?" Yavaşça onayladım."Yapmak zorundasın,Nefes"

"Nedenmiş?"

"Yapmazsan başka kızlara gider." dudaklarını kıvırdı.Ah başka kızlar.Lanet olası başka kızlar...

"Bunu yapar mı?" 

"O bir erkek,Nefes.Doğasında var..." Ayılar eşlerini aldatır mı ki?

"Pekala ne yapmalıyım?"

"İlk adımı sen atamazsın.Onun yaklaşmasını sağlayacaksın." Bir kaç dakika düşündüm "Nasıl yapacağım?" diye sordum."İşte bu konuda bir fikrim yok"

"Erkekleri baştan çıkarmak" adlı bir yazı okudum ve şimdi onun madurluğunu yaşıyordum.Giydiğim etek var mı yok mu belli değildi.Üstümde de siyah bir askılı vardı.Aynada kendime bakarken koridorda ayak sesleri duydum.Rüzgar gelmişti...

Ellerimle yüzüme hava yaptım.Odanın kapısını ilerlerken Rüzgar benden önce davranıp kapıyı açmıştı.Üstümü tararken yorgun hali gitmiş gözleri açılmıştı.

"Günün nasıl geçti?"

"İyi"

"Oh..."

Kapının önünde mal gibi dikiliyorduk.Dayanamayıp "Sana yemek hazırlayayım" dedim ve odadan çıktım.Kapının önünde durduğu için ona sürtünmüştüm.Yüzümün kızardığına emindim.Bu iş gerçekten zormuş...

Rüzgar soğuk bir meyve suyu içemek istemişti.Buzdolabının kapağını açtığımda ağlamak istemişti.Mevsu suyunu koymaya yer olmadığı için alt rafa koymuştum.Bu etekle eğilmek istemiyordum.Arkamı döndüğümde Rüzgar bana bakıyordu."Meyce suyu?" Kafamı sallayıp tekrar buzdolabına döndüm.Başka çarem olmadığı için eğilerek meyve suyunu aldım.Arkamdan duyduğum hırlamalı bir nefesle yavaş bir şekilde buzdolabını kapattım.Ayı dedim ama daha vahşi bir şeye dönüşüyordu.Bu işin sonu iyi değildi sanki...

O Benim KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin