20-En Fazla Ne Olabilir Ki?

931 22 3
                                    

"2 günlüğüne tatile gitsek ne olur? Aslı'ya bakar bizimkiler."

"İçim rahat etmez Rüzgar."

Kedi gibi bakmaya başladı. Yapma şunu işte, dayanamam.

"Tamam gidelim bakalım" dememle kollarını belime doladı. "Ben bizimkilere haber vereyim yarında Aslı'yı bırakır yola çıkarız"

Huzursuzluğumu hissedince alnımdan öptü "Merak etme alt tarafı iki günlüğüne tatile gidiyoruz en fazla ne olabilir ki?"

●●●●

"Şom ağzına kuşlar sıçsın Rüzgar." söylenerek parmaklıklar ardındaki kocama baktım. Önüne eğdiği başını kaldırıp karşı nezarethanede olan bana baktı.

"Böyle olacağını nerden bilecektim."

3 saat önce

"Seni çok güzel bir otele götüreceğim. Sıpa,masaj,çamur banyosu ne ararsan var.Bak paraya kıydım." Diyip göz kırptı. Sanki zengin değildi.

"Asistanına söyleseydin keşke. Senin bulduğun otelden her şey çıkabilir."

"Abartma sevgilim." Elimi öpüp bacağına koydu. Camdan geçtiğimiz yollara bakarken kızımı özlemiştim. 2 günlüğüne bile ayrı kalamıyordum kızımdan.

"İşte geldik."

Araba durduğunda ön camdan otele baktım. Çok büyük değildi ama ormanın ortasında olması nedeniyle dinlendirici bir yer gibi gelmişti. Rüzgar kapısını açıp indikten sonra bende indim. O bagajı açıp valizleri çıkartırken yan tarafımıza park eden araba ile o tarafa döndüm.

Yüksek sesle kahkaha atan kadının sesiyle yüzümü buruşturdum. Kadın 30'lu yaşlarında adam ise 50 yaşında vardı. Kadının yanına gelip elini tuttuğunda gözlerim parmaklarına kaydı. Adamda yüzük vardı ama kadında yoktu. Aklıma gelenle kaşlarımı çattım metresiydi kadın. Onlar içeri girerken sinirle Rüzgar'a döndüm.

"Sende buraya metresinle mi geliyordun?" Rüzgar bir anda söylediğimle şaşırmıştı. "Ne metresi? Nereden çıktı şimdi?"

Gözümle ileride ilerleyen ikiliyi işaret ettim. "Bak adam metresini getirmiş buraya."

Derin bir nefes verdi "Nereden biliyorsun metresi olduğunu?"

Omuz silktim." Adamda yüzük var kadında yok."

"Herkesin kendi hayatı bebeğim. Ayrıca benim metresim olduğunu mu çıkardın bundan."

"Ne bileyim tutturdun güzel otel diye."

Valizleri sürükleyerek yanıma geldi." Instagramda gördüm bebeğim. Hoşuma gitti. Hemen karımı otele atayım dedim. " çapkın çapkın güldü.

"Öyle olsun bakalım."

Otelin bahçesinden geçip iceri girdik. Yerdeki eskimiş,yer yer kirli kırmızı halıya bakarken resepsiyona ulaşmamızla gözlerimi kaldırdım. Karşımda salak salak sırıtan bir adam vardı.

"Hoşgeldiniz " dedi.

"Hoşbulduk." diyen Rüzgar'a baktım. Ben cevap vermemeyi tercih etmiştim. "Oda ayırtmıştık." Adam girişlerimizi yaparken bende etrafı kontrol ediyordum. Az once içeri giren ikili ne ara odaya çıkıp havlulariyla havuza inmeye karar vermişlerdi bilmiyorum ama yine sinirlerimi bozmuslardi. Bu kadın neye gülüyordu bu kadar?

Rüzgarın omzuma dokunmasıyla irkildim. "Hadi odamıza gidelim."

Başımla onaylayıp takip ettim. Asansörle çıkarken yine yaramaz çocuklar gibi eli ayağı rahat durmuyordu. "Kocacım odaya gitmeyi mi beklesen?"

O Benim KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin