14♦Spoiler

36.7K 1.2K 20
                                    

Mutluluğumun sebepleri:

1-Rüzgar bir katil değildi.
2-Beyaz elbiseli,intikamci bir hayaletin lanetle ilgisi yok.Aslında çok basit ; iyi bir lanet.
3-Rüzgar katil olmadiğina ve beni öldürmeyeceğine göre uzun bir süre daha yaşayabileceğim.
4-Ruzgar bana evlenme teklifi etti.

Şuanda mutlu olmamın 4 sebebi.Hangisi daha önemli karar veremiyorum.Benim yerimde olsanız sizde karar veremezdiniz.Rüzgar hiç bir tepkimi kaçırmamak için pür dikkat beni izliyordu.Aklımda her şeyi tarttım.Yapabildiğim kadar...

"Önümde iki seçenek vardı.Birine ışık yakacaktım.Bil bakalım hangi seçenek yandı.Benimle evlenmeye hak kazandın,Rüzgar Keskin"

♣♣♣

Genç kız sarı saçlarını savurdu.Ellerini beline koyup,dudaklarını sinirle büzdü.O bu hallere girdikçe karşısındaki adam keyifleniyor,gülümsememek için kendini zor tutuyordu.

"Sen biraz önce beni öptün mü?"

Adam keyifle mırıldandı "Bilmem,sen söyle.Öptüm mü?"

Asi,sağ elinin işaret parmağını adamın göğsüne bastırdı.Parmağının ucundaki sıcak bedeni delip geçmek istiyordu.Bunu yapmazsa,o bedenin sıcaklığıyla ateş alacağından adı gibi emindi. "Sen benimle dalga mı geçiyorsun?"

"Hayır,seni seviyorum...."

Yayınlanmayı bekleyen 6 kitap var ve ben bir türlü karar veremiyordum. O Benim Kocam dan sonra ODUNCUK kitabımı yayınlamaya karar verdim.Yukarıdaki tanıtım ODUNCUK kitabıma ait.Profilimden yada yorumlardan kitaba ulaşabilirsiniz.

O Benim KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin