14♦Ben her şeyi önceden hesapladım.

49K 1.9K 83
                                    

Mutluluğumun sebepleri:

1-Rüzgar bir katil değildi.
2-Beyaz elbiseli,intikamci bir hayaletin lanetle ilgisi yok.Aslında çok basit ; iyi bir lanet.
3-Rüzgar katil olmadiğina ve beni öldürmeyeceğine göre uzun bir süre daha yaşayabileceğim.
4-Ruzgar bana evlenme teklifi etti.

Şuanda mutlu olmamın 4 sebebi.Hangisi daha önemli karar veremiyorum.Benim yerimde olsanız sizde karar veremezdiniz.Rüzgar hiç bir tepkimi kaçırmamak için pür dikkat beni izliyordu.Aklımda her şeyi tarttım.Yapabildiğim kadar...

"Önümde iki seçenek vardı.Birine ışık yakacaktım.Bil bakalım hangi seçenek yandı.Benimle evlenmeye hak kazandın,Rüzgar Keskin" bunu hep içimde tutmuştum.Rüzgar'ın şaşkın bakışları daha da mutlu ediyordu beni.

Kendini toparlayıp bana yaklaştı.Ne yapacağını merakla beklerken yaptığı şeyle küçük dilimi yuttum.Rüzgar bana sarılıyordu.Hafif kaslı vücudunun içine gömülmüş,onun kokusuyla bu anın geçmesini bekliyordum.Rüzgar,geri çekilmeden saçlarıma nefesini vererek "Teşekkür ederim" dedi.İşte bu beklemediğim bir şeydi...

Rüzgar yavaş yavaş geri çekildi ama kolları hala belimdeydi.Kafamı kaldırıp yüzüne baktım.Gülümsüyordu.Yaklaşıp alnını alnıma dayadı "Seninle evlenmeye hak kazandım,öyle mi?" Yüzümdeki gülümsemeyle "Evet" dedim.Geri çekildi,kollarınıda beraberinde götürdü bu sefer."Bu gün yorulduk uyuyalım artık" diyerek odadan çıktı.

Üstümdeki kıyafetlerle yatağa uzandım.Tavana bakıp mal mal gülümsüyordum.Ellerim ile gülüşümü bozmak istedim ama olmuyordu.Pes ederek suratımdaki sırıtmayla uyudum

♣♣♣

Arabanın kapısını açıp,oturdum.Uykum olduğunu belli eden bir sesle "Günaydın" dedim.Rüzgarda aynı şekilde cevap verdi.Şu son 1 hafta çok yorgunduk.Nişandan sonra,o gece kalmaya gittiğim evde evlendikten sonra Rüzgar'la birlikte kalacaktım.Handan hanımın ısrarları sonucu tüm evi kendi zevkime göre döşemiştim.Her zaman hayal ettiğim bir şeydi; kendi zevkime göre ev düzenlemek.Ortaya çok garip bir ev çıkmıştı orası kesin.Şuana kadar filmde izleyipte beğendiğim tüm ev dekarasyonlarını kullanmıştım.Oturma odası kırmızı ve beyaz,mutfak turuncu,yatak odamız siyah ve beyaz,misafir odaları pembe,banyolar ise mavi idi.Böyle söyleyince saçma gelebilir ama gördüğünüz zaman hoşunuza giden bir tasarımdı.

Balayını Paris'te geçirmeye karar vermiştik.Kalacağımız otel,gezeceğimiz yerler çoktan ayarlanmıştı.Balayına Rüzgar ve ben karışmamıştık.Her şeyi Handan hanım halletmişti.Şimdi ise gelinlik ve damatlık alışverişine gidiyorduk.Dün gece alacağım gelinliği kafamda tasarlamıştım.Umarım kafamdakine uygun bir gelinlik bulabilirdim.

Araba durunca,karşımdaki gelinlik mağazasına baktım.Oldukça büyük ve gösterişliydi.Kapıyı açıp,sıcak havanın yüzüme vurmasına izin verdim.Temiz hava kendime gelmemde yardımcı olmuştu.Rüzgar arabayı kilitledikten sonra yanıma  gelip elimi tuttu.El ele mağazaya doğru yürüdük.Aklıma ilk elimi tuttuğu gün gelmişti.Nişandan sonra Rüzgar'ın ailesini ziyarete gitmiştim.Bahçede onlara doğru yürürken elimi tutmuştu.Şaşkınlığımdan ne yapacağımı şaşırıp,bahçedeki süs ördeklerden birini devirip kırmıştım.Aynı günün akşamı Rüzgar beni yurda bırakırken "Şuan birbirimize aşık değiliz ,bunun için kendimizi zorlamaya gerek yok.Evlendikten sonra yavaş yavaş birbirimize alışırız belki de aşık oluruz" demişti.Haklıydı şuan yaşadığımız duygunun adı aşk değildi....

İçerideki tüm gelinliklere göz gezdiriyordum.Rüzgar dikkatli seçmem konusunda uyarmıştı.İlk önce benim gelinliğimi sonra Rüzgar'ın damatlığını alacaktık.Gelinlikler arasında geçerken gözüm ortada bir modelin üstünde duran gelinliğe takılmıştı.Buranın önemli bir parçası olduğu belli oluyordu.Biraz ona baktıktan sonra bir tane gelinlik seçtim.Kabine girdiğimde kadının gelinliği getirmesini bekliyordum.3 kişinin getirdiği gelinliği görünce gözlerim büyümüştü.Bu o gelinlikti.Kadınlardan biri "Rüzgar bey bunu giymenizi istedi" dedi.Kafamla onaylayıp üstümü çıkardım.Bana iki kişi yardım etmişti.Giyindikten sonra beyaz bir topuklu ayakkabı verdiler.Onuda giyerek kabinden çıktım.Rüzgar karşısında inanılmaz bir şey görmüş gibi bakıyordu.Hafif ksıık bir sesle "Öyle bakmayı keser misin" dedim.Rüzgar ellerini cebine sokup "Gelinlik gerçekten güzelmiş" dedi.Odun,bana değil gelinliğe iltifat ediyordu."Hııı öyleymiş" 

♦♦♦

Aynadaki görüntüme bakarken,Ecrin göz yaşlarını tutamamış ağlıyordu."Yapma şöyle,Ecrin" dedim.

"Duygulandım.Ne çabuk büyüdün,Nefes? Senin yemek yerken çatalı burnuna soktuğun zamanları bilirim." Kurduğu cümleye kızacakken arkamdan bir kahkaha sesi geldi.Rüzgar bey bir eli cebinde bir eli karnında kahkaha atıyordu.Ecrin Rüzgar ve bizi yalnız bırakmak için odadan çıkmıştı.Kahkahası biten,Rüzgar bana yaklaşırken onu inceledim.Siyah ve üstüne tam oturan takım elbisesi gerçekten çok hoştu.Önümde durduğunda cebinden bir kutu çıkartı.Kutunun kapağı açıldığında benimde ağzım açılmıştı.Çok güzel bir kolye idi."Arkanı dön,Nefes" Rüzgara itaat edip arkamı döndüm.Kolyeyi boynuma taktı.Geri çekilmeyip bana sarıldı.Aynadan birbirimizin gözlerine bakıyorduk.

"Bir kaç dakika sonra karım olacaksın"

"Biliyorum,tüm hesaplamaları yaptım."

"Ne hesaplaması?"

"Son anda vazgeçip kaçarsam,senden kurtulur muyum diye düşündüm ama bu gelinlikle zor.İki adım atmadan beni yakalarsın"

"Bu gelinliğe bu kadar para neden verdim sanıyorsun? Ben her şeyi önceden hesapladım."

♦♦♦

Evet hikayede bundan sonra evli bir Rüzgar ve Nefes var.Kendinizi kıskanç,sürekli kavga eden,başlarına hiç tahmin etmediğiniz olaylar gelecek çiftimize hazırlayın.

O Benim KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin