17♦Küçük Rüzgar'cık

42.4K 1.7K 38
                                    

Ara final de dediğim gibi bölümler uzun olmayacak.Ayrıca birbirleriylede alakalı olmayacak.Yani bir kaç ay falan atlayacağız her bölümde.Özel bölüm olarak düşünün.Bu bölüm ısarcı olan okuyucuma...

"Rüzgar" 

Gözlerim dolmuştu.Yanımdaki camış biraz daha uyumaya devam ederse,çilek yiyemeyecektim ve kızımın vücudunda çilek izleri olacaktı.Uyumadan önce komodinin üstüne koyduğum su dolu bardağı elime aldım.Oluşacak her türlü tepkiye karşı yastığı karnımın üstüne koydum; aniden kalkarken kolunu karnıma vurabilirdi.Hızlı bir şekilde suyu yüzüne döktüm.Ağzına giren suları tükürerek yatakta oturur pozisyona girdi.Eliyle yüzünü sildikten sonra bana döndü.Kendini sıktığı her halinden belliydi ; hamile olduğumdan beri bana bağırmıyordu.

"Efendim karıcım" 

Alt dudağımı öne doğru uzattım,başımı oynadığım ellerime indirdim ; bu işe yarayacaktı. "Canım çilek çekti" dedim.Derin bir nefes aldı.İçinden 10'a kadar saydığına emindim.Kendine geldikten sonra "Saat kaç " diye sordu.Hemen komodinin üstündeki saate baktım "3.20" 

Saçlarını karıştırdıktan sonra "3 saat daha uyu,erkenden gider alırım" dedi.Hemen elini tuttum. "Olmaz,şuan canım çok çekti.Yoksa bebeğimizin bedeninde-" eliyle beni susturdu."Anladım" dedikten sonra yataktan çıktı.Geceleri onu uyandırmamdan hoşlanmadığını biliyorum ama ne yapabilirim.Aşeriyorum...

 Rüzgar'ın başının omzuma düşmesi ile uyuduğunu anladım.Tabağımdaki son çileğide şekere batırıp yedikten sonra ellerimi sildim."Rüzgar hadi kalk yatağımıza gidelim." Mırıldanarak yerinde doğruldu.Gözleri açık mı kapalı mı belli değildi.Yavaş adımlarla odaya girerken onu takip ediyordum.Yatağa girip yorganı başına kadar çekti.Geceleri onu uyandırmaktan hoşlanmıyordum ama elimden bir şey gelmezdi...

♦♦♦

Ceketinin omzunu patpatladıktan sonra önüne geçtim. "Kemerini takmayı unutma."

"Tamam" ağzının ucuyla mırıldanmıştı."Beni geçiştirme.Kızıma 'Senin baban bir öküzcüktü yavrum' diyerek hikaye anlatamam." Ağzını yaya yaya "Senin baban bir öküzcüktü yavrum" dedi.Sabır çekerken sıcak nefesini yüzüme üfleyerek konuştu "Bana bak karı-" gözlerini kapatarak nefes aldıktan sonra sesini düşürdü "Karıcım,bana şöyle lakaplar takma.Ayrıca kız olduğunu nerden biliyorsun.Belki küçük bir Rüzgarcık olacak." 

Rüzgar'cık..Hımmm.

"Kızımız olacak rüyamda gördüm."

"Her neyse, kız olursada sana çekmesin."

"Benim neyim var?" ellerimi belime koydum.

"Neyin yok ki aşkım" diyerek beni kendine çekti.Dudaklarıma küçük bir buse kondurdu ama bununla yetinmedim.O geri çekilirken başını tutup öpmeye başladım.İnleyerek geri çekildi "Sakin ol seksi karpuzum"

"Karpuza benzer bir halim mi var?Ayy karpuz dedinde canım elma çekti"

"Karpuz ile elmanın arasındaki bağlantı ne,Nefes?" omuzlarımı düşürdüm.Alnımdan öptü "Tamam şöför ile gönderirim." yüzümde kocaman bir sırıtmayla onu uğurladım.Öküzcüğüm nasıl da beni düşünüyor...

♦♦♦

"Tadadadam"

Kızımın odasının kapısını sonuna kadar açtım.Ecrin dikkatli bir şekilde odayı inceledi."Nefes,neden pembe mavi bu oda?"

"Kız mı erkek mi bakmayacağız.Ben kız diyorum,Rüzgar'da erkek."

"Ama odanın geneli pembe." Sinsi sinsi sırttım.Bana karşılık o da sırıttı.Rüzgar'la bunu kararlaştırsakta oda en çok pembe döşendi. "9 ay karnımda ben taşıyorum canım o ne yaptı ki?"

"Tohumunu ekti" Ecrin'in koluna vurdum."Ben seni saksıya ekmeden önce içeri geçelim" dedim.Bunların  hepsi terbiyesiz canım...

O Benim KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin