"Hey uyanıyor!!"
Gözlerimi yavaşça açtım.Beyaz ışık gözlerimi açmamı zorluyordu.Yavaşça görüntüler gelmeye başladı.Etrafımda bir çok kafa vardı.Gözlerim açılınca etrafımda bizim koridordaki kızlar vardı.En yakınımda,elimi tutan Ecrin duruyordu.Ona doğru yavaşça döndüm "Ne oldu,Ecrin?" sesim kısık çıkmıştı.
"Şu hayalet kız varya-" Ecrin'in cümlesini duyar duymaz gözlerim açıldı.Oturur pozisyona geldim.Aniden kalkmamla başım döndü.Hemen kendimi toparlayıp "Hayalet vardı.Beyaz elbiseli,suratıda beyazdı.Çok korkutucuydu." hızlı bir şekilde cümlemi bitirdim.Etrafımdaki kızların kıkırdadıklarını duydum.Tabi inanmadılar bana.Gözlerimi devirirken etrafımda duran kızların en arkasında onu gördüm.Sinirli bir şekilde bana bakıyordu.Hayalet...
Parmağımı yavaşça kaldırıp,onu işaret ettim "Hayalet kız." Etrafımdaki herkes işaret ettiğim yere döndü ve gülmeye başladılar.Neden gülüyor bunlar?Hemen Ecrin'e döndüm.Onuda gülerken görmem şaşırmama neden oldu."Neden gülüyorsun,Ecrin?"
"O hayalet değil.Yan odaya yeni gelen kız"
"Yeni kız mı?" tüm başlar sorumu onaylamak için aşağı yukarı hareket etti.
Hayalet kızın konuşmasıyla ona döndüm "Akşam uyumadan önce bu kremi sürüyorum.Gece de yıkamak için kalkıyorum.Dün başka bir kız bu gün sen.Sorununuz ne? Hayalet diye bir şey yok.Mantıklı bir açıklama beklemeden,çığlık atıyorsunuz."
"Sende beyaz elbiseyle niye uyuyorsun?"
"Gecelik bu canım"
Alay eder gibi kurduğu cümle sinirimi bozmuştu.Gözlerimi sinirle kıstım.Ecrin hemen araya girdi "Hadi dağılalım.Herkes odasına". Kıkırdayarak ayrılan kızların arkasıdan gözlerimi devirdim.Bunlara da dedikodu malzemesi çıktı.Ecrin odanın kapısını kapatınca yanıma geldi.Gizem ise iyi geceler dileyip uyudu.
"Nefes!"
"Hııı" sinirle yorganın altına girdim.
"Senden bu tarafa doğru bir koku geliyor.Altına mı yaptın acaba?" Ecrin ve daha uyumamış olan Gizem gülmeye başladılar.
"Kafanızı kaldırım taşlarıyla ezmeden önce yatın zıbarın"
"İyi geceler"
"İyi geceler"
"Rüyanızda gergedan kovalasın sizi" diyerek yattım.
♠♠♠
Kafamı kaldırıp etrafa baktım.Sıradan bir gündü,herkes sakin bir şekilde kahvaltı ediyordu.Ecrin hariç!
"Yemeklerle benden daha içli dışlısın bakıyorum.Kıskanıyorum bak." ağzının her köşesine yaydığı reçel ile kafasını bana kaldırdı. "Senin yerini kimse alamaz,mayonezli ekmeğim"
"Bana şöyle seslenme,Ecrin" cümlemin karşılığındaysa,Ecrin yemek dolu ağzını açtı."Iyy iğrenç".Gülümseyerek yemek yemeye döndüğünde,ağzını açtığını gören bir kaç kişi homurdanıyordu.
Çayımdan bir yudum daha aldım.Büyük camların arkasında rüzgar ile savrulan dallara baktım.Birbirlerine acımasızca vuruyorlardı.Üzüldüm.Bana göre her bitkinin duyguları var.Her şeyi hissedebiliyorlar.İnsanların,hayvanların nasıl canı acıyorsa bitkilerinde acıyabilir.
"Nefes"
Adımın seslenilmesiyle kafamı sol tarafa çevirdim.
"Rüzgar dışarıda"
♠♠♠
Yine,her zamanki bankta oturuyordu.Beni görünce yüzüne bir sırıtış ekledi.Neden gülüyor şimdi bu?Yanına yaklaşıp oturdum."Mutlusun bu gün"
"Evet ama buraya gelince daha mutlu oldum"
"Beni görünce günün aydınlanıyor değil mi?"
"Sorma canım,kuşlar ötüyor,çiçekler dans ediyor." kahkaha atmaya başladı.Bu kadar komik olan ne?
"O zaman seni bu kadar mutlu eden ne?"
"Hayalet kız " cümlesiyle gözlerimi pörtlettim. "Ayy sapık mısın? Sana musallat olan hayalet kızla ilişkin mi var.Adı konulmamış,keşfedilmemiş tür seni.."
Gözlerini devirdi."Aptal mısın,taklit mi yapıyorsun?" Ellerimi yumruk yaptım. "Sakin ol şampiyon" dedi.
"Dün gece olanları duydum.Kızlar bahçede dedikodu yapıyordu da" Bir bu eksikti zaten.Rüzgar şimdi sürekli dalga geçer durur.Bir anda kahkaha atmaya başladı."Çok komiksin,Nefes" gülmekten cümlesini zor tamamlamıştı.
"Gülmeyi keser misin,Rüzgar?"
"İp değil ki keseyim." tekrar kahkaha atmaya başladı.Gerçekten şaka gibi hayatım var."Ya lanet dedin mi,aklına fantastik şeyler gelir insanın"
"Sen lanet yüzünden mi kızı hayalet sandın?" sorusunu başımla onayladım."Sana kötü şaka yapmama gerek kalmadı.Beni yormuyorsun,Nefes."
İçime derin bir nefes çektim ve ayaklarımı yere vurarak nefesimi dışarı bıraktım.Kafamı kaldırdığımda,kapıdan içeri giren Deniz'i gördüm.-Deniz'i hatırlamayan 5. bölüme baksın-"Aaaa o Deniz,değil mi?" Rüzgar sinirle kafasını gösterdiğim yere çevirdi.Tıslar gibi "Evet,o" dedi.Bu çocuğu görünce,Rüzgar niye sinirleniyor acaba?
"Yurda gir,Nefes"
Verdiği emirle ona döndüm."Neden?"
"Seninle uğraşamam,şeker kız"
"Şeker kız?"
"Dudakların şeker tadındaya,o yüzden." yine bir piç sırıtış.Dudaklarım şeker tadındaymış."Tamam,gidiyorum,fare boku"
"Fare boku?"
"Seninkiler de fare boku tadındaydı"
"Hımmm.Daha önce yedin demek ki.Önerir misin?"
"İğrençsin,Rüzgar"
"O senin iğrençliğin,Nefesçim" ayaklarımı vurarak yurda girdim.Kendini beğenmiş,ukala,koca götlü,yakışıklı...
"Nefes!"
"Deniz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Benim Kocam
RomanceOna bakmayı kesip hızla önümü döndüm ve tüm asansörü "Carttt" diye bir ses kapladı.Elbisem asansör kapısına sıkışmıştı ve ben önümü dönünce de yırtıldı.YIRTILDI.ELBİSEM.YIRTILDIIII. Arkamdan bir kıkırdama sesi geliyordu.Evet rezil oldun Nefes.Şimdi...