10.K olmuşuz *-* 1206 kelimelik bir bölüm.En çok vote ve yorum beklediğim bölümdeyiz.Ayrıca Rüzgar'ın yaşını 20 yaptım *-*
Aklımdaki düşüncelerle yatakta dönüp duruyordum.Lanet hakkında öğrendiğim şeyler beni rahatlatmamış daha da stres altına sokmuştu.Uflayarak sol tarafa döndüm.Bu sırada yatak titremişti.Yatağın içinde bir yerlerde telefonum olmalıydı yorganı kaldırıp telefonu aramaya başladım.Bulduğumda gecenin bir köründe mesaj atan insanı merak ederek,tuş kilidini açtım.Ekranda Rüzgar ismini görünce şaşırmama engel olamadım.Bu saatte uyanıktı ve birde bana mesaj atıyordu.Mesajı açınca daha da şaşırdım.
"Son 1 ay kaldı.Yarın nişan için kıyafet alacağız.Bu haftanın sonunda nişanlanıyoruz,şanslı kız"
1 ay...Zaman ne kadarda çabuk geçiyordu.1 ay sonra evli bir kadın olacaktım;eh laneti saymazsak.Evlenmekten çok lanet olayı beni heyecanlandırıyordu.Benden önceki kızların yapamadığını benmi yapacaktım?Belki...
Aklımdaki düşüncelerle uykuya daldım...
♣♣♣
Yüzüme dökülen suyla uyandım.Yüzümdeki suyu elimle sildikten sonra gözlerimi açıp karşımdaki Ecrin'e baktım.Gözlerimi devirip tekrar yattım.Yorganı üstüme çekerken Ecrin beni durdurdu."Uyumak istiyorum,Ecrin"
"Rüzgar dışarıda.Alışverişe gidecekmişsiniz."
Duyduklarımla yataktan fırladım.Ben nişan alışverişini unutmuşum.Ecrin'in söylediklerine aldırmadan koşarak lavaboya gittim.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynada kendime baktım.Çok kötü görünmüyordum,duş alsam iyi olurdu ama zamanım yoktu.Odaya gittikten sonra dolaptan kot pantolon ve tişört alıp onları giydim.Saçımıda topuz yaptıktan sonra hazırdım.Çantamı elime alırken karnım guruldadı."Bu gün üç kişi geziceksiniz sanırım" gözleriyle karnımı işaret etti."Çok komiksin,Ecrin." Yanıma gelip yanaklarımı öptü.Bende onu öptükten sonra odadan çıktım.Yurt kapısından çıkarken içeri girmekte olan Rüzgar ile karşılaştım."Ağaç ettin beni,Nefes" dedi.
"Özünü hissettin biraz,fena mı oldu?"
Saçlarını karıştırıp,derin nefes aldı.Bir şey söylemeden dış kapıya doğru yürüdü.Gülürek onu takip ettim.Arabanın kilidini açtıktan sonra hemen bindi.Bende peşinden arabaya bindim.Radyoyu açtıktan sonra,arabayı çalıştırdı.Müzik olayı işime gelmişti,böylelikle karnım guruldasada duymazdı.Radyoda çalan müziğe kayıtsız kalamayıp,başımla ritim tutmaya başlamıştım. Rüzgar bir an bana baktıktan sonra tekrar önüne döndü.Bu gün sessizdi.Beni bir şey mi bekliyordu acaba.Huzursuzca kıpırdandım,lanetle bu gün uğraşamam,kendimi hazır hissetmiyorum.
(Medyadaki müziği açın) Radyoda müzikler teker teker değişirken,hepsine başımla eşlik etmiştim.Araba yolculuklarında müzik dinlemek gerçekten hoşuma gidiyordu.Rüzgar sessizliğini şarkıya uygun bir şekilde ıslık çalarak bozdu.Gerçekten şarkıyla uyumlu ıslık çalıyordu.Ona gülümseyerek bakarken o da karşılık olarak gülümsedi.Hem ıslık çalıp,hem de eliyle direksiyona vurup tempo tutuyordu.Ben elimle ritim tutarken,şarkıyı söylemeye başlamıştım.LA LA LA kısmında sesimi yükseltiyordum.Rüzgar da LA la la kısmında bana katılıyordu.Bağırarak son kez LA LA LA diye müziğe eşlik ettikten sonra gülmeye başladık.Neyseki son kısım kırmızı ışıklara denk gelmişti.Gülerken Rüzgar'a döndüğümde,yüzünde hafif bir sırıtmayla bana bakıyordu.Sonra o sırıtma kayboldu ve önüne döndü.Yeşil ışık yanınca arabayı çalıştırdı,aynı anda radyoyuda kapatmıştı.
Devamında sessiz geçen yolculuğumuz AVM de bitti.Rüzgar arabadan inince peşinden indim.Neden bir anda böyle sessizleştiğini hala anlamamıştım ve sormaya niyetim yoktu.Alabileceğim her türlü kötü cevap moralimi bozardı.Nişan alışverişinde moralimi bozmaya ihtiyacım yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Benim Kocam
Roman d'amourOna bakmayı kesip hızla önümü döndüm ve tüm asansörü "Carttt" diye bir ses kapladı.Elbisem asansör kapısına sıkışmıştı ve ben önümü dönünce de yırtıldı.YIRTILDI.ELBİSEM.YIRTILDIIII. Arkamdan bir kıkırdama sesi geliyordu.Evet rezil oldun Nefes.Şimdi...