פרק 3

3.5K 275 291
                                    


אני שוב רק רוצה להודות לכל ההצבעות והתגובות, לא יוצא לי להשיב לכל אחת על מה שהיא כותבת אז אני אכתוב לכן פה לכולכן יחד, תודה ענקית. אני באמת אוהבת אתכן כל כך ומעריכה בצורה שאתן לא מסוגלות להבין אפילו עד כמה. אתן מדהימות באמת, כל תגובה שלכן מעלה חיוך ענק על הפנים שלי!
תודה רבה רבה❤️

רציתן פרק ארוך -> קיבלתן!
מקווה שתאהבו❤️

לא יודעת למה, אבל אני די מחבבת את הפרק הזה, היה לי כיף לכתוב אותו!
מקווה שהסוף לא יעצבן😅🤗

Stay - Zedd ft. Alessia Cara

~~

הבחור הסתכל על אל בעיניים פעורות.
גיל שמונה עשרה? זהו? זה כל מה שנשאר לה לחיות? מה זה שמונה עשרה שנה? בחיי כלב אפילו זה שנתיים וקצת.
איך זה יכול להיות שזה הגורל שלה?

הבחור בלע את רוקו, ״זה בטוח?״ שאל כעבור מספר שניות שהתעשת על עצמו.

אל הנהנה, ״ממה שאני הבנתי הרופאים בדקו והם הגיעו למסקנה הזאת.״ והשיבה במבט של אין מה לעשות.
היא ניסתה לחפש מלא דרכים לעצור את המחלה, פגשה המון רופאים על מנת לבדוק האם זה אמיתי ובטוח שבאמת חייה יפסקו בגיל שמונה עשרה.

אבל כן, זהו הגורל שהיא נאלצת להתמודד איתו.

״אין מצב, חייבת להיות תרופה כלשהי או ניתוחים או דרך לעזור לך!״ היה נראה שהבחור מתלהט עקב הדיבורים, מה שגרם לאל לצחקק.

״אתה חמוד, אבל כפי שתמיד אומרים. רפואה ומדע זה משהו בלתי ידוע, אף פעם אי אפשר לדעת באמת מה יקרה.״ אל אמרה בקלילות, עם הזמן היא כבר נהייתה אדישה לזה.

״אל רוס? הרופא מחכה לך.״ בדיוק שנייה לפני שהבחור הספיק לענות לה, קראו לאל להיכנס לחדר הרופא.

״ובכן, זאת אני. היה נעים לדבר איתך..״ נתקעה לרגע והטתה את ראשה הצידה.

״רק מה השם?״ שאלה כשנזכרה שעדיין לא ביקשה את שמו.

שְמוֹנֶה עֶשְֹרֵה - EighTeenWhere stories live. Discover now