היי בנות אהובות שלי!!! איזה כיף זה שיש זמן לכתוב אמאלהההה ואו.
ללא יותר מידי חפירות, לפרק->
Levels - Nick Jonas❤️
~~
הראל הסתכל מסביבו והתמתח. לאחר מכם הוא החליט שסוף סוף הגיע הזמן לקום מהמיטה, לבש מכנס טרנינג מעל הבוקסר שאיתו הוא ישן בלילה ויצא מחדרו והלך אל עבר המטבח, כמו תמיד הבית שרר שקט.
״היי ארי,״ הראל נכנס למטבח וראה את אריאנה, הטבחית, מכינה משהו במטבח.
״מה זה הריח הטוב הזה?״ שאל והתיישב על אחד מהכיסאות של השולחן.
״בוקר טוב הראל,״ המבטא הרוסי שלה נשמע והיא חייכה אל הראל.
״אני מכינה להורים שלך פרנץ׳ טוסט וחביתיות. אתה רוצה גם?״ שאלה וחייכה אליו.
״לא תודה, אני אוכל כבר איזו קערת קורנפלקס או משהו.״ ענה לה בנימוס ומזג לעצמו כוס תפוזים מהקנקן תפוזים שאריאנה נוהגת להכין כל בוקר. אין בוקר ללא מיץ התפוזים של אריאנה. היא כל בוקר דואגת לסחוט כמות נדיבה של תפוזים ולהכין.
רעש המתריע שהראל קיבל התראה בטלפון גרם לו לקפוץ, לפתוח אותו ולבדוק אם ההודעה היא מאל.
אריאנה שראתה את החיוך הקטן שעלה על פניו של הראל חייכה בעצמה וצחקה.הראל הרים את עיניו מהטלפון אליה וגבותיו התכווצו, ״מה?״ שאל בחוסר הבנה.
״תראה את עצמך במראה ותבין.״ צחקה והסתובבה חזרה לעבר המחבת עם החביתה.
״נו תסבירי!״ התחנן הראל. הוא שונא שהוא לא מבין את מה שקורה, במיוחד שזה קשור אליו.
״אני רק יכולה להניח שאתה מדבר עם מישהי,״ אמרה והוא השתתק במבוכה.
״אתה חמוד. וההורים שלך רעבים בטח, אז אני אלך להביא להם את האוכל. ולך תפתיע אותה, בנות שקרניות אם הן יגידו שהן לא אוהבות הפתעות.״ סיימה עם טיפ ויצאה מהמטבח.
הראל גיחך והוריד מבטו אל הטלפון, רואה שההודעה אכן מאל מה שגרם לו לצחקק ולהבין עד כמה מטופש הוא נראה כעת.
׳מעולה. אז תהיי מוכנה׳ כתב וסגר את הטלפון, מסיים מהר את קערת הקורנפלקס שלו והולך לחדר להתכונן לפני ההפתעה לאל.
הוא יודע מה לעשות עבורה.אל קראה את ההודעה שהראל שלח לה ולא הבינה מה זאת אומרת תהיי מוכנה. ממה שהיא כבר הספיקה להבין, הראל הוא בן אדם מאוד מפתיע, ספונטני וזורם.
אז להיות מוכנה אומר שעליה להתארגן כי הוא בקרוב יגיע לפה?
YOU ARE READING
שְמוֹנֶה עֶשְֹרֵה - EighTeen
Romance״אני אדאג שכל יום יהיה משמעותי עבורך.״ אמר לה, האמין בזאת ורצה לעשות הכל על מנת להצליח במטרה שהציב לעצמו. אך השאלה אם היא תסכים לזה. ~~ מה אתם הייתם עושים אם הייתם יודעים שהחיים שלכם מוגדרים בטווח מסוים של שנים? מה הייתם רוצים להספיק להגשים? סיפורה...