פרק 32

1.9K 200 123
                                    


בהצלחה לכל מי שניגשת עכשיו לבגרויות!

אני סוף סוף בבגרויות האחרונות שלי, ובגלל זה לוקח לי קצת זמן לעלות פרקים אבל הנה, בקרוב יהיה לי סופית שקט!❤️

אתן הולכות להרוג אותי בסוף הפרק זה כבר צפוי.

השיר: show me love 💕

~~

מחר שמונה עשרה.
מחר יום ההולדת של אל.
מחר זה היום בו אל חוגגת שמונה עשרה שנים.

הראל לא מפסיק כל היום ללכת ממקום למקום, לארגן את כל הדברים, להביא דברים, לסדר אותם. אין לו רגע פנוי, כל המחשבות שלו, כל המילים שלו קשורות רק ליום הולדת של אל.
הוא לא אוכל, הוא לא נח, הוא לא נושם אפילו, הכל בשביל להצליח לסיים את כל הארגון ליום הולדת שלה.

הוא רוצה שזאת תהיה היום הולדת הכי מדהימה
שהיא אי פעם חגגה.
היום הולדת שתשאיר אותה חסרת מילים.
היום הולדת שהיא לעולם לא תשכח.

שיחת טלפון.

מה קשור שיחת טלפון? מפריע להראל במחשבות, בסידורים, בארגונים, מוציא אותו מהריכוז.

״מי זה?״ הוא ענה בתקיפות, לא הסתכל אפילו בצג המסך לראות את השם של מי שמתקשר.

״הראל, זה דניאל. מה יש לך?״ הוא לא הבין, מסתכל על מסך הטלפון שלו כדי לראות שהוא אכן התקשר להראל וזאת לא הייתה טעות במספר.

״אני מצטער אחי, אני בסידורים לאל. יש לה מחר יום הולדת. אני מארגן לה מסיבת הפתעה.״ הוא אמר כשהוא לוקח את המדבקת ״יום הולדת שמח״ לידיו ומחפש איפה המקום הכי טוב להדביק אותו.

״מקווה שאני לא מפריע, רק רציתי לעדכן אותך במה שקורה עם רונה.״ הוא אמר ובאותה השנייה הראל הוריד את המדבקה והניח אותה על השולחן.

אחרי מה שקרה דניאל הבטיח להראל שהוא יסדר את הכל והוא יעשה הכל כדי שיהיה בסדר. הראל נרגע, כי הוא האמין לדבריו וידע שהוא יעשה את זה. ועד עכשיו הוא פשוט חיכה לעדכון מדניאל.

״אני מקשיב.״ הוא אמר והתרכז בשיחה עם דניאל.

״הם מכניסים אותה לכלא נעורים. הם אומרים שזה המקום הכי טוב עבורה כרגע שבו אף אחד לא יגע בה והיא גם לא תעשה יותר עבירות. וחוץ מזה, תפסו גם את אלו שהרביצו לי, מצאו שהם עבריינים כבר כמה שנים טובות ורק חיפשו סיבות להכניס אותם לכלא שוב, אז הם עומדים עכשיו למשפט.״ הוא אמר, מרגיש שסוף סוף הכל רגוע והגיע הזמן לחזור לנשום כרגיל. הוא הבין שהאהבה סחפה אותו והוא לא היה צריך להיכנס לזה מלכתחילה.

שְמוֹנֶה עֶשְֹרֵה - EighTeenWhere stories live. Discover now