פרק 29

1.7K 198 151
                                    


איזה פרק עומד להיות פה אמאלה!

מקווה שבסופו אני עדין אשאר בחיים.

אז בלי עוד דיבורים נוספים,
תהנו!❤️

~~

הם הגיעו למועדון. עוד מלפני כניסתם, הרעש החזק מבפנים נשמע ואף הריח של הסיגריות המעורבב באלכוהול הגיע עד לאפם.

״אני אוהב אותך כל כך.״ הראל אמר והצמיד אותה לדלת המכונית.

אל שתקה, הרגישה את הדמעות חונקות את גרונה. היא יודעת מה היא עומדת לעשות ממש בזמן הקרוב, והיא מרגישה שהיא עומדת להקיא.

״בוא ניכנס.״ היא לקחה את ידו, מנסה כמה שיותר להיראות נורמלית ולהעמיד פנים שהכל טוב איתה כשבעצם היא מנסה להימנע מכל מגע אינטימי שגורם לליבה לדפוק חזק עד שהופכת לחסרת נשימה.

הם הלכו לעבר המועדון, עברו את הסלקציה ונכנסו אליו.

הם ניגשו לעבר הבר, הראל הזמין שני צ׳ייסרים, וכשהם הגיעו הם שתו ממנו. אל שתתה ממנו במהרה, הרגישה שהיא חייבת משהו שישחרר אותה לפני מה שהיא עומדת לעשות.

״את בסדר?״ הראל שאל, לא הבין למה אל נראית כל כך קפואה. אל בלעה את רוקה, חושבת בראשה ״שיט״ רק שלא יקלוט שהיא זוממת משהו, שלא יבין שעומד לקרות משהו שיהפוך את הגל.

״מעולה.״ היא לקחה את ידו ומשכה אותו לרחבת הריקודים והתחילה להתפרע בריקוד. לפתע היא נעצרה.

״מה קרה?״ הוא לא הבין.

״אני לא מאמינה..״ היא פתאום רצה לעבר אחד הבחורים שהיו ברחבה, תפסה אותו ונישקה אותו בחוזקה על השפתיים, זאת הייתה נשיקה סוערת לגמרי. הבחור איתו אל התנשקה קירב אותה אליו עוד יותר והחל לגעת לה בתחת.

הראל קפא במקומו.

הוא לרגע חשב שהוא מדמיין או שאינו רואה טוב.

אל מתנשקת עם בחור?
מי זה הבחור הזה?
למה היא מתנשקת איתו?
מה היא עושה?
מה עובר עלייה?
אלו רק דוגמות לכמות השאלות שרצו לו בראש.

הוא הרגיש שהוא עומד למות בכל רגע. הוא הרגיש את הבטן שלו מתהפכת ושהוא עומד להקיא. זה לגמרי הולך להיות פלאשבק נוראי. אל מתנשקת עם מישהו, שוב ושוב ושוב.

הוא רץ אליה מהר, דחף את הבחור ממנה ונתן לו בוקס שהעיף אותו לרצפה והוא לא התרומם ממנו. אחרי זה הוא הסתכל על אל במבט מאוכזב ולא מבין.

שְמוֹנֶה עֶשְֹרֵה - EighTeenWhere stories live. Discover now