טוב, הגיע הזמן לראות מה הראלי השובב שלנו מתכנן לא?
אז הנה לכן עוד פרק!❤️אני מתרגשתתתת.......
~~
*אזהרה מראש: פרק עם קטעים מיניים*
הייתה שנייה של עיכול הרגע. שנייה אחת של מחשבה. שנייה אחת של הלם, שוק מטורף, ובמיוחד ׳מה לעזאזל קורה פה׳ שאל אמרה ללא קול.
היא הסתובבה אליו מהר, בתהיה, בלחץ, עם דפיקות לב מהירות. היא הסתכלה על פניו היפות ושתקה. לא היו בה דברים לומר.
הראל נשק לה על שפתיה בעדינות וברכות, ואחריה הוא שב להסתכל עליה. הוא ליטף את פניה ואז נשק לה שוב, ושוב ושוב. הנשיקות הפכו להיות סוערות מלאות תשוקה.
את עצמה את עיניה בחוזקה. הבלבול, ההבנה של מה שעומד לקרות, חוסר הנשימה, עצרו את מחשבותיה בבת אחת.
השפתיים שלו נושקות לתנוך אוזנה, הפה שלו ממשיך לנוע על עורה והיא הטתה את צווארה כדי שהוא יוכל לנשק עוד ממנו. אצבעותיו השתרגו בשערותיה כשהוא תפס את ראשה ומצמיד אותה עוד יותר לשפתיו, יותר ממה שהן כבר.
״אני משתגע כבר.״ הראל לחש בקול סקסי ביותר, אל הרגישה שהיא בעצמה מאבדת את זה כבר גם ומשכה אותו חזרה עד ששפתיהם נפגשו שוב. שניהם נאנקים.
הוא השכיב אותה על המיטה, עולה מעליה וממשיך לנשק אותה בזמן שידו החלה ללטף את פניה ואת צווארה. הוא החל לרדת לאט לאט מהפה לכיוון צווארה, מנשק לכל אורכו ורוחבו.
ואז הוא ירד עוד טיפה, מסמן לאל את הטריטוריה שבה הוא מבקש לגעת וחזר לנשק אותה בשפתיה.הוא העלה את ידיו כלפי מעלה, לעבר הקשר של חזיית הבגד ים. הוא הסתכל על אל, משום שהיא לא ענתה ולא אמרה דבר וחיכה לאישור ממנה. היא תפסה בגבו ונשקה לו בחוזקה. אין לה מה לדבר יותר מידי, היא מרגישה שהיא באמת רוצה את זה, לכן היא פשוט זורמת איתו.
הראל לקח חוט אחד ומשך אותו, פורם את הקשר. הוא לא מידית הוריד את החזיה ממנה אלא המשיך לנשק אותה בשפתיה ושוב ירד כלפי מטה, ואז הוא הוריד ממנה את החזיה, מניח אותה על הרצפה. הוא שב לנשק את צווארה, וכעת ירד בפס המחשוף ממשיך לנשק אותו ואז מביט בחזה שלה.
״בדיוק כמו שדמיינתי.״ הוא לחש וליבה של אל החסיר פעימה.
״מה?״ היא הופתעה.
״אל תיתממי, מה חשבת שאני אף פעם לא דמיינתי אותך בראשי?״ הוא צחקק ובאותה השנייה תפס שד אחד והחל ללטף אותו. נהנה מהרכות שלו, ושנייה לאחר מכן הכניס את הפטמה לפיו, מתחיל ללקק ולהתענג על כל רגע.
YOU ARE READING
שְמוֹנֶה עֶשְֹרֵה - EighTeen
Romance״אני אדאג שכל יום יהיה משמעותי עבורך.״ אמר לה, האמין בזאת ורצה לעשות הכל על מנת להצליח במטרה שהציב לעצמו. אך השאלה אם היא תסכים לזה. ~~ מה אתם הייתם עושים אם הייתם יודעים שהחיים שלכם מוגדרים בטווח מסוים של שנים? מה הייתם רוצים להספיק להגשים? סיפורה...