פרק 20

2.2K 195 239
                                    


אז כפי שראיתי הדעות לגבי מה שאל החליטה שנויות במחלוקת, חלקכן חושבות שהיא צריכה ללכת על זה וחלקכן חושבות שלא.

מעניין מה תגידו בסיום הפרק הזה😋

מקווה שתהנו! וסורי שלוקח לי זמן להעלות פרק, אין לי זמן כמעט לכתוב..:(

~~

השמש זרחה לה, מציינת את תחילתו של יום חדש.
יום חדש, התחלה חדשה, הזדמנות חדשה.

הזדמנות חדשה ליחסים על אל.

הראל התעורר מוקדם בבוקר על מנת להכין את כל הדברים שהוא היה צריך למפגש שלו עם אל.
הוא חשב על משהו חמוד, יצירתי ומקורי.

בדיוק כמוהו.

כעבור כמה שעות הוא התקשר אליה לטלפון כדי לבדוק אם היא ערה במקרה, כעבור כמה צלצולים השיחה נותקה והראל הבין לבד שהיא ערה אבל מסננת. זה לא שהוא לא ציפה לדבר כזה אחרי אתמול, הוא היה מוכן לזה מראש.

לכן הוא נכנס להודעות ושלח לה הודעה- 'תהיי מוכנה. עוד חצי שעה אני בא אלייך, וכן לא באמת אכפת לי אם את רוצה או לא' כתב לה ואפילו לא היה לו אכפת אם היא עונה או לא, כי זה פשוט הולך לקרות.

הוא התארגן על עצמו, השפריץ כמה שפריצים של בושם על עצמו, וידא שהוא לא שכח כלום ויצא מהבית.

הוא היה מוכן למפגש הזה יותר מהכל, הפעם זה יעבוד. הוא בטוח בזה. אין מצב שהפעם אל תגיד לו לא.

הוא נסע במכונית כשליבו דופק על מאתים, הוא כל כך התרגש ורצה את המפגש הזה כבר. הוא רוצה אותה, את אל כל כך. ההרגשה שיש לו בתוך הגוף היא הפכנית. בחיים הוא לא הרגיש ככה. הוא מרגיש שהוא מצוי בגל רגשות אחד גדול אבל לא אכפת לו, מבחינתו לטבוע בו.

הראל הגיע למתחת ביתה של אל, התקשר אליה וחיכה למענה. כעבור כמה צלצולים היא לא ענתה ולכן הוא שלח לה הודעה שהוא למטה ושהוא מחכה שהיא תרד.

כעבור עוד כמה דקות שהוא רואה שאל אינה יורדת, הוא דומם את המנוע ויצא מהמכונית.

״אל, אם את מנסה להתחמק מזה, את לא תצליחי." מלמל לעצמו ונכנס למעלית של בניינה, עולה לדירתה.

כשהגיע הוא שקל אם לדפוק בדלת או לא, מכמה סיבות,
אחת מהן היא שאם הוא ידפוק היא תבין שזה הוא והיא לא תפתח את הדלת.
השנייה היא אם הוא ינסה לפתוח את הדלת היא עלולה להיות נעולה.

שְמוֹנֶה עֶשְֹרֵה - EighTeenWhere stories live. Discover now