אתגר תיוגי ביותר

1.8K 73 24
                                    

היי! תויגתי על ידי ofof1324 לאתגר!😬

ושנייה לפני שאענה, האתגר הזה גרם לי לתהות אולי אעשה סשן שאלות תשובות, אז אם בא לכן או משהו, רשמו לי❤️

פנטזיה או רומנטיקה?
אני יותר טיפוס של רומנטיקה, למרות שבזמן האחרון קיבלתי כמה בקשות קריאה של סיפורי פנטזיה וחייבת לציין שזה מגניב ביותר.
אבל שילוב של שניהם, קטלני רצח.

ספרים או סרטים?
לדעתי אין דרך שבה אפשר לתאר יותר רגשות, אירועים ותחושות מאשר בכתיבה בסיפור, שם זה תמיד מרגש יותר וחזק יותר, שואב יותר.
בסרטים, מעטים הסרטים שבאמת ריגשו אותי עד כלות נשמתי ובכיתי את חיי.
אבל אני חושבת שאני רואה יותר סרטים מאשר קוראת ספרים לצערי, פשוט לפעמים זה נגיש יותר.

לכתוב או לקרוא?
אמ, איך אפשר לכתוב בלי לקרוא ואיך אפשר לקרוא בלי לכתוב? אני חייבת לציין שהסיפור הראשון שכתבתי היה דרך זה שקראתי סיפורים עוד שהייתי קטנה בעמוד בפייסבוק והייתי מכורה לזה עד שהחלטתי שאני בעצמי רוצה גם להתחיל לכתוב.
כאילו, בזכות זה שקוראים הכתיבה רק משתפרת יותר.
אבל אם אני צריכה לבחור בין השניים אז אני אבחר בלכתוב.

ווטפאד או כל אפליקציה אחרת?
זה פאקינג דור של רשתות חברתיות! אם זה אינסטרגם, סנאפצאט ואפילו וואצפ! פייסבוק אני בקושי נכנסת כבר, פעם הייתי נכנסת יותר.
אבל חייבת לציין שאני בתקופה האחרונה כמעט 24/7 נמצאת פה בווטפאד. (כלומר אם אני לא עובדת וקורעת את התחת במקום העבודה החרא שלי)

דרמה או קומדיה?
ואו. שאלה קשה, לא יודעת. אין יותר כיף מסתם לצפות בסרט מצחיק, אבל אני חושבת שדרמה יותר חזק ועם מסר ומרגש מאשר סרט שעושה לי כיף.
למרות שאני חולה על שניהם.

אנגלית או עברית?
אני ישראלית גאה! אין על עברית בעולם!
סתם על מי אני עובדת, כלומר כן אני ישראלית גאה, אבל בחייאת, הכל נשמע הרבה יותר טוב באנגלית.

עם מוזיקה או בלי מוזיקה?
יש מישהו שענה כאילו בלי מוזיקה? זה אפשרי בכלל?

סרט בקולנוע או סרט בבית?
אני חושבת שזה תלוי בסיטואציה, נגיד 50 גוונים זה לגמרי סרט שצריך לראות בבית. או אם אני רוצה משהו יותר אינטימי או סתם ככה בכללי.
בעיקרון אין לי בעיה אם זה סרט בקולנוע או סרט בבית, אבל חינם תמיד יותר עדיף לא?😅
סתם! שאני לא אצא פה קמצנית. סרט בקולנוע תמיד אני יותר מרוכזת, סרט בבית אני נראה לי עוצרת אותו לפחות 50 פעם במהלך הצפייה.

פופ או מטאל?
יש לי 2 ילדים בכיתה שפשוט שומעים מטאל כשיר ערש! אני לא צוחקת! הם השמיעו לי בשנתיים האחרונות שאני איתם בכיתה המון שירי מטאל, כי אני בעיקרון עד היום כל מה שחשבתי על מטאל הוא צרחות. אבל הם הכירו לי את עולם המטאל ואני חייבת לציין שהוא לא כזה נוראי, כלומר לא כל המטאל הוא צרחות.
בעיקרון אני שומעת אבל בעיקר פופ, אבל תאכלס כל מה שנשמע לי נעים באוזן אני אוהבת. ממטאליקה ועד בריטני ספירס. אני באמת לא סקפטית.

רוק או מזרחית?
תראו, אני אשכנזיה! סתם, ללא קשר לעדות כפי שכבר ציינתי מקודם, אני יכולה לאהוב הכל כל עוד זה נשמע לי טוב באוזן.
אם זה רוק אני אוהבת נגיד את 5sos, imagine dragons, Coldplay וכל אלו. מזרחית לדוגמה אני אוהבת את עומר אדם (שאני בדרך כלל לא שומעת ככ מזרחית אבל אני כן מכירה שירים כי טוב, משמיעים את השירים בכל מקום) ועדן בן זקן מכל זמרי המזרחית.
אבל משהו שאני בהחלט שונאת זה שירי דיכאון במזרחית! זה בחיים לא אשמע!

לרקוד או לשיר?
בוא נגיד שכישורי השירה שלי הם לא להיט, אני אוהבת לשיר אבל ולצווח בקולי קולות לכיף. ולרקוד אני תמיד אהבתי.

לאכול במסעדה או בבית?
כמובן שבבית! על מי אני עובדת, אולי בבית. רק אם היה לי שף פרטי.

פאנפיקים או ספרות מקורית?
אני יותר מתחברת לספרות מקורית ופחות לפאנפיקים. כלומר, כן התבקשתי לקרוא כל מיני פאנפיקים שכמה מהם היו יפיפיים, אבל בדרך כלל ספרות מקורית. כאילו אין על זה בעולם תאכלס.

סדרת ספרים או ספר יחיד?
אני קצת מחולקת פה לכמה תשובות. אני בעצמי כתבתי 2 ספרים לסיפור אחד, ומצד שני כתבתי ספר אחד בלבד כמה פעמים. אני באמת חושבת שזה תלוי בסיפור!

ספרות מתורגמת או ספרות ישראלית?
אני תמיד אוהבת את המקורי, תמיד. כן יצא לי לקרוא כמה ספרים מתורגמים שאהבתי, אבל בחייאת, אין על מקורי.

לשפפ או לא?
אחרי ש ofof1324 עזרה לי להבין מה זה אומר חחחחחח, אז אני ממש אוהבת לשפפ. כאילו איך אפשר שלא?

סמאט או פלאפ?
אם כתבתי את זה נכון קודם כל! אז פלאפ, אני יותר מעדיפה את הרומנטיקה מאשר ישר להיכנס למיטה בואו נגיד ככה. תמיד בעד רומנטיקה!

ועכשיו לתיוג!

hadar_sharian
19tay19
taldam
damnputa
nae-new
whobypassion

💕💕💕💕💕💕💕

שְמוֹנֶה עֶשְֹרֵה - EighTeenWhere stories live. Discover now