פרק 15

2K 205 210
                                    


כן כן, אתן לא מדמיינות! פרק אחרי יומיים בלבד!!!

אני לא רוצה לעשות פה ספוילרים ולא כלום, אבל אני רק יכולה לומר שלפי דעתי אתן הולכות לאהוב את הפרק הזה.

ואפשר לומר שחיכיתן לו המון.
ואולי לא תרצו להרוג אותי היום סוף סוף.

אז לפני שאני אשבור את האיפוק שלי ואגלה לכן הכל, בואו נעבור לפרק! 👇💋

~~

שתיקה רועמת.
אף תזוזה.
אפשר לשמוע אולי רק נמלה שזזה במקומה.
הראל ואל עומדים אחד מול השניה במרחק סנטימטרים ספורים אחד מהשנייה ולא פוצחים את פיהם.

הראל היה מופתע מתגובתה של אל ולא ידע כיצד להגיב לה, הוא הניח את ידו על פניו מרגיש את הכאב של הסטירה עדיין על הלחי שלו והוא הסתכל על אל במבט כואב.

״אני מניח שזה מגיע לי,״ הודה באמת למרות שבתוכו הוא לא ציפה לקבל מאל כאפה לפנים.

״ובכל זאת אני יכול להסביר לך מה קרה?״ שילב את ידיו.

״דבר, יש לך שתי דקות על השעון.״ אל כיוונה טיימר ושילבה את ידיה בדיוק כמו הראל.

״מה שתי דקות? זה ממש קצת..״ הראל בא לומר אך אל קטעה אותו באדישות ובקרירות-

״ואתה מבזבז אותו בינתיים.״ עמדה על שלה. הייתה קשוחה ומן הראתה לו מי הבוס כאן.
אם הוא חושב שהוא יכול לשחק בה, הוא מאוד טועה.

״החברה החדשה של דניאל, שהוא החבר הכי טוב שלי, הייתה מעורבת באיזה משהו של הימורים. הגיעו שוטרים למקום שזה קרה והם עצרו אותה לתחקירים וכל מיני כאלה, הם היו צריכים שחרור בערבות. דניאל התקשר אלי ישר לעזרה, כי הוא לא יכול להוציא כסף מעצמו כי הבנק שלו נחשב תחת חסות ההורים שלו לעומתי, ובהתחלה חשבתי שזה קשור רק לדניאל אז ישר הלכתי לעזור לו, ובסוף הסתבר שזאת בכלל החברה שלו,״ הוא התחיל להסביר ולא הצליח להבין את פשר מבטיה של אל שנשארים רגילים למידי.

״אני גם לא ידעתי שזה הולך לקחת כל כך הרבה זמן, הייתי בטוח תוך חצי שעה אני יוצא משם. היו שם כל מיני סיבוכים, רונה, החברה של דניאל, התחילה לעשות שם בעיות ולריב עם אנשים ולקלל. היא עוד שנייה הלכה שם מכות עם מישהו, אני לא צוחק. אז זה נמשך וכשיצאתי משם הדבר הראשון שעשיתי היה להתקשר אלייך.״ הוא סיים את דבריו מסתכל על אל במבט מתחנן שאולי היא תסלח לו, תגלה אמפתיה ותבין אותו.

שְמוֹנֶה עֶשְֹרֵה - EighTeenWhere stories live. Discover now