3. světová

2K 135 2
                                    

Kruci, ani jsem si neuvědomila, že koncert už zkončil. Jessica mě určitě hledá. Vylovím mobil a napíšu jí sms s tím, že se zdržím v O2 aréně a ať na mě nečeká. Snad se nebude moc zlobit. Pořád sedíme v šatně a zuřivě diskutujeme o tom kdo z nás je lepší. Kluci z 1D jsou samozřejmě v přesile, ale to bych nemohla být já, abych neměla vždycky navrch. To víte. Když bydlíte s pěti rozjařenýma puberťákama a se slavným Simonem Cowellem musíte se umět hlasitě prosadit.

"Doprčic Sam! Já ti prostě říkám, že MY jsme lepší! Máme lepší koncerty, líp zpíváme! Tak už to sakra pochop!" Očividně to z nás všech nejvíc prožívá Harry. Je celej zrudlej. "A-a...máte hrozný texty! Fakt jako nevim kdo je vám píše!" Simon se zděšením začne kuckat. Začala 3. světová. Moje texty nikdo urážet nebude! "Tak to jako pozor Harolde! Většinu těch textů jsem napsala já!" Harry trochu zbledne a já na něj ještě šeptnu. "Tohle, si budu pamatovat kamaráde. A až to budeš nejmíň čekat tak tě dostanu." Louisovi s Niallem cukají koutky v potlačovaném úsměvu. Myslím, že by se neusmívali kdyby věděli čeho všeho jsem schopná. Nathan jim klidně může potvrdit, že není moc dobrý nápad si na mě dovolovat. Jeho hlava obarvená vloni v létě na modro to dokonale dokazuje. Simon si asi vzpomněl na ten incident s barvou taky, protože se začne tvářit docela dost vyděšeně. 

Pls vote and comment! :)

Story of my love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat