"Co budeme dělat?" Max si nervózně okusoval nehty u rukou a skenoval ostatní kluky pohledem.
Marysa odešla, zatímco my všichni ostatní zůstaly. Po tom co řekli kluci se v klidu zvedla a vylezla oknem se slovy, že to teda bude muset jít po zlém.
Naty neustále přecházel po místnosti jako tygr v kleci a na Harrym bylo vidět, že by mu za to dal nejraději přes hubu.
"No, moc možností nemáme." Zayn si unaveně třel kořen nosu a pohled zabodával do země. "Někdo nějaký návrh?"
Pokojem se rozlehlo hlasité uchechtnutí. Všechny pohledy se stočily na Nialla, který hned zvážněl. "Jenom mě napadlo, že kdybychom udělali falešný Larry come out. Fanynky by na chvilku přestaly řešit všechno okolo a byl by pokoj."
Nechápavě jsem natrčila obočí a otočila se na Louise. "Co je Larry?" Louis protočil očima o vyslal vražedný pohled na Nialla. Ten zvedl ruce v obranném gestu a rty naznačil "promiň".
"Víš jak si fanoušci vymýšlejí různé bromance?" Jemně jsem pokývla hlavou. "Tak naši fanoušci vymysleli Larryho Stylinsona. Říkají, že já a Harry jsme gayové a taky, že spolu chodíme." Uznale jsem hmkla...vynalézaví to fanoušci...
Liam rozhodil rukama a vstal z gauče. "Dobrý nápad Ni, ale Larryho si necháme jako záložní plán. Potřebujeme něco co by fungovalo i bez toho aby si o nás celý svět myslel, že jsme parta buzerantů."
"To už si o vás i tak všichni myslí, takže já s blonďákovo nápadem nemám nejmenší problém." Zděšeně jsem pohledem přejížděla z ledově klidného Toma na mírně řečeno naštvaného Liama.
Li pár rychými kroky překonal vzdálenost mezi nimi. Díky bohu za Zaynův rychlý zákrok. Popadl Liama kolem pasu a odtáhl ho tak tři kroky od Toma.
"Kurva neseďte a pojďte mi pomoct!" Mluvil přes zaťaté zuby takže mu skoro nebylo rozumět. K Zaynovi se přidal i Louis a společně Liama odtáli až ke gauči. Loui mu něco šeptem domlouval a Liam opakovaně odpovídal, že Toma zabije.
Harry si rozrušeně prohrábl vlasy a vrhl na mě zoufalý pohled. "Sam kde je tady kuchyně?"
Má vůbec cenu řešit proč to chce vědět? "Když mi pomůžeš vstát půjdu s tebou." Usmál až se mu na tvářích vytvořily ty jeho slavné ďolíčky a napřáhl ke mě ruku, které jsem se bez váhání chytla.
Šli jsem spolu chodbyčkami domu, zanechávajíc za sebou křičící kluky. Doufám, že je tam Simon nějak ohlídá aby se nazabili.
Konečně jsme došli do kuchyně a Harry se okamžitě začal přehrabovat všemi skříňkami. Sedla jsem si na barovou stoličku a pozorovala ho.
"Co děláš." Pokrčil rameny stále vyndavajíc ingredience na linku. "Upeču nějaký posraný sušenky. Jinak mi asi rupne hlava z toho jak tam na sebe řvou."
Hlavu jsem si podepřela rukou. Je pravda, že mám chuť na sušenky. Harry roztržitě házel různé prášky na pečení do mísi. Ani si neodměřoval množství a vysypal tam vždy celý sáček. Asi ty sušenky nebudou poživatelný jak to tak vidím.
Domem se ozval strašný jekot. S Harrym jsme si vyměnily zděšené pohledy a rozeběhli se zpátky ke klukům.
Hazz měl přede mnou slušný náskok, ale kdo by se tomu taky divil. Vlítl do obýváku jak tornádo a hned šel pomoct Zaynovi, Niallovi, Joshovi a Louisovi držet Liama. Nathan, Siva, Max, Jay a Simon zase křečovitě svírali vzpírajícího se Toma.
Liam se napřáhl, že Tomovi ubalí jednu pěstí, ale Louis jeho ruku na poslední chvíli chytil a držel na místě.
Zadýchaně jsem se chytla rámu dveří. Nemohla jsem popadnout dech a začaly mě chytat křeče do břicha. Se syknutím jsem se pomalu posadila na zem. Na kalhotech se mi vytvořila velká skvrna. Nevěřícně jsem prsty přejela po mokré látce. Děláte si ze mě prdel? Zrovna teď?
"Louisi! Praskla mi voda!" Nechápavě zakroutil hlavou stále držíc Liamovu pěst. "Co že ti?!" Protočila jsem očima a co nejvíc, abych přehlušila všechny zvuky kolem zařvala. "Že mi praskla voda! Kurva já rodim!"
Louis bez rozmýšlení pustil Liamovu ruku a rozeběhl se ke mě. Liam jedním rychlým švihnutím, teď už volnou rukou, zasadil Tomovi tvrdou ránu do obličeje. Oba dva, jak Tom tak Liam začali bolestně řvát.
Li poskakoval nahoru a dolu a pevně si svíral ruku. "Asi jsem si o toho blbce zlomil malíček."
Tak co? Co myslíte...?? ;)
1. Chcete ještě dlouhé pokračování a nebo kratší variantu...?? Je to na vás...podle toho jestli vás to stále baví... ⊙﹏⊙
2. Viděli jste novou obálku?? Co na ní říkáte? :)
3. Co jste dostali k vánocům??
4. Děkuju moc za podporu ve Watty Awards!! A kdo to ještě neví SOML získalo titul 1. Watty Awards 2014 Overall 1D!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Je to úžasný pocit, když vím, že mám někoho jako jste vy! Jste neskuteční a já nevím jak vám mám dokázat to jak jsem za vás ráda..... ;)
5. Šupejte si přečíst něco od @kristyna_v odkazy vám dám do komentářů! Díky Kiki! :)
ČTEŠ
Story of my love.
Fiksi Penggemar!!Fan Fiction oceněná 1. místem v kategorii Watty Awards 2014 Overall 1D!! Příběh plný humoru, sarkastických poznámek, úletů, hádek One Direction s The Wanted a v neposlední řadě Louise Tomlinsona. 30. kapitola Přede mnou se tyčil Liam, zezadu ozář...