To Simon musel zařídit lísky tak dopředu?
Snažila jsem se uhýbat holce, co zuřivě mávala transparentem ze strany, na stranu, zároveň se pokoušela nedostat moc blízko k Jess která pištěla jak smyslů zbavená.
Lituji toho, že jsem si nekoupila špunty do uší. Mám toho dost a to ještě ani nezačali.
Najednou se všechna světla v O2 ztlumila a na podium vyběhli One direction.
Všechny holky začaly křičet co jim jejich hlasivky dovolily.
Zayn si přiložil mikrofon k ústům a začal zpívat. Počkat! Oprava! Teď začaly křičet naplno a to jsem myslela, že už to víc nejde.
Každého z kluků zvlášť ozářil kužel světla, takže jsem měla možnost si je pořádně prohlédnout.
Překvapeně jsem vykulila oči. Není to, jen tak náhodou Louis Jeblý Tomlinson?! A já si pořád jak blbá lámu hlavu s tím odkud ho znám... Tak proto tolik toho kafe... To si odskáče chlapec...
-----
Asi po půl hodině přišla řada na tweet otázky. Liam začal číst první otázku. "S kolika dívkami jste už chodili? xxxLuci" Začali počítat. Když po chvíli zjistili, že se asi konečného čísla asi ani nedopočítají přijde na řadu další otázka.
Tentokrát čte Zayn. "Ahoj, chtěla jsem se zeptat, jestli by si s Vámi nemohla moje kamarádka Sam zazpívat na pódiu. xoxo Jess."
Srdce mám až někde v krku. To snad ne. Já to věděla.
Ani mi tak nešlo o to, že budu zpívat před tolika lidmi, ale o to, že není moc dobrý nápad vystupovat na koncertě konkurence skupiny mého bratra.
Loui se obrátil čelem k fanouškům a křikl do mikrofonu: "Tak co? Je tady někde Sam?"
Snažím se nenápadně odejít, ale Jess mě popadne za ruku a vláčí ke klukům, zastaví před schody a postrčí mě nahoru.
Zabiju jí! Trochu zaraženě klopýtám doprostřed pódia. Loui nahodí nevěřícný výraz, ale nijak to nekomentuje. Přijde ke mě Niall a podá mi mikrofon s malou Irskou vlaječkou na boku.
"Tak co nám zazpíváš Sam?"
Bože...připadám si tu jak na besídce ve školce.
Pls vote & comment
ČTEŠ
Story of my love.
Fanfic!!Fan Fiction oceněná 1. místem v kategorii Watty Awards 2014 Overall 1D!! Příběh plný humoru, sarkastických poznámek, úletů, hádek One Direction s The Wanted a v neposlední řadě Louise Tomlinsona. 30. kapitola Přede mnou se tyčil Liam, zezadu ozář...