Komplikace

1.4K 111 4
                                    

Doktor mi jezdil ultrazvukem po břiše. Všude jsem měla napatlaný jakýsi studený gel. Doktor něco houkl na sestru, ta okamžitě přiběhla, vzala si od něj ultrazvuk a podala mi utěráky na utření břicha. "Slečno Sykes nemám pro vás moc dobré zprávy." Jedním prstem si posunul brýle zpátky ke kořenu nosu. Opatrně jsem se posadila a nechápavě se zamračila. "Víte, podle ultrazvuku jsme zjistili, že jste těhotná, to by samo o sobě nebyl vůbec žádný problém." Odmlčel se a přeměřil si mě pohledem. " U vás jsme zjistili mimoděložní těhotenství, což je stav, při kterém se oplozené vajíčko uchytí mimo dělohu, například ve vejcovodu. Je tu velké ryziko, že při porodu nebo již v průběhu těhotenství vejcovod praskne a vyvolá silné krvácení do břicha. Takovéto případy bývají na 66% smrtelné." Hlasitě jsem polkla a vstřebávala všechny informace. Usilovně jsem se snažila dát si dohromady dvě a dvě, ale stále jsem tomu nemohla uvěřit. "A...je tu nějaké řešení?" Můj hlas byl slebý a rozklepaný. "Jsou tu dvě možnosti. První je ta, že vyjmeme plod z vejcovodu, což však může mít i trvalé následky na vaši plodnost, nebo druhá, rizikovější varianta je, že si dítě necháte." Mohla jsem cítit, jak se mi odkrvuje obličej a blednu. Ani jedna z variant se mi nelíbila, jediné za co jsem teď byla ráda, bylo to, že brácha, kluci a Simon čekali venku a nijak nemohli ovlivnit moje rozhodnutí. "Kolik mám času na rozmyšlenou?" Doktor se na mě lítostivě zadíval. "Obávám se, že už jste v tak pokročilém stádiu těhotenství, že budeme muset uskutečnit potrat již dnes, pokud se tedy rozhodnete pro tuto variantu. Já osobně se k této variantě přikláním, nerad bych viděl umírat tak mladou dívku, jako jste vy." Frusrovaně jsem si přejela dlaní přes obličej. Už když mi doktor říkal o všech těch riziká hned na začátku, věděla jsem jak se rozhodnu. Vlastně tady pro mě ani žádná jiná varianta nebyla. Vyhladila jsem tvář a skryla tak své emoce. S nabytým klidem jsem podala pravou ruku doktorovi. "Děkuju vám za všechno pane doktore. Už půjdu domů. Musím si totiž sbalit věci."

Nemůžu se moc rozepisovat....protože jsem na Šumavě a jediná wi-fi ke kterým mám přístup je na dálnici u McDonaldu...takže vám teď na rychlo dám new díll...

Ještě bych chtěla poprosit jestli byste mi tuhle ffku pomohli trochu zviditelnit...třeba sdílet na fb a tak... :) ...samozřejmě do ničeho vás nenutím...jste opravdu skvělý!! Mám vás strašně ráda nevím, co bych dělala, kdybych vás nepoznala... :) :)

Ještě dotaz...jste někde na prázdninách? A jak myslíte, že se Sam rozhodne??

Story of my love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat