V místnosti byl velký plyšový gauč a na něm seděl Simon. Teď jsem si to uvědomila. Pane bože, vždyť je to Simon! Vypískla jsem a běžela k němu. Plácla jsem sebou na sedačku a radostně ho objala. Trochu přidušeně promluvil. "Sam! Ježi, co tu děláš? Já myslel, že jsi v česku!" Zasmála jsem se a ještě znásobila svůj stisk. Doufám, že nikomu nebude moc vadit, že uškrtím Simona Cowlla. Miranda měla překvapený a trochu vyděšený výraz. "Ale Simone, tak to víš. Jen tak jsem se přišla s kamarádkou podívat na ty tvoje hvězdičky." Slovo hvězdičky pronesu s velkou dávkou ironie. Simon dělá, jako že to neslyšel a přitáhne si mě k sobě tak, že mu sedím na klíně jako malá. "Slyšel jsem od ochranky, že nějaká holčina úžasně zpívala s klukama na pódiu. To si byla ty?" Zuřivě pokývu hlavou na souhlas. Tu se do toho vloží Miranda. Ona tu pusu prostě nezavře! "Ano to byla ona. Má nádherný hlas. Proto jsem si dovolila jí nabídnout místo předskokana. Doufám, že to nebude vadit?" Simon se na mě koukne s povytaženým obočím a trochu vyčítavě řekne. "No vidíš Sam, dokonce i One direction tě už chtěj a ty stále všechny nabídky odmítáš!" Dobrá, když ne teď tak nikdy. "Simone já jsem si právě s tebou chtěla o těch nabídkách promluvit..." Tak nějak jsem se podívala na Mirandu tipem ala: chci mluvit jenom mezi čtyřma očima, ona naštěstí pochopila, kývla hlavou a odešla do vedlejší místnosti. "Takže, já...noo. Rozmyslela jsem si to, jestli mě The Wanted ještě pořád budou chtít tak bych se k nim s radostí přidala. Teda, pokud proti tomu samozřejmě nemáš něco ty." Tentokrát mě zase obejme on. "Holka, ty ani nevíš, jakou si mi udělala radost! The Wanted budou mít dalšího člena! To je...to je úžasný." Dveře od pokoje se rozrazí a dovnitř vletí pět kluků. Najednou se jako na povel zarazí a s otevřenou pusou na nás zírají, jak sedíme v objetí.
Doufám že se vám story líbí.
Pls vote & comment.
Ps: Ten kdo napíše nej comment tomu bude věnován další díl!! Tak prosím komentujte!!
ČTEŠ
Story of my love.
Fanfic!!Fan Fiction oceněná 1. místem v kategorii Watty Awards 2014 Overall 1D!! Příběh plný humoru, sarkastických poznámek, úletů, hádek One Direction s The Wanted a v neposlední řadě Louise Tomlinsona. 30. kapitola Přede mnou se tyčil Liam, zezadu ozář...