Všichni jsme seděli doma u Simona v obýváku. One direction na jednom gauči a The Wanted na druhém. Já seděla spolu se Simonem v křesle mezi nimi. A vysvětlení proč tu jsme? Když jsme s Nathanem přijeli domů okamžitě jsem obvovala všechny kluky, že si s nima musím vážně promluvit. Původní plán byl ten, že Louis, Liam, Harry a Zayn přídou k nám, ale sešlo z toho. Jay je odmítl pustit do baráku (obhajoval to tím, že si v dnešní době prostě nemůžeme být jistí, jestli jeden z nich není náhodou krvežíznivý upír či co...) a spolu s Maxem zabarykádovali dveře skříní, tak inteligentně, že už ji asi ani neodendají. Pokud tedy nechtějí zničit dveře na kterých je ještě mimochodem zaschlá krev z toho jak jsem jimi zlomila nos Arianě. Jo jo, na ty dveře mám úžasné vzpomínky. Ale zpátky k věci, naštvala jsem se a pustila kluky zadním vchodem. Jenže...Zayn a Harry se rozhodli, že prostě do domu nevkročej a tak jsme tady. U Simona doma, což kluci vyhodnotili jako neutrální půdu. Měla jsem chuť vzít obří baseballovou pálku, podotýkám, že by nebyla dřevěná ale kovová a všechny začala nemilosrdně mlátit do hlavy. "Takže kluci. Jsme tu protože vám chci něco oznámit." Všechny pohledy spočinuly na mě a v pokoji se rozhostilo naprosté ticho. "Od Nathan jsem se dozvěděla, že jste se vsadili. O co, to tady myslím všichni víme." Bože já se jim to vážně chystám říct! "Než vám, ale řeknu jestli to bude holčička nebo chlapeček, chci aby jste sem na stůl daly ty peníze o které jste se vsadili." Všichni si okamžitě začali sahat do kapes, vyndalat svazky peněz a pokládat je do neúhledné hromádky na stůl. Počkala jsem až mi opět budou věnovat pozornost a začala mluvit. "Ty peníze vyhrává..." Dramatická chvilka. "Ty peníze vyhrávám já." Za všech stran se ozvalo nesouhlasné bručení. "Jako že je vyhráváš ty? To čekáš hermafrodita či co?" Probodla jsem Jaye zabijáckým pohledem. Chudák nechápavě kýval hlavou. Ani se mu nedivím. "Ne, hermafrodit to nebude. Čekám holčičku...." Ze sedačky na níž seděli One direction se ozvalo sborové zajásání. Niall s Harrym si navzájem gratulovali, Liam s Louisem se usmívali od ucha k uchu a Zayn šahal po penězích na stole. Jenže já ještě neskončila. "A chlapečka." Kluci, jakoby zmrzli. "Ty čekáš dvojčata?!" Harry měl tak vykulené oči, až jsem se divila, že mu nevypadnou. Přikývla jsem na souhlas. "No nekecej." Max si roztržitě vjel rukou do vlasů. Simon vedle mě se hlasitě rozkašlal a tak, že jsem mu skoro nerozuměla řekl. "Tak to bude ještě zajímavý."
Soooryyy, že se tu neobjevil "otec" dítěte (bude v další kapitole mám to už předepsané)....
Ps: až se vrátím ze školy ještě sem něco připíšu....
ČTEŠ
Story of my love.
Fanfiction!!Fan Fiction oceněná 1. místem v kategorii Watty Awards 2014 Overall 1D!! Příběh plný humoru, sarkastických poznámek, úletů, hádek One Direction s The Wanted a v neposlední řadě Louise Tomlinsona. 30. kapitola Přede mnou se tyčil Liam, zezadu ozář...