Sweet home! Jeah!

2K 124 4
                                    

Rozespale jsem otevřela oči. Chvíli mi trvalo než jsem si uvědomila že jsem ve svém starém pokoji. Na tváři mi pohrával spokojený úsměv. Jo, jo není nad to se probudit po dlouhé době zase doma ve své posteli a cítit.... Počkat! Cítím javorový sirup. Aaaa, lívanečky. Simon si ze mě vždycky utahoval, že po čuchu poznám snad všechna jídla na světě. Odhodím deku a bosky mířím do kuchyně v přízemí.  Jídlo voolá! Po cestě hopkám jak nějaká gadzela abych se nemusela dotýkala studené podlahy. Bingo, na kuchyňské lince ležely, jak jsem správně poznala, lívance. Vzala jsem talíř a šla si sednout k baru. Procházím okolo lednice a všimnu si, že jsou na ní přilepený jeden modrý a dva červené papírky. Bez zaváhání si otrhnu modrý papírek. Jsme tak se Simonem domluvení. Zelené vzkazy jsou pro něj, modré pro mě a červené pro ukízečku. Koukla jsem na papírek.

Ahoj Sam.

Udělal jsem ti lívance, ale to už si určitě zjistila. Ne, že budeš jíst v obíváku a na gauči pak budou skvrny od sirupu jako posledně!!

Musel jsem na jednání a z práce se asi vrátím až večer. Kdyby jsme se dneska už neviděli tak doufám že si alespoň zavoláme.

Jsem rád že jsi zpátky.

                                                       Simon

On se snad jednou upracuje. Je v práci od rána do noci. A že se vrátí večer? Asi těžko. Určitě se vrátí zase, až někdy kolem půlnoci a do jedný bude ještě vyřizovat papíry. Papíry! To je nápad! Než jsem odjela vždycky jsem papírování zařizovala já aby nemněl tolik práce. Dojedla jsem poslední, sirupem olepený lívacneček, umyla talíř a zamířila do pracovny. Vešla jsem do prostorné místnosti s velkým dubovým stolem, který byl obložen hromadami papírů a složek že skoro ani nebyl vidět. S povzdechem usednu na židli, zapnu notebook a natáhnu se pro prví složku na vrchu. Nějak se to tu Simonovi nahromadilo za tu dobu co jsem tu nebyla. No co. Začíná nekonečná práce.

Pls vote and comment!

Story of my love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat