Porodnice

1.3K 118 9
                                    

"Já to už nevydržim!" Histericky jsem křičela na doktorku, která dohlížela na můj porod.

Nedá se to vydržet.

Jediné po čem teď toužím je to, aby do mě napíchali co nejvíc opiátů proti bolesti jde.

"Tak, těď to přijde znovu. Tlačte!" Bolestí jsem zařvala na celý pokoj.

Jak ta ženská může být tak klidná?!

*****

Louis pov.

Nervózně jsem přecházel sem a tam po chodbě. Celá tahle situace mi drásala nervy. Každou chvilku se z pokoje ozýval Samin křik.

Chtěl jsem tam za ní jít a zároveň nechtěl. Prvních deset minut tam s ní byl Nathan, ale nakonec musel odejít, protože mu Sam nadávala kvůli tomu, že je chlap a že nikdy nebude muset rodit a kojit. V podstatě v tuhle chvíli nenáviděla všechny chlapy chodící po téhle planetě.

Ani jsem se jí nedivil.

Do chodby v níž jsme všichni čekali přišla mladá sestřička.  Vykuleně si nás přeměřila pohledem.

"J-já..ehmm...potřebovala bych od vás aby jste vyplnili tyhle papíry." Simon ani na chvilku nezaváhal a převzal si od ní svazek papírů.

Seskupili jsme se kolem dokola něj a koukali na to jak vyplňuje prázdná políčka.

U kolonky otec dítěte se na chvíli pozastavil. Upřeně jsem ho propaloval pohledem a čekal co udělá.

Všichni jsme na to čekali.

Z těžka vydechl a napsal do kolonky moje jméno. Ze srdce mi spadl obrovský kámen. On to vážně udělal.

Cvakl propiskou a podal papíry zpátky sestře.



Možná jste si už někdo všiml, že jsem přidala novou knížku... Je to Larryovka...A je mi jasné, že né všichni tady jsou LS... Takže nikoho do ničeho nenutím....

Je to Larryvka tak trochu jinak a bude to asi moje nová hlavní práce hned potom co dopíšu SOML... :) :)

A další věc...už tady padlo něco o mojem neexistujícím fan klubu... (už teda není úplně neexistující....nahlásili se mi čtyři holky, které chtějí být členky....)
Kdo byste taky chtěl do neexistujícího Fan klubu dejte vědět ;)

Jinak nemám co dodat....

Story of my love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat