Nebyl dobrý nápad jsem chodit. Kluci to pomalu, ale jistě začínají rozjíždět ve velkém. Zrovna hajou člověče napij se a já potřebuju urgentně na WC, ale nemám odvahu je tu nechat samotné v tomhle stavu. Já samozřejmě nepiju, jen sedím na baru a opíjím se maximálně tak colu. Peču na ně. Na ten záchod jdu, ať si provedou co chtěj! Rvu se davem k záchodům. Jsou až na druhé straně klubu vedle východu, takže mi trvá minimálně deset minut se tam vůbec dostat. Vykonám potřebu a vyjdu zpátky do davu lidí. A helemese kdo nám to právě přišel! One direction. To bude zas průser světového kalibru. Třeba se mi nějak nenápadně podaří i s klukana proklouznout pryč aniž by si nás všimli. Třeba to nebude tak.... "Sam? Jsi to ty?" Proč? Louisy, proč sis mě sakra všimnul? Ten kluk na mě snad má radar! "Ahoj Loui. Jak vidíš jsem to já." "Co tu děláš tak sama? To se nebojíš že by se ti tu mohlo něco stát?" Pan starostlivý, jako bych se o sebe neuměla postarat sama. "Jsem tu s klukama ze skupiny. Chtěli oslavit to že jsem se k nim přidala." Loui se stydlivě usměje. "Hele Sam, nezašla by sis se mnou někdy někam? Třeba jako do kina, na večeři nebo tak?" Docela váhám co mu na to říct, ale musím si přiznat, že bych šla ráda. Je s nim nehorázná, pardon za ten výraz, prdel a tak nějak jsem si ho od toho incidentu ve starbucks oblíbila. "Tak jo. Klidně." Úlevně si oddychl. "Popravdě, myslel jsem, že mě pošleš do háje a ještě mi dáš facku." Nahlas se zasměju. "Nejdřív jsem to plánovala, ale pak jsem si řekla, že bude sranda tak co." "Tak si pak ještě zavoláme a domluvíme se." "Jop. Ahoj." "Tak ahoj Sam." Otočí se a odchází někam do davu. Ještě než se mi ztratí z dohledu se, ale otočí a křikne. "Jó a mimochodem, moc ti to sluší Sam!" A pak zmizí mezi lidmi. Já jen udiveně stojím uprostřed parketu pod strašně kýčovitou discokoulí.
Prosíímmm vote and comment! :D
Ať vím jestli to někdo čtete a jestli má vůbec cenu psát dál.... Díkyyy :D
ČTEŠ
Story of my love.
Фанфіки!!Fan Fiction oceněná 1. místem v kategorii Watty Awards 2014 Overall 1D!! Příběh plný humoru, sarkastických poznámek, úletů, hádek One Direction s The Wanted a v neposlední řadě Louise Tomlinsona. 30. kapitola Přede mnou se tyčil Liam, zezadu ozář...