ARIANA! :/

1.8K 123 2
                                    

Kapitola věnovaná Kajus223 za votes
Chtěla bych Vám mooc poděkovat za
1 275 přečtení. V to jsem ani nedoufala. Jste úžasní. :D :D Mám Vás ráda!

Jak jsem si myslela, ani protijadernej kryt nepomohl.

Brácha sedí naproti mě na gauči s Arianou na klíně a opatrně jí přikládá obklad na nos. "Shhhh, to bolí. Nemůžeš bejt opatrnější sakra!?" No to je, ale pííííp, píííp... Nathan se jen lítostivě pousměje a chladí jí ten frňák dál.

Protočím očima a dám se na odchod. Kdybych tu byla jen o sekundu dýl, chytla bych jí za vlasy a omlátila jí obličej o zeď.

Zamířila jsem do kuchyně, kde si zrovna Siva házel šumivou tabletku do vody. Upil ze sklenice a kysele se zašklebil.

"Copak, copak Sivánku? Nechutná ti šumáček?" Hodil po mě vražednej ksicht doprovázený zvednutým prostředníčkem. Hrála jsem zděšení. "Ale Sivánku! Tohle se na kamarádovu milovanou sestřičku neukazuje." Schválně jsem mluvila hodně nahlas aby ho bolela hlava ještě víc. "Doprdele Sam. Jdi si vylejvat roupi na nějakym jinym nebožákovi s kocovinou. Co já vim, jdi a třeba utop Arianu. Uděláš tím laskavost lidstvu." Zaraženě jsem na něho civěla. Většinou mi její vraždu rozmlouvá a teď tohle? Jako vážně?

Po chvíli jsem mu přiložila ruku na čelo jesli nemá horečku. Neměl.

"Sivo kdyby si byl holka tak řeknu, že máš krámi ale jelikož seš kluk tak je tady jenom jedno vysvětlení. Jsi gej!" Jenom vykulil oči a lapal po dechu.  "Neboj Sivánku mě se můžeš svěřit. Já to nikomu neřeknu." 

Ahoj, tak po dlouhé době další dííílll!
Moc Vás prosím o votes a commenty. A jako u minulích dílů, kdo napíše nejlepší comment, tomu bude věnována kapitola.

Story of my love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat