Stoupla jsem si do fronty a čekala, až na mě přijde řada.
Za normálních okolností bych se na to kafe pro Jessicu z vysoka vykašlala, ale ještě mi tak trochu pořád neodpustila to s těma lístkama. Takže si musím šplhnout.
Postupovala jsem vcelku rychle, už jsem otevírala pusu, abych řekla svou objednávku, když tu se do kavárny vřítil kluk s kapucou na hlavně a slunečními brýlemi, které mu zakrývaly snad celý obličej.
Narval se přede mě a udýchaně řekl: "Jako obvykle a prosím, hodně, hodně rychle."
Servírka začala bleskově připravovat jeho objednávku.
Nevěřícně jsem zamrkala a nahodila tvrďácký poker face. Co si o sobě myslí? Mě nikdo předbíhat nebude!
"Ehm, hele. Jako sory, ale já tady byla dřív než. Čekám si tu ve frontě a najednou se přiženeš ty, všechny předběhneš a ještě si snad myslíš, že se ti tu budeme klanět či co?"
Bruneťák se na mě akorát něvěřícně koukal. Po chvíli si sundal sluneční brýle a zvedl ruce v obranném gestu.
"Hele promiň, klidně se ti podepíšu a vyfotím se s tebou jako omluvu. Právě jsem přiletěl od rodiny z Doncasteru a za chvíli mi začíná zkouška na zítřejší koncert, na který se, jen tak mimochodem, přijde podívat i můj šéf. Opravdu nemám čas na to, abych stál někde ve starbucks frontu."
Ten arogantní blbeček mi je nějak podvědomý. A jestli nechci jeho fotku? Pche, ani za nic! Ještě by mi z toho jeho ksichtu praskla obrazovka u mobilu.
I když, je docela hezkej... Co to melu!?
Přišla jsem blíž k němu. "A víš ty, že mě to vůbec nezajímá?!"
S každým slovem jsem ho prstem dloubla do hrudi. "Dneska mám vážně den blbec. Moje kamarádka na mě už asi něco přes hodinu čeká na letišti, ztratil se mi kufr, jsem nevyspalá a k tomu všemu musím zítra jít na nějakej debilní koncert! Pojď se mi z cesty satane."
Divím se, že mi z uší nestoupá pára. Dívka za pultem na mě jen nevěřícně zírala.
Zato brunet si zachovával neutrální výraz, chytnul mi ruku, kterou jsem ho dloubala do hrudě a udělal krok ke mě až jsme se skoro dotýkali nosy....
.....zanechte mi vote a komenty (Ten kdo napíše nej koment tomu bude věnovaný další díl!) prosím ať vím jestli to někdo vůbec čte...popřípadě mi napište co bych měla změnit! Děkuju! :) :)
ČTEŠ
Story of my love.
Fanfiction!!Fan Fiction oceněná 1. místem v kategorii Watty Awards 2014 Overall 1D!! Příběh plný humoru, sarkastických poznámek, úletů, hádek One Direction s The Wanted a v neposlední řadě Louise Tomlinsona. 30. kapitola Přede mnou se tyčil Liam, zezadu ozář...