Marysa, alias nutrie...

1.1K 114 4
                                    

"Budeme potřebovat aby zmizela. Doslova." Marysina slova mě zarazila. Nathan z těžka zalapal po dechu. Simon se zatvářil trochu překvapeně, ale hned nasadil zpátky svou ledovou masku. Co má tohle všechno znamenat?

Ucítila jsem jemný dotek na rameni a hned na to se místností ozval Louisů naštvaný hlas. "Tak vy si ze mě už vážně, ale vážně musíte dělat prdel! Nejdřív tenhle debil..." Rozmáchlým gestem ukázal na Joshe. "A potom kruci ještě chcete aby odešla! Nepřijde vám jen tak náhodou, že už to přeháníte?!" Během jeho celého proslovu stisk na mém rameni síli. Natočila jsem hlavu abych zjistila kdo se mi pokouší rozdrtit rameno. Viníkem byl celý pobledlý Liam. Naopak Louis nehorázně zrudl a jen jsem doufala aby Marysa náhodou neřekla něco co by ho mohlo rozčílit ještě víc.

"Budeš se s tím muset nějak srovnat Louisi. Jednou jsi s námi podepsal závaznou smlouvu, tak bych byla ráda kdyby si dodržoval její pravidla. Fanynky se začínají na Samanthu vyptávat a ne jenom kvůli vám. Teď mluvím i o tom, jak se neustále ochomítá kolem The Wanted a Simona. Proto musíme zakročit." Marysa mluvila s naprostým klidem. Jakoby se nic nedělo. Celou dobu mluvila ke kluků a já pro ní byla vzduch.

"Kdyť je to sakra moje sestra! Nemůžete si mojí sestřičku jen tak odlifrovat bůh ví kam!" Naty se přesunul přede mě jakoby mě chtěl chránit vlastním tělem. Jay, Max, Siva a Tom souhlasně přikyvovali, napodobujíc Natyho a stoupli si po jeho boku.

Marysa se pobaveně zasmála, díky čemuž mi naskákala husina po celém těle. Ta ženská je nechutná jak nutrie.

"A právě, že já můžu pane Sykesi. Proto navrhuji abychom si ušetřili tohle divadélko a domluvili se kam a kdy přesuneme vaší sestru. Být vámi udělala bych to po dobrém." Hlavu naklonila mírně do leva, čekajíc na reakce kluků.

Prsty jsem drtila područku gauče. Liam kousek postrčil Maxe stranou a také si stoupl přede mě. "V životě nedovolím abyste Sam někam odstrčili. Pokud nebude chtít ona sama  jít tak nikam nepůjde. Kort ješte když čeká naše děti."

Mohla jsem na Maryse vidět malé překvapení. "Vaše děti?" Nechápavě pokroutila hlavou ze strany na stranu. Harry přehodil ruku přes Liamovo rameno a nahodil ležézní postoj. "No, ano. Máš s tím snad nějaký problém Mar? Jsou to NAŠE děti." Místnost zaplnil Niallův hluboký, nezaměnitelný smích, když se připojoval ke klukům. A smál se i během toho co mluvil. "Každý z nás je otcem těch dětí. Třeba nejsem jejich biologický otec, ale na tom nezáleží. Už teď je beru jako svoje a na tom se nic nezmění." Dopředu předstoupil i Zayn. "Slíbil jsem Sam, že tu pro její děti budu a ve všem jí pomůžu. Nehodlám ten slib porušit."

Marysa propalovala Zayna zlým pohledem. "A co Perrie Zayne. Co když ti tady s tím tvým 'otcovstvím' nebude souhlasit. Co uděláš pak?" Zee odhodlaně vypnul hruď a okamžitě bez zaváhání odpověděl. "Pak mi nezbyde nic jiného než se s ní rozejít. Pezz miluju, ale jak už jsem řekl. Já sliby držím." Oči se mi zalévaly slzami. Byla jsem ráda, že se Zaynem můžu stoprocentně počítat, ale zároveň jsem se bála reakce Perrie. Moje situace jim nesmí zničit vztah.

Uslzeným hledem jsem se setkala s tím Louisovo. On zůstal stát po mém boku, zatímco kluci tvořili lidskou stěnu mezi mnou a tou fúrií. Nastavil mi ruku, čímž mi dal jasně najevo, že chce abych vstala.

Se mnou po boku se protlačil kluky dopředu a zastavil se až těsně u Marysi. Jednu ruku mi dal ochranářsky kolem boku a druhou mě chytl za ruku. "My, jsme rodina. Nás nerozdělíš. Ať už Sam od nás...ode mě, odvezeš kamkoliv. Najdu jí a zase přivedu domů."

Po jeho slovech mi něco došlo. Došlo mi, že slovo domov má hned několik významů. Jeden vyjadřuje místo kde žijeme a ten druhý vyjadřuje pocit. Pocit jenž jsem cítila právě teď v Louisovo obětí. Pocit, který mi dávala už jen přítomnost těchto úžasných kluků.

Byla jsem doma.

Ahooojj!
Takže za 1. Kdo tak moc nemá rád Marisu jako já?? -_- (už aby vypadla...)

2. Jste spokojené s příběhem? Chci názory!! Šup, šup! :) :)

3. Pořád platí nabídka toho, že si ode mě můžete přát něco k vánocům. (Již objednané jednodílovky mám skoro hotové...tak se těšte!)

4. Jako 33 200 přečtení! A 2 000 votes! Bože! To je úplně nádherný!! Děkuju moc!

5. Ano vím, že toho je hodně...ale shipuje tady někdo Jelsu (Jack+Elsa) Já je miluujuu!! :P

6. Dostala jsem se do finále Watty Awards Overall 1D 2014!! Áaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nevěřím tomu... Prostě ne ne ne ne ne!!!!
Tohle kolo teda stoprocentně projedu protože pro mě nebude nikdo hlasovat (už teď mě tam ostatní válcujou), ale co...už jenom, že jsem se tam dostala já úplně úžas!! Moc děkuju těm kteří mě tam nominovali a už i hlasovali v tomto kole!!

MÁM VÁS MOC, MOC, MOC RÁDA! Na to nezapomínejte! A kdyby jste někdy měli jakýkoliv problém napište mi....sednu na vlak a pojedu za váma klidně až na onen svět! :)

Vote&comment!!

Story of my love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat