Otec tvých dětí...

1K 111 8
                                    

"Půjdeme už domů?" Louis se nešťastně rozhlížel po všech krámech, které jsme ještě nestihli projít. "Byl to tvůj nápad, že sem půjdem." Odpovídala jsem mu jen tak na půl pusy, jelikož jsem zrovna stahovala z ramínka rozkošné prynceznovské šatičky. Otočila jsem se na Louise, ukázala na šaty a tázavě povytáhla obočí. Ani se na ně nepodíval a znechuceně kýval v nesouhlas. Obrátila jsem oči v sloup a vrátila kus růžového hadříčku na věšák. "To jsem totiž ještě nevěděl, že si nákupní maniak." Mám takový pocit, že tohle ani neříkal mě, spíš to bylo takové odevzdané konstatování věci.

******

O pár hodin a Louisovo naříkání později jsme dorazili do 1D vily a musím přiznat, že jsem si to nakupování užila.

"Kluci jsme doma!" Z plna hrdla jsem zařvala na celý barák. Na rtech mi hrál spokojený úsměv, zatím co se Loui snažil procpat s těma všema taškama dovnitř.

Do chodby po chvíli přišel Liam. Jakmile jsem uviděla jeho zachmuřený víraz moje dobrá nálada klesla k bodu mrazu.

"Co se děje?" Neodpověděl mi, jen se významně podívala na Louise. Ten v tu chvíli upustil všechny tašky na zem a po tváři se mu rozlil smutný víraz. "Liame jenom mi neříkej, že už je tady." Ramena měl shrbená a vypadal, jakoby ho ten jeden Liamův pohled zničil. Oba měli stisklé rty do tenkých linek.

Co se to tu sakra děje?

Liamem mě bez jakýchkoliv řečí chytl za ruku a táhl do obýváku. Niall, Harry, Zayn a ještě nějaký kluk stáli uprostřed místnosti a horlivě o něčem diskutovali. Nervózně jsem zatahala Liama za ruku a hodila po něm tázavý pohled. On však mou ruku setřásl a přešel k neznámému chlapci. "Joshy tohle je Samantha Sykes. Sam, Josh Devine. Biologický otec tvých dětí." Brada mi klesla až někam na zem. Jak jako otec mých dětí? Děláte si ze mě někdo šunku?!

Neznámý kluk...teda vlastně Josh udělal pár kroků ke mě. "Asi bychom si měli promluvit." Nejistě jsem se podívala na Louise. Stál opřený o rárubeň dveří a tupě zíral do podlahy. Po zbělelé tváři mu stékala osamocená slza. Něco je tady opravdu, ale opravdu v nepořádku.

Louis pov.

Rozčilaně jsem si popotahoval za vlasy. Nesnáším Modest! Nesnáším celý náš management! A hlavně nenávidím Simona! Prostě všechno.

Všichni s klukama jsme seděli kolem stolu v kuchyni a potichu čekali až si Sam s Joshem promluví. Rozčileně jsem vstal ze židle až zaskřípěla a vydal se ke dveřím. Ať už jí tam Josh říká cokoliv není to pravda. Ať si ty svoje kydy nechá pro někoho jinýho a neříká je MOJÍ Sám. Už jsem byl skoro u dveří, když mě dvě silné ruce chytly kolem pasu a táhly zpět ke stolu. Kopal jsem nohama a vzpíral se.  "Sakra nechte mě tam jít. Chci jí říct pravdu!" Teď už mě drželi všichni, přesto jim to nebylo nic platné. Rukama jsem stále šátral po klice od dveří. Něco uvnitř mi, ale už teď říkalo, že proti klukům nemám nejmenší šanci. "Tomlinsone nech toho. Chceš aby tě vyhodili? To opravdu to tak chceš?!" Mé tělo jakoby po Harryho slovech ochablo. Přestal jsem se vzpírat a složil si obličej do dlaní.

Nemohl jsem uvěřit, že mi to Simon udělal. Byl první komu jsem se svěřil s tím, že to já se tu onu noc se Samanthou vyspal. A co udělal on? Napráskal mě. Zavolal managementu a všechno jim vyžvanil. Náš milovaný Modest! samozřejmě okamžitě přispěchal s naprosto úžasným řešením. Hodíme to Joshe. Tím se vše vyřeší...buť tohle a nebo můj vyhazov z One direction. Můžu říct, že už teď lituju toho, že jsem si vybral tu první variantu. Cítil jsem jak ruce kolem mého těla povolují. Využil jsem situace a rozeběhl se ke dveřím. Jedním pohybem jsem je rozrazil a vběhl do obýváku. Josh seděl na gauči a objímal plačící Sam. Už už jsem otevíral pusu na to, že jí řeknu pravdu, když mi Zayn podkopl nohy. Letěl jsem k zemi jak shnilá hruška až to zadunělo. Harry s Niallem mě každý chytli za jednu nohu a táhli chodbou do kuchyně. Za tohle je zabiju sráče jedny hnusný.

Tak co? Doufám, že u tohohle dílu bude moooc moooc komentářů abych věděla váš názor a když uvidím moooc moooc komentářů a votes dám vám sem ještě zítra další díl! Takže se snažte... :)
Jinak...přeju supr Mikuláše a doufám, že si vás neodnesl čert! To by se mi po vás totiž stýskalo!

Doufám, že jsem vám tímto dílem udělala radost (Hlavně @xx_Netty_xx)

Ps: Chuďátko Louisss :'( :'(

Pps: koukněte se na knížku Obsidian...překládá jí @Catherine_Buchtova

Story of my love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat