"A co to teda bude?" Nathan neustále dotíral na doktora i přesto, že jsem výslovně zakázala aby mu kdokoli říkal pohlaví dítěte. "Ježiši Samantho! Tak tomu doktorovi alespoň dovol aby to řekl mně!" Rozčileně rozhazoval rukama až shodil všechny pracně vyskládané tužky doktora Coneliho ze stolu. Rezignovaně jsem si podepřela hlavu a sledovala ho, jak sbírá tužky ze země. Konečně se narovnal a všechny tužky vysypal na stůl. "Já už ale vím co to bude Naty." Ozval se nepříjemný rachot jak tužky opět popadaly na zem. Tentokrát však zůstaly nepovšimnutě ležet na zemi. Brácha mě probodával pohledem. Doktor Coneli zřejmě pochopil naší situaci a v tichosti opustil místnost. Chudák. Vyštvali jsme ho z jeho vlastní ordinace. Kdo umí...Ten umí...a tohle my s Nathanem máme očividně v rodině. "Kdy si mi to jako hodlala říct?" Ruce měl založené v bok a netrpělivě čekal na mou odpověď. Z těžka jsem si povzdechla. "Naty, je to moje dítě a když si chci nechat něco pro sebe byla bych vděčná, kdyby si to respektoval." Mluvila jsem naprosto klidně. Nechtěla jsem vyvolat hádku. Jednou rukou jsem si prohrábla vlasy a zastrčila je za ucho. Nathan si předemě klekl na kolena a chytl obě mé ruce do svých. "Pochop, že... Já.... No... Víš...." Nepěkně jsem se zamračila. Tak počkat, počkat. Tenhle jeho pohled znám. "Ty mi něco tajíš!" Do tváří se mu okamžitě nahrnula červeň. Vytrhla jsem svoje ruce z jeho sevření. "Tak to vyklop. O čem tady nevím?" Sklopil pohled k zemi a něco zamumlal. Mezi obočí se mi vytvořila vráska a obdarovala ho nevyzpytatelným pohledem s předzvěstí smrti. "S klukama jsme se vsadili." Mluvil přiškrceným hlase. Popravdě jsem teda čekala něco horšího než jenom nějakou sázku. Uvolnila jsem všechny svaly v těle a zabořila se pohodlněji do židle. "Vsadil si na holku nebo na kluka?" Na tváři se mi rýsoval malý úsměv, ale Nat měl stále zabořený pohled do země a neodvažoval se na mě podívat. "Ehm...To není vlastně taková normální sázka. Je to The Wanted versus One direction. S 1D jsme se totiž tak trochu pohádaly a tak vznikla tahle sázka." Úsměv mi pomalu zmizel z tváře a nahradil ho úšklebek. Už je to tu zase a já husa myslela, že už mají uzavřenou mírovou dohodu a ono očividně ne. "Sam prosím tě, řekni mi co to bude." Koukal na mě štěněcím pohledem. Opět chytl mé ruce a jemně je stiskl. "S klukama jsme do tý sázky vrazili kolem dvaceti tisíc, takže doufám, že to bude kluk."
Tatata daaaaa.....v příštím díle se už dozvíte jestli to bude holčička nebo chlapeček...a mooožnáá...podle toho kolik bude votes a komentářů, by se v následující kapitole tak trošku mohla mihnout dost velká a nepřehlédnutelná nápověda kdo je otcem, ale záleží to na vaší aktivitě!
<3 <3
ČTEŠ
Story of my love.
Fanfic!!Fan Fiction oceněná 1. místem v kategorii Watty Awards 2014 Overall 1D!! Příběh plný humoru, sarkastických poznámek, úletů, hádek One Direction s The Wanted a v neposlední řadě Louise Tomlinsona. 30. kapitola Přede mnou se tyčil Liam, zezadu ozář...