Hazza's brownies

1.6K 110 5
                                    

Prošla jsem chodbou až do kuchyně. "Pane Bože!" Asi budu mít trauma. Rychle jsem kuchyň zase opustila. Sesula jsem se po stěně až na zem, s rukou přiloženou na puse. Řeknu vám, asi nikdy už nedostanu obrázek Harryho, jak celý nahatý vyndavá brownies z trouby. Už nikdy. Přetřela jsem si dlaněmi oči, nechala je zavřené a začala počítat do deseti. Oči jsem opět otevřela. Ne nadlouho. Hned jsem víčka zase pevně stiskla k sobě. Přede mnou stál totiž Liam jenom v ručníku, který se mu, ještě k tomu nebezpečně posouval dolů, až jsem mohla vidět jeho véčko. Ohhhh my GOD! "Jsi v pořádku?" V jeho hlase jsem mohla rozpoznat starost. Odtáhla jsem si ruce od obličeje a hodila na něj pohled typu WTF! Podle jeho výrazu usuzuji, že moje posunky a nenápadné pohledy k jeho modrému ručníku nijak nezabraly. Nebo zabraly, ale naopak. Li se začal uculovat a, teď už plánovaně si spustil ručník ještě níž. "No neříkej mi, že tě tak rozhodí jenom to, že mám na sobě ručník. Tě chci vidět, až tu uvidíš pobíhat nahatýho Harryho." Odtrhla jsem pohled od Liamova rozkroku (přiznávám, šlo to těžko) a zadívala se mu do očí. "Si nemysli, s naháčem Harrym co peče brownies už jsem měla tu čest se setkat." Liamův pohled se okamžitě změnil na překvapený, ten mu, ale nezůstal moc dlouho, jelikož ho vystřídal zlomyslný úsměv. "Já tě varuju Liame, ať myslíš na cokoliv nedě..." "Kluciiii!! Pojďte sem! Hazz upek brownies!!" Jeho hlas se nesl celým domem a za chvíli jsem už mohla slyšet dupání ze všech směrů. Do chodby se světelnou rychlostí vřítil Zayn jenom v boxerkách, hned následovaný Louisem, který měl na sobě alespoň šortky. Obyvatelům tohoto domu asi slovo tričko a spodní prádlo nic neříká. Oba hned zapadli do kuchyně. "Jestli chceš, aby na tebe zbyly nějaké brownies, jakože Hazz je dělá opravdu dobrý, tak by si sebou měla hodit, jinak ti je Ni všechny sežere." Byla jsem zmatená, protože pokud správně počítám, tak jsou v kuchyni momentálně jenom tři pětiny One direction a Niall by mezi nimi být neměl. "Tak pojď." Liam ke mě natáhl ruku, aby mi pomohl vstát ze země. "A máš moc pěknou košili. Sluší ti." Jeho ruku jsem odstrčila a vstala sama. No co, bůh ví co s tou prackou dělal? Protočil očima a vlezl do kuchyně. Upřímně jsem docela dost váhala jestli vejít. Nakonec mě však vlákala vůně čerstvě napečených sušenek.

První čeho jsem si všimla byl Niall a v plavkách. "Jak ses sem proboha dostal Nialle?" Nic mi neodpověděl. Jenom přešel k otevřenému oknu a posadil se na parapet, s pusou plnou sušenek. Ukákal mi prstem abych počkala. Polkl. "Takhle." Zamával mi a pozadu vypadl z okna. Zděšeně jsem se rozeběhla k oknu z něhož před okamžikem vypadl Ni. Tvrdě jsem narazila tělem do parapetu a vyklonila se ven, hledajíc Nialla. Jen co jsem ho spatřila jen pár zanedbatelných metrů pode mnou, smějícího a ještě k tomu v bazénu, mi spadl neuvěřitelný balvan ze srdce. "No počkej ti sviňáku!" Přehodila jsem nohy přes parapet a hodila ukázkový kufr hned vedle skřeta.

Čauukyy hoolkyy! :3 díl přidávám dřív než jsem plánovala...udělala jsem radost sama sobě...díl neni nic moc...nwm co už dál dodat :/....jak byste chtěli, aby SOML pokračovalo? Konec už mám napevno rozmyšlený, ale děj v průběhu si můžete určovat vy...Tak toho využijte ;)

Jinaak...začala jsem psát new ffku...ještě jsem jí nezveřejnila...

Bude s Louisem a víc zatím neprozradím... ;) ;) jenom se chci zeptat, jestli byste vůbec nějakou další ffku ode mě byly ochotné číst, nebo se na to mám vyprdnout, dopsat SOML a už si tu na Wattpadu jenom číst... :D :D :D

(Hazza na boku ;P sexyyy)

Story of my love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat