Bodil Jenssen:
Proud of you x
Bodil legde haar telefoon weer weg en keek op naar de tv waar de spelers het veld op kwamen lopen. Quinn kwam de kamer in lopen met een zak chips en twee glazen cola waarna hij plaats nam naast Bodil.
'Mijn zusje heeft gister gewoon haar eerste trouwjurk gepast!' Grijnsde hij en propte chips in zijn mond. Bodil rolde met haar ogen en zette de tv wat harder.
'Het was er maar een Quinn, en ik vond hem niet eens zo mooi. Naomi kreeg honger zoals gewoonlijk dus ik had niet echt de kans om wat anders uit te proberen.' Loog ze. In werkelijkheid voelde het gewoon niet goed voor Bodil om zo snel al een trouwjurk te passen, vooral omdat ze nog steeds moest bijkomen van de verloving maar ook omdat het contact met Viktor ineens meer was geworden in de afgelopen twee weken.
'Maar zij dacht waarschijnlijk dat jullie alleen maar de stad ingingen om haar appartement te koop te zetten.' Bodil schudde haar hoofd terwijl ze in een kleermakerszit ging zitten en met haar elleboog op de bank rand leunde.
'Zij was degene die met dat idee kwam, ze is gewoon gewend om "voor twee" te eten. De laatste tijd heeft ze bijna iedere minuut wel trek.' Quinn haalde zijn schouders op.
'Maar ondertussen heeft ze wel allemaal baby spullen gekocht.' Bodil had geen zin in een discussie, ze merkte al dat Quinn iets dwars zat, en ze wist dat hij dat op die manier ging uiten zonder te zeggen wat er was. Ze deed dus ook alsof ze haar volledige aandacht bij de wedstrijd had waar net de opstelling van PSV werd opgenoemd. Trots glimlachte ze toen Luuk werd opgenoemd tijdens de beginnende elf. Het was geen verrassing, maar toch vond ze het altijd mooi. PSV speelde vandaag de eerste wedstrijd na de winterstop, en het was meteen een mooie wedstrijd. Ze speelde tegen Feyenoord, een wedstrijd waar Bodil graag bij was geweest, maar zich niet fijn bij voelde. Ze vond het vaak vreselijk om bij uitwedstrijden te zijn, al helemaal bij de grotere clubs. Ajax vond ze minder erg omdat Siem er speelde, en ze er ook wel eens heen ging voor Siem.
'Dit gaan ze winnen.' Zei Quinn vol vertrouwen en Bodil knikte, PSV was sterk dit seizoen en als ze speelde zoals normaal konden ze Feyenoord wel aan. De aftrap werd genomen en nog geen twee minuten later begon Quinn te schelden. 'Wat slecht weggewerkt door Arias! Het had nu al een nul kunnen zijn als Kuyt iets beter schoot.' Bodil gniffelde.
'Maak je nou maar geen zorgen, ze kunnen dit.' Ze pakte de zak chips uit Quinn's handen. 'De wedstrijd is nog geen vijf minuten bezig, en je hebt de helft al op.' Klaagde Bodil terwijl ze er zelf wat uitpakte. Quinn griste het weer uit haar handen. 'Hey!' Zei ze verontwaardigd en keek haar broer boos aan.
'Je hebt net ook al een hele pizza op en nog twee punten van mij gepakt, straks eet je ook nog alle chips op.' Bodil sloeg haar armen over elkaar.
'Er valt bijna niks meer van op te eten aangezien jij het bijna allemaal op hebt!' Quinn haalde zijn schouders op en concentreerde zich weer op de wedstrijd. Bodil rolde met haar ogen en pakte haar telefoon erbij omdat ze een paar minuten eerde hoorde dat ze een bericht had binnen gekregen.
Viktor Fischer:
Heb je gekeken?
Bodil Jenssen:
Natuurlijk, anders zeg ik toch niet dat ik trots op je ben ;)
Viktor Fischer:
Lief :)
Viktor Fischer:
Kijk je altijd?
Bodil Jenssen:
Vaak heeft Luuk het opstaan, als dat niet is probeer ik het wel zoveel mogelijk te zien
Viktor Fischer:
JE LEEST
De Nieuwe Klassieker
FanficBodil en Luuk zijn vijf jaar samen als Viktor Fischer om de hoek komt kijken. Tijdens de wedstrijd PSV - Ajax zit Viktor wegens zijn blessure in een sky-box, waar Bodil diezelfde wedstrijd ook in zit. Na die wedstrijd houden de twee contact, maar ko...