Een beetje laat, maar het is nog 9 oktober, waardoor ik nog kan zeggen: wie jarig is, trakteert! Vandaag ben ik 15 geworden, dus ik dacht misschien is dit wel een mooie dag om te updaten ;) sorry dat het zo lang duurde, het is ook niet echt t beste hoofdstuk ooit, maar het is bijna vakantie dus ik ga m'n best doen om DNK dan af te schrijven! Het zullen niet meer zo veel hoofdstukken zijn tot het einde.. dus enjoy! X
-
Dat het tentje waar Bodil samen met Naomi zat voordat Naomi naar Engeland op vakantie ging het tentje was waar zij nu weer zaten voordat Naomi naar Engeland zou vertrekken om samen te gaan wonen met Siem, had Bodil nooit gedacht. Het voelde zo gek om met haar beste vriendin koffie te drinken twee uur voordat ze naar het buitenland zou gaan om daar te wonen. Daardoor was het ook vaak stil tussen de twee, af en toe liet Naomi een grappig filmpje zien die ze op FaceBook zag, en Bodil zei een paar keer iets over de problemen op het werk of vertelde wat voor iets doms Quinn weer had gedaan, maar beide besefte ze dat het voor een tijd de laatste kop koffie was die ze samen dronken.
'Oh mijn god, Alisha is mee naar huis gegaan met Romano!' Lachte Naomi en gaf haar telefoon aan Bodil die het gesprek tussen Naomi en Romano las. Ook zij begon te lachen, ze vond Romano wel aardig, maar ze kende zijn versiertrucs, die waren verschrikkelijk. Alisha was er dus in getrapt en Romano was helemaal weg van haar.
'Dit doet me denken aan toen Quinn dat ene meisje had meegenomen naar zijn hotelkamer in Utrecht.' Zei Bodil en gaf Naomi's telefoon weer terug, en zij schoot in de lach.
'Drie maanden liet ze hem niet meer met rust.' Brulde Naomi. Bodil gniffelde ook. Weer bleef het een tijdje stil, tot dat Bodil een glimlach op Naomi's gezicht zag verschijnen.
'Wat is er?' Vroeg Bodil en zette haar koffie weer op het tafeltje. Naomi ging met haar hand over haar buik heen, het was al een beetje te zien dat ze zwanger was en daar was ze dan ook heel erg trots op.
'Ik dacht terug aan toen ik Luuk en Siem voor het eerst ontmoette.' Zei ze en keek op van haar buik. 'In dat weekend had ik gewoon geen beste vriendin meer, je was een met Luuk,' Bodil werd een beetje rood, op een of andere manier werd ze dat altijd als mensen over de vriendschap met Luuk die ze voor hun relatie had begonnen. 'Toen Luuk naar de wc was en Siem met Quinn in de tuin aan het voetballen was zei ik tegen je dat jij Luuk leuk vond, je werd boos op mij.'
'We kregen daar ruzie door,' Gniffelde Bodil. 'Toen Luuk terug kwam liep jij kwaad de tuin in.' Ook Bodil kon het nog goed herinneren.
'Siem, Quinn en ik kwamen terug naar binnen en jij zat een film te kijken met Luuk, ik was nog nooit zo boos op jou.'
'Oh weet je nog toen ik nog niet zo lang een relatie had met Luuk en wij een weekend naar Twente gingen.' Naomi knikte meteen uitbundig.
'Jouw ouders waren zo boos geworden! Loekie en George waren ook boos op Luuk, er was zoveel drama.'
'Als ik alcohol zou halen voor Louisa als ze met een vriendin een weekend ergens heen gaat zouden mijn ouders me nu nog opsluiten op mijn oude slaapkamer. Achteraf was het ook echt heel erg dom dat we dachten dat het een leuk idee zou zijn.' Er was weer genoeg gespreksstof voor Bodil en Naomi, de verhalen over vroeger zorgde altijd voor een grote lach op hun gezicht. Ze werden veel aangekeken omdat ze zo hard aan het lachen waren, maar ze waren niet aan het opletten wat er om hen heen gebeurde. Na een tijd over vroeger gepraat te hebben begon Naomi ook over iets wat al een tijd terug was gebeurd, maar het was toch iets anders.
'Toen jij met Luuk naar Duitsland ging voelde ik me echt kut, wist je dat?' Zei ze en Bodil begreep niet zo goed waarom ze daar over begon. 'Dat gevoel heb ik nu ook, maar dan nog erger.' Zuchtte ze. Bodil speelde met haar koffiekopje.
JE LEEST
De Nieuwe Klassieker
FanfictionBodil en Luuk zijn vijf jaar samen als Viktor Fischer om de hoek komt kijken. Tijdens de wedstrijd PSV - Ajax zit Viktor wegens zijn blessure in een sky-box, waar Bodil diezelfde wedstrijd ook in zit. Na die wedstrijd houden de twee contact, maar ko...