Omdat school voor mij weer is begonnen en ik wel even wat afleiding kan gebruiken, maar ook omdat Siem weer terug is bij Ajax! Zijn jullie daar ook blij mee?
-
'Gaat het?' Bodil schudde haar hoofd, maar daar had ze meteen spijt van. Even werd haar hoofdpijn nog iets erger. Viktor zakte door zijn knieën en hield haar een glas water voor met een paracetamol. Bodil duwde zich iets meer overeind aan de wc en nam het aan.
'Hoeveel heb ik gedronken?' Vroeg ze schor en deed de paracetamol in haar mond.
'Veel, denk ik. Ik weet ook bijna niks meer van gister.' Bodil zuchtte, ze had wel eens gehad dat ze een paar kleine dingen van de avond niet meer zo goed kon herinneren, maar ze miste nu de helft van de avond.
'Ik weet alleen nog dat Davy shots had besteld voor hem en mij, we toen gingen dansen en hij me nog een drankje gaf. Daarna namen we weer shots met een grotere groep en stond ik met Joël en Mitchell te dansen, en ik heb ook met jou gedanst, dat weet ik ook nog. Maar vanaf daar is alles wazig.' Viktor wou een vraag stellen, maar kreeg de kans niet omdat Bodil weer boven de wc hing en weer overgaf. Viktor ging op zijn knieën zitten en wreef over haar rug terwijl hij haar haar vast hield. 'Mijn God, ik kan niet eens een paracetamol binnen houden.' Klaagde ze.
'Misschien moet je even rustig gaan liggen.' Stelde Viktor voor en ging staan terwijl hij zijn hand uitstak. Bodil pakte zijn hand aan en liet zichzelf overeind trekken. 'Ik pak wel even een deken voor je, ga maar vast op de bank liggen.' Ze slofte naar de woonkamer en deed wat Viktor zei. Ze pakte wat kussens en legde die tegen de leuning aan waarna ze er erop ging liggen. Viktor kwam terug met een deken en haar telefoon. Hij legde de deken over haar heen en zorgde ervoor dat alleen haar hoofd er niet onder lag.
'Dank je Vik.' Glimlachte ze toen Viktor haar telefoon gaf.
'Geen probleem, doe jij maar rustig aan, ik moet mijn familie even bellen.' Bodil knikte en Viktor liep de woonkamer weer uit. Even lachte ze, Viktor verzorgde haar alsof ze een kind van vijf was met koorts, al vond ze het stiekem ook wel fijn dat hij zo lief voor haar was. Ze pakte haar telefoon er bij en zag dat ze aardig wat had gemist. Het laatste berichtje dat ze had gekregen was van Candy, en die opende ze toen ook als eerst.
Candy-Rae Fleur:
Joee, hoe was het? :)
Bodil Jenssen:
Gezellig, denk ik. Ik weet echt bijna niks meer en heb een kater dat wil je niet weten
Candy-Rae Fleur:
Klinkt als een iets te gezellige avond :p
Bodil Jenssen:
Dat zou wel moeten ;) succes vandaag Can, je kan het! X
Candy-Rae Fleur:
Sweet, thanks schat x
Candy ging weer offline en Bodil besloot haar andere berichten ook te gaan lezen. Het volgende bericht was van Luuk. Daar had ze al meerdere berichten van gemist, de avond ervoor had ze haar telefoon bij Viktor gelaten dus ze kon ook niet reageren.
Luuk de Jong:
Is het leuk? Xx
Luuk de Jong:
Volgens mij heb je het gezellig, ben ik blij mee :)
Luuk de Jong:
JE LEEST
De Nieuwe Klassieker
FanfictionBodil en Luuk zijn vijf jaar samen als Viktor Fischer om de hoek komt kijken. Tijdens de wedstrijd PSV - Ajax zit Viktor wegens zijn blessure in een sky-box, waar Bodil diezelfde wedstrijd ook in zit. Na die wedstrijd houden de twee contact, maar ko...