Semenjak kematian ayahnya,Luke sering bersedih..Tak kira apa saja dibuatnya,dia tetap bersedih,moody dan kadangkala menangis...Disebabkan itu..Ibunya telah menghantar Luke ke sekolah yang baru untuk dia memulakan hidup yang baru disamping rakan2 yang baru..
Isnin:
Hari pendaftaran untuk aku bermula di sekolah baru ini..Yeap,first time aku tengok..amatlah indah dan besar bangunan2 di sini..Terutama dewan besar nya yang 2 tingkat dan disertai dengan "aircond" yang amat menenangkan..Well,tengoklah nama sekolah ni..Port Dickson High School...satu nama yang cukup gah di M'sia..Aku berbesar hati dapat masuk ke sekolah ini kerana bukan calang2 orang yang dapat...It's look like private school..😍 Sedang aku sibuk memerhati segenap kawasan sekitar..tiba2 perut aku sakit...Aku dahla baru kat sini..tempat nya pon x kenal lagi.. Aduh..memang cari nahas la kau ni Luke..😒.. Sedang aku bertungkus lumus mencari toilet..aku terjumpa seorang pelajar disini..Pakaiannye nampak macam Form 6...yelah..seluar slack,kasut hitam,baju bebas...Only Form 6 can wear like this okay... So,apa lagi..aku tanya la toilet kt mana...Dia cakap laa..sebelah kantin tu...Aku pon ckp thanks...Yass..jumpa pon toilet ni😂...Melepas la aku sepuas puasnya...Then,aku tiba2 teringat pulak dkt senior ni...Dahla kulit cerah,hensem,body..erm..not bad..Muka dia..cukup buat aku terliur la! OMG,aku ade feel ke dkt dia? I hope not... Yelah...first day kau masuk sekolah and kau tetiba suka dkt senior..mmg x ah kan...
Almost 10 mins aku dlm toilet melepaskn apa yg patut..Aku pon keluar and u know what..Senior ni ade dekat depan pintu toilet ni..Terkejut aku siak..Aku cuci tangan and then salam la dia...Yelah..die kn senior..nnti x tunjuk hormat,maunya ditibai aku ni hah...Jgn buat pasal Luke.. Die pon berjabat tgn dgn aku...Kitorg pon startla ice breaking...Berdua duaan uolss😂...Owh..die ni Nizar,Form 6(Upper),Ketua Pelajar pulak tu...patutla hensem....(dlm hati)..
Sedang kitorg leka berbual di kantin..tiba2 baru aku teringat ttg mak aku di dewan besar..Luke! What happen to me😂...Gila bayang ke dgn Nizar? I talk to myself... Aku pon undur diri dgn cara baik...and then..senior ni mintk numb fon aku..aku pon,bagilah...Well,budak hot cam dia kan..sape je taknak..bagi aku..aku nak wey..
VOTE AND READ YE GUYS..TQ
➡
YOU ARE READING
#crush
Romance[COMPLETE] Luke is just a random teenage boy yang berumur 17 tahun yang baru berpindah ke sekolah baru.. Disitu,dia mengalami "culture shock" di mana tiadanya batas2 pergaulan sesama lelaki mahupun perempuan.. Dan,disitu juga,dia telah digoda oleh...