Berbalik pada sambungan (18) tadi..Cikgu Hadi kata kan dia off today..so lepas dia fuck aku tu..kitorang terlena atas katil tu.. X lama lepas tu,batang aku menegang disebabkan Cikgu Hadi still x pakai baju lagi...dia still telanjang bulat tau.. Aku pun perhati lah segenap inci tubuh badan dia.. Dia tengah tidur lagi tu..sebab penat kan tadi..😂 Aku pun apa lagi..aku ramas2 lah body dia..lengan dia,dada dia,paha dia and bontot dia..batang dia tu nanti😅... Aku ramas lama jugak lah..aku rimming bontot dia yang mantap tu.. Aku pun beralih ke batang besar dia..X lama lepas tu,Cikgu Hadi tersedar..dia bukannya terkejut malah dia suruh aku teruskan aktiviti aku tu.. Aku cakap kat dia..yang aku nak ikat tangan dia..dia pun bagi.. I mean bukan ikat tangan kat belakang..ikat kat bucu katil..yang kiri kanan tu.. Faham kan?😄 Lepas aku ikat kedua2 belah tangan dia.. Aku pun teruskan me"rimming body dia..aku hisap,nyonyot,kolom batang and buah dia..sumpah best! Dia pun menggeletik kesedapan.. Lepastu,aku jilat puting dia..aku ramas dada dia..and aku tonggengkan badan dia..
Korang boleh imagine kan.. Aku ikat tangan kiri kanan dia kat bucu katil ..and aku tonggengkan kaki dia.. Faham?
Lepas aku tonggengkan dia..kedua2 belah tangan aku tahan peha mantap dia..aku pun jilat lah punggung dia..and jilat lubang keramat dia..sesekali aku jilat sambil jolok lubang dia dengan jari aku..mula2.. 1 jari je..lepastu dua..dari perlahan ke laju..aku jolok bontot dia laju2..mendesah dia tau! Dia dah tak tahan lah tu kan... Tiba2 je dia cakap..dia suruh aku amik kondom dalam poket seluar dia..aku pun amik..dia pikir aku nak sarungkan kondom tu kat batang dia..memang tak ah ..aku nak fuck dia!
Aku sarungkan kondom tu kat batang aku,and perlahan2 aku tebuk lubang bontot Cikgu Hadi...dia cakap jangan..tapi apa aku kesah..dia da fuck aku..and now it's my turn okay.. Aku tebuk perlahan2...masukkan sikit2...lama lepastu masuk kesemuanya... Aku pun fuck lah dia dengan sorong tariknye..sambil aku fuck dia tu,aku hisap puting dia..aku ramas dada dia.. Lama tau aku fuck dia.. Aku fuck dia dengan ganas..merah bontot dia..lepastu,aku blowjob kan dia..and aku fuck dia balik..aku tanggalkan ikatan tu..and aku bareback kan dia..mengeluh kitorang menahan ghairah! Lepas bareback,aku suruh dia meniarap atas katil and dari belakang aku terus fuck dia..memang laju tau aku tebuk dia..
Lama sikit lepastu,aku pun dah nak pancut,aku pegang kepala Cikgu Hadi..suruh dia kolom batang aku laju2..aku jolokkan batang aku ke dalam mulut dia..dia pun dah nak termuntah..sebab aku kuat sangat..apa aku kesah..yang penting aku pancut...aku pun pancutkan air mani aku ke dalam mulut dia..and habis kesemuanya dia telan.. Aku pulak hisap batang Cikgu Hadi..and aku suruh dia pancut kat muka aku..aku blowjob kan batang dia and dia pun pancut kat muka aku..pergh..banyak dia pancut,hampir penuh muka aku dengan air mani dia...lepastu,dia jilat air mani dia yang kat muka aku tu and dia cium mulut aku...aku pun layankan je..and sorry bitch! Aku x telan air mani okay...huhuhu...
Serius best fuck dengan Cikgu Hadi ni! Bottom best..top lagi lah best..
Aku dengan dia pun kemas lah apa yang patut..nanti kantoi lagi susah...heheh..READ,VOTE,COMMENTS,THANKS..
😁
YOU ARE READING
#crush
Romance[COMPLETE] Luke is just a random teenage boy yang berumur 17 tahun yang baru berpindah ke sekolah baru.. Disitu,dia mengalami "culture shock" di mana tiadanya batas2 pergaulan sesama lelaki mahupun perempuan.. Dan,disitu juga,dia telah digoda oleh...