24🔞

2.7K 50 5
                                    


Lepas Cikgu Saufi keluar kelas..Kecoh lah kelas aku kan..dok propa je keje..😂... Tiba2..Faiz nak ceritakan satu benda ni kat aku dengan Izzuan and Halim...

Cerita ini berlaku pada 5 tahun lepas kira-kira bulan Januari. Di kawasan tempat tinggal kami ramai terdapat pekerja Chinese.. Mereka semua kerja dekat kilang yang berhampiran kawasan sekolah ni..

Dalam ramai-ramai Cina tu adalah seorang berdua yang aku kenal. Salah seorang bernama Tan..Badannya agak tough dan tinggi. Biasanya dorang ni pada setiap petang pergi ke kedai membeli keperluan mereka dengan memakai seluar pendek je..😒

Tan selalu juga datang ke bilik dorm budak Form 5..untuk berbual-bual...Aku tengok Tan ni ada hati dengan salah sorang roomate tu.. aku tengok dia semacam je bila dia tengok budak sorang ni..aku buat tak tahu je sebab aku tahu budak ni straight..

Aku ada dengar lah yang dorang ni selalu cerita sex.. Pernah sekali Cina tu bertanya kepada kawan aku ada tak teknik-teknik lain yang boleh menambahkan lagi imaginasi dan daya seks.. Kawan aku menyatakan ada... Lepas berborak camtu pun..Tan ni balik ke rumah dia..

Suatu petang semasa ramai budak hostel tidur..roommate aku ni pun menonton blue film..Tiba-tiba pintu diketuk. Kawan aku nampak  Tan diluar. Dia kata boringlah sebab hari cuti, jadi dia nak tumpang stay sini kejap..Roommate aku ni pun kata, masuklah, kami tengah tengok cerita best.

NAMA ROOMMATE NI FAIZ..😂

Tan pun masuk dan duduk di sebelah katil Faiz..Faiz ni perasan Tan macam gelisah bila melihat cerita blue film yang  dipasang.. Melihatkan si Tan tu macam tu..

Nak lagi senang..Aku guna perkataan AKU untuk mewakili FAIZ okay..biar korang faham sikit..

Aku tanya dia.. kau tak stim ke?..Tan kata stim juga, sambil ketawa malu-malu. Bila aku lihat dia dah agak tak malu, aku pun tanya dia, kau tak mahu asah balak kau ke Tan? Tan tidak menjawab...Aku lihat seluar pendek dia sudah terangkat, mungkin balaknya dah keras...

Dengan selamba aku berkata kepada Tan yang aku mahu dia servis balaknya yang besar tu denganku..Tan terkejut... Aku buat tak kisah aje.. Tan pada mulanya malu, aku katakan pada dia nak ke tak nak. Tan akhirnya mengganggukkan kepalanya..😂

Tan mula merapatkan dirinya dengan denganku..Tangannya yang agak keras dan kasar itu mula memegang bahu bahuku..

Perlahan-lahan tangan Tan menyelinap ke dalam baju T-Shirt ku..Aku kegelian apabila tangan Tan yang berbulu nipis itu mula menyentuh leherku..Tan semakin berani...

Tan mula menanggalkan T-Shirtnya...Dia memegang kepala aku dan merapatkan mulutnya untuk mengucup bibir ku.. Aku pun balas balik.. Tan menghisap bibir dan menggulum lidah ku.. Aku berkucupan dengan penuh ghairah...Kulihat mata si Tan ni semakin layu... Baju aku perlahan-lahan ditarik oleh Tan dan dibuang ke lantai..

Karim membaringkanku di atas katilku dan seluar ku direntap oleh Tan yang mula berahi...Maklumlah..first time merasa aku..hehe..

Tan meramas dada aku... Dia menjilat puting ku yang kemerahan itu...puting aku mula mengeras...Tangan Tan mula merayap-rayap di celah kelangkang aku.

Tangannya mula masuk kedalam spenderku.. Tan mula menanggalkan spender aku dan dengan posisi 69 dia mula menghala balaknya yang berwarna sawomatang..lebih kurang 6 inci...Aku suka..Chinese..handsome..body best..cut and big dick..I luv it..Aku memegang balaknya lalu memasukkan ke dalam mulutku manakala Tan mengerjakan pula lubang dubur aku..😍

Tangannya memeluk badan ku dengan ghairah...aku membuka kangkang ku  dengan luas agar balak Tan dapat masuk dengan mudah...😂Balak Tan yang panjang itu diletakkan di tengah-tengah alur dubur ku..Dia menekan perlahan-lahan...

Kepala balaknya tenggelam sedikit-demi sedikit.... Tan menekan balaknya kedalam lubang ku sehingga ku tersentak.. Aku mengeluh kesedapan...

Bila balaknya sudah berada dalam lubang dubur ku..Tan pun mula menyorong dan menarik balaknya keluar masuk dari lubang bontot ku..Berdecit-decit bunyi sorong tarik itu..😂Punggung aku terangkat-angkat menahan kesedapan. Kira-kira 10 minit Tan di posisi itu dia mengangkat aku untuk berdiri..

Tan buat position doggy..sumpah best!
Lama sikit lepastu..

Tan bertanya padaku mahu pancut luar atau dalam... Aku mengatakan pancut kat dalam...Setelah kira-kira 10 minit..aku pun terpancut..pergh..😍 Tapi...Tan masih mampu bertahan.. Balaknya tetap keras tau..daebak ah Cina ni..😂

Tan mempercepatkan hayunan balaknya keluar masuk ke dalam lubang duburku..Tiba-tiba Tan mengeluh dan menekan seluruh balaknya ke dalam lubang dubur ku..Air mani Tan menerjah laju ke dalam duburku..Tan membiarkan balaknya terendam dalam lubang duburku  lebih kurang seminit...

Bila balaknya dicabut, aku boleh rasa  air mani meluncur laju keluar dari lubang ku...😎

READ,VOTE,COMMENTS,THANKS😘

#crush Where stories live. Discover now