4

3.5K 78 3
                                    

Sedang aku lena dibuai mimpi.. Aku tersedar..aku terdengar bunyi yang aneh iaitu suara yang gersang dan katil yang berbunyi dgn sangat rakus... Suasana malam yang sgt gelap..menyukarkan aku utk melihat situasi tersebut...dalam samar2 cahaya...aku terkejut kerana 2 orang roommate aku tengah buat sex...Iaitu Hanis dan Ilmam..Aku punya katil paling hujung..so dorang x akan perasan yang aku memerhati dari jauh.. Malam buta buat projek..kata aku dalam hati... Macam2 position ade...doggy,bareback,dukung sambil fuck pon ada ... Ghairah pulak aku dgr suara dorang yg gersang tu..tiba2 batang aku keras.. Dan aku lancap lah.. Ah..ahh..ahh...dalam 7 pancutan air mani...puas aku malam ni..😊

Hampir sejam dorang melayani bahtera dan aku pon sambung tidur..
Pagi...bangun mcm biasa... Mandi..and ke sekolah... Semasa Cikgu Rashid sedang mengajar subjek Kimia di lab..tiba2 crush aku..iaitu Abg Nizar telah dtg ke kelas dan membuat satu pengumuman...Nama aku dipanggil utk menguruskan borang biasiswa...Yelah..aku ni x kaya sgt..hidup sederhana jea..cuma Alhamdulillah...Aku pandai dan disebabkan itu aku dpt tawaran biasiswa...Thanks cikgu...

Aku dgn Abg Nizar pon keluar ke kelas...Abg Nizar jalan di hadapan..aku die belakangnya.. Gerak geri punggungnya mencabar nafsu aku...yelah..dahla pakai seluar slack..lagi lah nampak segala macam...😈 Sesekali aku cuba hendak raba punggung nya...tapi aku batalkan niat..Nafsu Luke..kawal plis..kata aku.. Abg Nizar tiba2 bersuara.. Dia mengajak aku ke rumahnya nanti...pada waktu cuti yang akan datang...aku pon mampu angguk je...yela..aku rindu mak juga... Lepas selesai semua hal ttg biasiswa aku..Tiba2 crush aku panggil aku..aku pon datanglah dekat dia...dia cakap kt telinga aku bye sayang... Tiba2 jantung aku berdebar... Kau rasa berdebar x bila crush kau panggil kau sayang? Ofcos kan...sama cam aku... Lepas dia ckp camtu..dia terus pergi tinggalkan aku sorang camtu..aku pon peliklah..yelah..die ni mmg kaki gurau...So nak anggap die ckp tadi gurau ke? Hurm ..aku pon x tau..   Dah...lupakan lah.. Aku terus jalan balik masuk ke lab dan belajar seperti biasa...

Lagi 30 mins menandakan waktu balik..time nilah aku nak terkucil ..minta izin kt Cikgu Maznah utk pergi ke toilet...dan dia bagi..Sedang aku melepaskan apa yang patut..aku terdengar mcm suara lelaki dalam toilet...Dalam 3,4 orang kot..getus aku..  So,aku biarkan jelah... Semasa aku nak keluar dari toilet ..aku ditahan oleh mereka iaitu Senior Upper 6...kelas dorang x tahu pulak apa..dorg kacau aku.. Apa yang aku noticed ialah sorang drpd geng ni hensem..maybe dia leader kot...sebab hanya member dia je kacau aku..sebaliknya dia hanya berdiri kat situ memerhati aku.. Lepastu,dia bersuara dan menyuruh geng nya stop dari kacau aku..dgn kesempatan yang ada..aku cuba lari..tapi malang..x dapat..Leader dia..iaitu Brandon...sempat pegang tangan aku..kasar jugak tangan dia ni.. Kau ni muka jambu lah..jadi anak ikan aku nak x? Kata Brandon..aku pon hanya mampu geleng jelah.. Dalam pada tu,dia sempat raba aku.. Dia raba punggung aku,dada aku dan dia ingin mencium mulut aku.. Aku pon jerit mintak tolong...Selamat ada orang yang noticed..ternyata Abg Nizar yg tolong aku.. Padan muka geng si Brandon ni kena kaunseling sbb slalu kacau junior kt skolah ni...

Hampir je tau aku hilang first kiss aku.. Rupa2nya... Brandon ni gay..kata Abg Nizar padaku..sudah ramai budak dikacaunya... Selamat aku..kalau tak..mati aku ditebuk Brandon... Tapi dapat rasa body die pon best gak kan...Muka hensem,kulit cerah..body cun... Haha..dah Luke..jgn merepek😳

VOTE AND READ YE GUYS..TQ

#crush Where stories live. Discover now