Sekejap je kan masa berlalu..now Friday guys... Minggu wajib utk balik..Semua pelajar berpusu2 meninggalkan hostel termasuklah aku...eh? Aku tak balik rumah lah...Aku "terpaksa" menumpang tidur di rumah crush aku..Nizar😍... Actually bukannya aku terhegeh2 dkt dia,tapi dia yg ajak aku supaya stay dekat rumah dia...lagi pon dalam 2/3 hari je pon...Aku pon ea kan jelah... Btw,girang jugak hati aku...dapat stay dgn crush..😅
Dalam jam 3:30 camtu,parents dia pun datang...Nizar perkenalkan aku dkt mak bapak dia...mcm nak kahwin je pulak kan😂... Aku pon salam dan beri hormat kepada parents dia.. "Luke,bagusla awak tidur rumah makcik..bolehla temankan anak makcik tu..Nizar.."kata mak Nizar padaku.. "Okay makcik.." balasku simple and mimple.. Dalam kereta,rancak kami berborak..yelah..bukan selalu kan aku kenal dgn parents Nizar ni...kenela tunjuk baik utk jadi calon menantu...Eh kau ni Luke..kau pun x tau Nizar ni straight ke tak..ade hati nak kahwin dengan dia..kata hati aku..😒
Akhirnya sampai juga di rumah crush..Suasana nya amat sunyi..yelah..Nizar kan anak tunggal...patutla senyap jea...Takpe babe,Luke ada..Untuk Nizar,semua Luke sanggup buat..kata aku dalam hati..sambil menahan gelak uolss.. Aku fikirkan aku tidur di bilik tetamu..but,parents Nizar suruh aku tidur sekali dalam bilik dia...wtf man! Aku bukan x suka...tapi katil satu je! Selamat la jenis Queen...kalau single..maunya aku tido kt ruang tamu je😝😂..Bersyukur Luke...kata aku... Aku dgn Nizar pon startla mengemas apa yg patut...sesekali,aku perasan yg Nizar mcm perhatikan aku...x taula betul ke tak..maybe perasaan je kot...hurm..kay...
Dalam jam 5:30 pm..kitorg pon makan petang... Okay..aku guna perkataan aunty and uncle okay guys?.. Yeay..Aunty Ain masak lauk sedap bhai..udang ada..ketam ada..macam2 ada..rambang mata aku tengok tau.. Dahla fevret aku tu..maigod.. Aku ni badan mmg kurus.. Tapi..food lover kay...hehehe... Uncle Razak pon memulakan bacaan doa makan..dan selepas itu..kami semua makan dgn berselera.. Sambil tergelak2 aku dibuatnya dgn celoteh Aunty Ain ni..😂 Nizar pon menahan gelak juga...alahai..comel pulak dia gelak2..merah muka tu..kata aku ..dalam hati jelah mampu..kt dpan x berani lagi uolss..😂 Selesai sudah makan..aku pon dgn baik hati menolong Nizar dgn parents dia mengemas di dapur..cuci pinggan mangkuk and lap meja...Serius,aku suka buat kerja dgn Nizar..
"Luke,ikut Abang duduk luar jom" kata Nizar pada aku..aku pon apalagi...nak x nak kena ikut jugak..yelah..aku ni menumpang je..kang duduk je dalam bilik..dorg kata apa pulak kan..😅 Kitorg duduk dekat buaian tu and Nizar ajak aku main badminton...aku ckp NO..nak tau kenapa? Dahla tengahari tadi baru je aku kena tebuk dgn si Brandon..sakit dia sampai sekarang ada tau...duduk macam biasa pon dah sakit..apatah lagi terlompat2...kan! Aku pon ckp lah sorry dkt Nizar..dia pon mengiyakan.. Thanks babe for understand me..
"Luke,main badminton x nak kan? So apa kata esok pergi jalan2 jom... Kita gi Teluk Kemang ke...mana2 je lah.." kata Nizar pada aku.. Aku pon hanya mampu mengangguk.. Lagipun mane la aku tau tempat2 tu..aku baru pindah kan...so better ikut jelah ..at least nanti aku dah tau selok belok Port Dickson ni...
Yeay ..dapat date dengan #crush..😍
VOTE AND READ YE GUYS..TQ
➡
YOU ARE READING
#crush
Romance[COMPLETE] Luke is just a random teenage boy yang berumur 17 tahun yang baru berpindah ke sekolah baru.. Disitu,dia mengalami "culture shock" di mana tiadanya batas2 pergaulan sesama lelaki mahupun perempuan.. Dan,disitu juga,dia telah digoda oleh...