Makin hari,makin rapat aku dengan budak baru tu.. Sampaikan aku tak ingat langsung pasal Halim dengan Nizar tau.. Kalau cikgu suruh kitorang buat group untuk pembentangan..Izzuan akan pilih aku and I'm happy with that.. Tapi..aku pun kesian kat Halim..dia kena pair group dengan orang lain.. Kalau rehat pun semestinya kitorang akan rehat berdua..dan sometimes Nizar akan menghalang kitorang dari duduk sama2..dia katalah..takut aku suka dia ke..ke budak tu suka aku ke.. Aku pun iyakan jelah... Izzuan ni pun okay je..walaupun Nizar kadang2 akan buat ayat sarcasm aka perli dia..Izzuan buat dun know je..masuk telinga kanan,keluar telinga kiri... Padahal,Nizar nak buatkan Izzuan ni menyampah dengan aku...biar dia dah x lepak sama dengan aku..But,tengok macam sama je..no improvement..
RABU
Pagi ni aku terbangun awal pulak..jam 5:00 am...pikir nak baring balik dalam 30 mins macam tu..tapi aku takut terlelap pulak so aku batalkan niat tu.. Aku pun capai segala benda dan bergegas ke bilik air ...mandi macam biasa and siapkan alatan sekolah..sesekali tu ..aku bukalah nota sikit...revision kejap..orang kata belajar awal pagi ni ilmu senang masuk sebab otak segar...😅 Aku pun keluar dari asrama dan masuk ke kelas aku...Aku fikir aku yang paling awal,ternyata sangkaanku meleset sama sekali! Rupanya ada orang yang lagi awal dari aku... Yelah..sape je yang nak datang sekolah awal..nak2 baru jam 6:20 am..😒.. Dari jauh aku nacam kenal sosok manusia tersebut...rupanya Izzuan😂... Eh? Awalnye dia datang kan? Aku tegur dia macam biasa and duduk kat tempat aku..time aku nak keluarkan buku Physics untuk buat revision,Izzuan panggil aku ..dia suruh aku ajar dia History..aku okay je...Aku pergi kat meja dia and duduk face to face... Sesekali time aku tengah ajar dia tu..aku macam rasa ada orang raba peha aku ..dalam hati aku cakap..maybe Izzuan terpegang kot..unless dia memang sengaja!
Kalau sekali dua takpe..ni banyak kali..Aku nak tanya dia something,tapi aku x dapat luahkan..aku pun x tau kenapa.. Sedang aku sibuk mengajar dia..tiba2 aku dicium dengan rakus..Izzuan! Aku macam biasalah..mula2 x nak..lama sikit terpaksa relakan..gitu😂.. Dia cium mulut aku,dia jilat leher aku,tangan dia sibuk dok meramas body aku.. Aku pun balas la ciuman dia..aku jilat leher dia pulak and ramas segenap body dia...
Tangan dia pun dah menjalar turun ke bawah dan aku mengerang..keghairahan bitch! Dia londehkan seluar slack aku and tanggalkan spender aku and dia usap batang aku..dia ludahkan dan dia lancapkan...laju auu ...sampai dah nak terpancut aku dibuatnya..tapi aku tahan... Dia jilat dada aku..puting aku...dia fingerfuck dubur aku..mula2 satu jari and then 2 jari.. Aku nampak dia pakai kondom and dengan satu tujahan masuk kedalam dubur aku..terjerit aku sikit... Dia buat la sorong tarik dia and fuck aku laju..sampai keluar bunyi pap!pap!pap... Bunyi tu tanda orang buat sex laju tau ...😂
Aku dapat rasakan batang dia makin mengembang dalam dubur aku and dia keluarkan batang and suruh aku blowjob... Aku pun laksanakanlah tugas aku..aku belai batang dia ..aku nyonyot,aku main bola dia😅 sampai dia tegang.. Aku pun lancapkanlah batang dia..and x lama sikit lepastu,dia pun pancutkan air mani dia ke muka aku..banyak tau..pekat pulak tu! Sihat dia ni😂 ...lepas dia pancut..aku suruh dia blowjob kan batang aku.. Aku pun pancutlah ke dalam mulut dia..serius tau..kalau korang tengok muka Izzuan ni kan..memang rasa nak pancut dalam mulut dia...aku pun pancutlah..and dia telan air mani aku...dia kata sedap😂...hehhee... Aku dengan Izzuan pun kemas lah semua benda dengan cepat..takut kantoi punya pasal...
Tapi,aku rasa macam ada orang nampak lah apa yang kitorang buat tadi..😔
READ,VOTE,COMMENTS,THANKS
YOU ARE READING
#crush
Romance[COMPLETE] Luke is just a random teenage boy yang berumur 17 tahun yang baru berpindah ke sekolah baru.. Disitu,dia mengalami "culture shock" di mana tiadanya batas2 pergaulan sesama lelaki mahupun perempuan.. Dan,disitu juga,dia telah digoda oleh...