Ps: New cover..hope y guys like it..😂😂😂 Tulah..nak buat cover sendiri x sempat..pinjam jelah gambar crush ni...hehehe...sumpah hensem!😍
Macam yang dijanjikan...aku pun tak tau kenapa aku main cakap je yang nanti aku nak bagi Izzuan hadiah..of cos lah bukan duit,segala harta benda tu..but... U know right?😂⭐... But..nantilah... Okay,lepas habis subjek Account..kitorang pun borak2 lah sementara menunggu cikgu for next subject masuk..next subject is BM...a cliche subject for me..😒 Aku lepak dengan Izzuan and Halim@DGeng... Macam2 topik diborakkannya..Sukan Sea lah..Hari Raya Haji lah..and macam2 lagi..
Owh yeah..yang fasal Sukan Sea tu kan..korang kan tau isu bendera Indo yang tak sengaja diterbalikkan tu kan..KJ and pihak M'Sia dah minta maaf dah..From media social sampailah berdepan2... Dengar cita,Presiden sana dah terima maaf dari M'Sia..cuma rakyat dia lah..bakar tu ini..excuse me bitch! Salah orang kau nampak..salah kau sendiri x nampak? R u blind? Hurm..sudahlah!
Kay..Dalam 10 mins camtu pun Cikgu Bibah tak masuk lagi...Ketua Kelas pun pergi lah cari dia..dalam bilik guru kot.. Aku teruskan jelah berborak..and btw Izzuan ni dah ada ramai friends tau! Semuanya disebabkan akulah..sape lagi! Aku je yang mula2 kawan dengan dia..lepas dah rapat sikit,aku masukkan dia join group Halim kat sekolah...tapi dengan geng Halim pun dia still diam jea..kalau dengan aku bukan main bergelak sakan dia..aku pikir aku sorang je yang perasan kelakuan Izzuan tu,but kawan yang lain pun noticed... Aku buat dun know je..malas nak layan.. Tiba2,aku perasan yang mata kawan aku ni pandang ke arah muka pintu..aku pikir Cikgu Bibah yang masuk..rupanya Cikgu Saufi ..fuck lah!
Aku dahlah tak stay kat perhimpunan pagi tadi..aiyaa..mampus den.. Aku buat tak tau je kalau dia ada tanya pasal tu... Penolong K.Ting pun bagi salam and baca doa..K.Ting kan takde..pegi cari Cikgu Bibah..so penolong la jalankan duty.. Cikgu Saufi suruh duduk and pelajar dibenarkan buat kerja masing2..dalam hati aku...Alhamdulillah sebab dia x de kata apa2 pasal perhimpunan tu.. Aku dengan Halim pun study..I mean revision Chemistry..chapter Jadual Berkala Unsur..serius auu..chapter ni buat aku pening banyak gila..eventhough Cikgu Chemistry aku dah ajar pun..aku still stuck sikit..😅 Yelah..jadual berkala unsur kan ada banyak..unsur 1 lah..unsur 17 lah..adui..semak aku pikir..😂...
Halim ni pun walaupun kadang2 malas sikit..tapi kalau aku minta tolong dia akan ajar tau..macamni lah namanya kawan..bukan kawan korang tu..yang ajak gi merokok lah..buat benda nonsense lah..sendiri mau ingat tau.. Lepastu time aku sibuk tengah belajar..Halim buka topic..
"Luke,aku nak tanya kau something boleh tak?"
Boleh,jawabku..
"Hurm,kau tau kan yang sekolah kita overall boys are gay and girls lesbian right"?..
Yes..I know..first time aku masuk sekolah ni pun..aku pernah tengok semua benda yang berkaitan dengan songsang ni.. Btw kenapa Halim?
"Actually,hurm x de apelah...hahaha..aku saja je nak tanya pasal ni" kata Halim..
My reaction? Of cos lah aku pelik gila babeng punya...nada dia intonasia dia bercakap kan..macam ada something yang nak diluahkannya... Xpe Halim..aku akan cuba korek rahsia and masalah kau..kata aku dalam hati.. Alaa..setakat being a gay or lesbian je pun..mana ade hal..orang akan cemuh kau..but not lasting forever okay..So,let that bitch go!😁
READ,VOTE,COMMENTS,THANKS GUYS😘
YOU ARE READING
#crush
Romance[COMPLETE] Luke is just a random teenage boy yang berumur 17 tahun yang baru berpindah ke sekolah baru.. Disitu,dia mengalami "culture shock" di mana tiadanya batas2 pergaulan sesama lelaki mahupun perempuan.. Dan,disitu juga,dia telah digoda oleh...