Last Chapter..😭

1.6K 37 24
                                    

Hye guys..we meet again..ni episode last tau untuk story ni..jangan risau..nanti I akan buat story lain pulak..hehehe..serius lah..memang x de masa nak sambung..nak pikir pasal belajar..kerja..hurm..I hope u guys faham kay..

Beberapa bulan berlalu..Alhamdulillah,Luke lulus dengan cemerlang dalam SPM and begitu juga dengan crush nya..Nizar mendapat straight A's in STPM..4 flat siak..congrats Nizar ..😘.. Kawan2 aku pun lulus jugak lah SPM dia..I hope we meet again my friends..😪.. So,Nizar ada kata nanti nak ajak hang..yelah..sementara menunggu tawaran U..well..aku on je.. Dia kata anything nanti akan contact..

Owh..my mom belikan I Iphone 7..omg..fon tu lah yang paling aku nak gila babi..😂😂😂 akhirnya..hasil titik peluh aku dapat jugak..thanks mom..😘.. Aku pun masuk dalam bilik and belek fon tu..memang best wey..nak beli Iphone X tu kena gadai buah pinggang..😂nanti2 lah..hehehe.. Settle semua tu..aku mandi and pergi ke dapur..nak makan..perut lapar siak.. Pastu kan..ada orang bunyikan bell..mak aku suruh aku tengokkan..OMG..tu Nizar!

Aku inform kt mak aku yang Nizar datang..and mak aku kat dah tau..pelik ni.. Pastu mak aku ajak dia makan sekali ngn kitorang..time aku sibuk makan tu...tiba2 mak aku mula bersuara..

"Nizar and adik,mak nak tanya something ni boleh? But,it's quite about u guys punya privacy"

Aku and Nizar jawab okay je..boleh..

"Hurm..adik suka Nizar kan? Ke
Nizar yang suka anak aunty?"

Tersedak siak aku dgn Nizar dengar soalan mak aku.😪..Ya Allah..nak jawab apa ni? Yes or No? Aku saling pandang memandang Nizar..aku jawab mana ada mak..Nizar pulak akhirnya bersuara..yang betul..Nizar suka aku..aku tengok muka mak aku..shocked and then okay balik..Nizar cakap kt mak aku..yang Nizar memang suka aku sejak first time jumpa..sebab muka aku yg innocent and of course sikap aku yang baik..
WELL..aku hormat senior and junior and of cos teachers..

"Okay..aunty straight to d point ea..Hurm..aunty memang x suka hubungan homo ni..tapi disebabkan Nizar suka anak anty..and anak anty pun suka dgn Nizar..anty okay je..Adik happy..mak pun akan happy utk adik jugak..and Nizar..jangan pernah sakitkan hati Luke and jaga dia betul2.. Aunty akan sokong hubungan korang berdua..as long as korang happy..aunty pun happy.."

Lepas je aku dengar mak aku ckp cmtu..aku terus peluk mak aku..and cakap..thanks mak sebab faham perasaan adik..luv u mom..

And guys..tamatlah cerita ini..happy ending isn'it..Mak aku pun faham perasaan aku and Nizar pun sayangkan aku...Dorang berdua pun hidup dengan happy and dpt belajar dalam satu Uni yang sama..

Thanks a lot guys..yang sudi read,vote and comments..sayang korang..

Nanti I nak buat new story..stay tune okay..😘

  THE END..😀

#crush Where stories live. Discover now