28🔞

2.6K 48 10
                                    

Makan malam pun sudah tersedia..and as usual..aku lah kena baca doa..doa makan je pun..malu tu adelah..yelah..benda depan crush kot..hehehe... Baca ringkas je and makan lah apalagi kan... Okay..I have to skip this part(makan)😂 bcuz dun have any idea...hehe... Lepas habis makan..mak aku masuk bilik dulu..nak solat Maghrib memandangkan dah masuk waktu..aku dengan volunteer nya ingin mencuci pinggan..and Nizar baby comel tolong aku sekali... Time aku tengah cuci pinggan ni kan..Nizar tiba2 peluk aku dari belakang...tanjat titew..nasib baiklah pinggan tu aku pegang..kalau terlepas..memang naya ah aku...Nizar2... nak sweet pun..malam ni kay...I give my body to you..haha.. Nizar hanya geleng kepala je...dia pikir aku tipu apa..x caya? You will see it later...😘

Selesai semua benda tu..Nizar ajak aku solat...Aku pun joinlah...Xcuse me..sehina2 aku pun..aku still solat tau😇.. Nizar jadi Imam..aku jadi makmum jea..actually..aku lebih prefer solat sendiri jea..sebab aku memang x biasa kalau solat ramai2..yea aku tahu..solat berjemaah ni kan ada banyak pahala..but..I x biasalah...InshaAllah..nanti dah serumah dengan Nizar..kitorang solat sama2😂kekekek... Sumpah..merdu siak bacaan ayat Al-Quran oleh Nizar..Haih..untungnya sape dapat dia..😁.. Sesekali dia ruku' or sujud aku memerhatikan body dia dari belakang..Ya Allah kau ni Luke..time tengah solat pun still pikir benda lain..Syaitan3😒...

Aku kemas sejadah and letak kat kerusi tu and ajak Nizar tengok tv..biasalah kan..selalunya Friday Night kan ada cita best2...kalini cita Transformers...eventhough aku dah layan cita sama berulang kali..still aku x bosan sebab aku dah memang minat cita tu..respect to the director!😍.. Sebelum cita tu start,aku pun buka lah cita lain..tengok cita masak2 tu...Bake With Anna Olson..sumpah terliur aku tau..😂 hahaha..pastu kan..tiba2 je mak aku keluar dari bilik and suruh Nizar ajar aku belajar...aiyaa mom..awat time ni lah nak kena belajar..ada cita best ni..kata aku..mak aku cakap..record je cita tu..len kali bole tengok..aku pun iyakan jelaa... Aku record and terus off tv..masuk bilik and amik buku..

Si Nizar ni aku perasan tersengih2 je kat aku..mesti nak kenakan aku ni..hurm.. Aku pun duduk kat meja belajar and dia pun ajar aku...dia ajar aku subject yang paling aku benci.."Add Maths"😒...dahla susah subjek gila ni..haih..menyesal pulak masuk kelas sains...hurm..xpe...walaupun aku x suka subjek ni..at least aku lulus..selalunya dapat C and D je..😂
Nizar ajar aku locus and linear equation..dia ajar smooth gila siak..I mean dari cara dia cakap..cara dia ajar..memang senang je masuk pala otak aku.. Setiap kali dia tanya aku soalan..aku mampu jawab and solve it! Pastu kan..aku cakap kat dia.."Nizar,malam ni tau"... Nizar buat muka pelik dia..malam ni? Asal? Tv eh? Kata dia... Aku jawab...adelah..hehhehe..

Hampir sejam lah aku belajar..and aku ngantuk pulak...nak tengok tv pun x de mood...hurm.. Aku ajak Nizar tidur and Nizar pun akur..Aku nampak Nizar masuk bilik tetamu..and aku pun pura2 lah masuk bilik aku..kang nanti kalau aku tido bilik dia..nanti mak aku perasan camne? Konfem lagi teruk...haih..sabo Luke..kawal nafsu kau tu..jangan ghairah sangat...dengan cikgu kau tibai,dengan kawan sekelas kau tibai,dengan senior form 6 pun kau tibai... Actually guys..bukannya aku yang usha dorang..dorang yang ghairah kat aku..aku ni mangsa keadaan je.. Dah dorang suruh buat tu ini..aku buat jelah..bukan selalu pun..heehhehe😂😂😂

Lepas aku dah make sure mak aku dah tidur..aku pun masuk ke bilik Nizar and tengok dia tengah main game..boring ah tu aku takde...aku pun baringlah sebelah dia..and aku peluk dia..dia pulak peluk aku..and at the same time..dia belai rambut aku...pastu kan..aku cakap..Nizar..sex jom... Muka Nizar memang shock gila auu..dia macam unbelievable je dengan apa yang aku cakap ni.. Aku cuba yakinkan dia..and dia agree..yass x sabar nye aku...

Dia kiss bibir aku..diciumnya rakus..and tangan dia dok ramas body aku..makin aku mengerang..makin laju dia ramas aku tau...dia hisap puting aku and batang aku..pastu dia pusingkan aku and dia jilat punggung aku..kegelian aku dibuatnya.. Pastu turn aku pulak..aku cium puting pink dia..aku hisap batang dia..penuh dalam mulut aku😂...aku cium kelengkang dia..paha dia..and punggung dia..putih bhaii...pergh..best..Done rimming! And now time to fuck.. Aku bagi Nizar condom and disarungkannya.. Dia finger fuck lubang aku perlahan2..and dia pun fuck aku..first2 sakit tau dubur aku..lama2 best pulak...dia buat doggystyle and pada masa yang sama dia cium mulut aku..aku rasa nak terpancut je dibuatnya but aku tahan...apa barang pancut awal2 kan..hehe.. Aku dapat rasa batang dia yang besar gila babi tu penuh dalam bontot aku... Dia fuck aku lama tau..almost sejam jugak..still kami x pancut lagi..apa orang kata..malam pertama..gitu😂 Pastu dia suruh aku blowjob kan dia..aku pun hisap,nyonyot batang dia and buah dia..nikmat bhai..aku hisap la batang dia lama2...makin lama makin laju aku lancap..and dia kata nak pancut kat mana..aku cakap pancut kat badan aku..dia pun pancut..berdas2 bhai..putih pekat..konfem sihat ni... Aku pulak suruh dia blowjob kan aku...and lama sikit pastu aku pancut kat muka dia..hampir penuh muka dia dengan air mani aku...aku pun amik kain and lap muka dia..dia x telan air mani aku..takpe sokay...

Selesai semua..kemas2 sikit..spray minyak wangi..kang kot2 mak aku masuk..ada bau pelik pulak😂... Pastu aku baring dengan Nizar atas katil..dia siap cakap thanks and kata bontot aku ketat..sampai merah batang dia dibuatnya..😂...aku hanya hehehehe je...and aku pun tak tau macam mana aku boleh terlelap..

READ,VOTE,COMMENTS,THANKS
😍

#crush Where stories live. Discover now