Keesokan paginya..aku tersedar dri tidur..mak kejutkan..mom is d best alarm in d world kay.. Aku pon mandilah segala bagai...Almost 20 mins baru siap...dari rambut sampai lah ke kasut...Takut ade..Sedih pon ade..
Takut sebab sebelum ni ak x penah stay hostel..yelah...hostel mcm2 boleh jadi...Sedih sbb kene tinggalkan rumah dan mak ai..😭.. Dlm 30 mins,sampai la aku di sekolah baru..Wow..ak tgk pljr2 muka happy jea...Cikgu pon always senyum..kalau cmni..mmg syok lah aku dtg skola tiap hari..stress free kan...Jam 7:40 masuk dewan...Perhimpunan rasmi dimulakan dan berakhir pada jam 9 pagi...Mak aku teman aku letak barang2 aku dlm asrama..And I have to say gudbye to her...😭..Selesai tu..aku pon kene masuk kelas...Kelas 5SC OMEGA...my class...yelah..aku amik pure science..tpi tambah account..yelah..minat account kan...Hehehe...So far first day ni semua okay...kawan okay..cikgu pon okay...hensem2 cikgu sini😂...(gelak jahat)...
10:40 am
It's time to break.. Aku pon pergilah ke kantin..beli nasi ayam...Tula..lonely gila kan aku...x de kwn lagi...so aku pon dudukla makan dkt hujung meja kantin.. Sedang aku makan..tiba2 ak mcm perasan yg aku dipandang oleh somebody...maybe perasaan je kot.. Punyela aku tgh makan...and then aku perasan yg crush aku(Nizar) otw ke tmpt aku makan..die pon rehat sekali ke? Erm..maybe... Nizar duduk dengan aku...makan skali... Die siap belikan air soya utk aku...terharu jap😂.. So,kitorg pon berborak la pasal hal sekolah sampai la ke peribadi...Dia pon amik pure science jugak...dia siap kata..kalau Luke x faham..bole je tanya abang...U see? Die suruh aku panggil die abang...OMG...sweet nye..😍 Aku pon ckp okay jela...Loceng da bunyi..menandakan rehat dah tamat...Masuk kelas dan start belajar mcm biasa...
2 pm..Kelas habis..huray...stress free..no hw...balik hostel and roommates aku smua nya Form 5..Senang la nak bergaul..kan...😁
Selesai mandi...dorg pon tolong aku tunjukkan kwsn sekitar hostel ni...Owh..rupanya Hostel Form 5 n Form 6 sekali...I mean dlm satu building tu... Form 5 gabung dgn Form 6...cuma x sebilik lah...faham dak?😂 Form2 lain building yg lain...mcm tu rupanya.. Lepas dorang tunjukkan aku tu...Ade sesi riadah pulak...Aku ni dahla x tau nk buat apa..so aku ikut dorg jelah...yelah..dorg roommate aku...x kn la aku nk ikut org lain..x kena kan? So ikut jelah...dorg gi main futsal...mcm tau2 je aku suka main futsal...Fyi..aku lagi suka futsal drpd bola sepak..sbb futsal ni x ramai sgt yg main..kalau bola tu ramai sgt...susah nak igt nama😂...lagi pon aku mmg suka futsal..bola tu bole la.. Selesai pembahagian team...Kitorg pon mula la main..Reff nya Cikgu sukan aku...Cikgu Hadi...Body tough,kulit sawomatang...terliur tgk body dia..yelah..pakai tank top je and seluar track...aku cair tau😍 dapat main dgn cikgu ni..pergh...mantap siak... Hahhaa..kay..forget about that...Kitorg main...and hari pon dah senja...masuk hostel..mandi..revision sikit dan tidur...Ngantuk..and u know what...aku mimpi Cikgu Hadi fuck aku...pancut bhai..
VOTE AND READ YE GUYS
➡
YOU ARE READING
#crush
Romance[COMPLETE] Luke is just a random teenage boy yang berumur 17 tahun yang baru berpindah ke sekolah baru.. Disitu,dia mengalami "culture shock" di mana tiadanya batas2 pergaulan sesama lelaki mahupun perempuan.. Dan,disitu juga,dia telah digoda oleh...