15#🔞

4.2K 63 10
                                    

Cuba korang imagine yang crush tu dalam gambar☝... Maunya x gila kau kan..😂

Okay..sambung2.. Aku masuk toilet,and you guess..sape yang ada dalam tu? Geng si Brandon... Kalau Brandon aku okay lagi..ni geng dia? Dah kalau boss dia gay..konfem2 la kan anak buah dia gay.. Ye dak? Aku buat dun' know je..padahal aku nampak..yang dorang pandang 24 jam kat aku..but aku cuba hiraukan.. Time nak masuk dalam toilet..dorang kepung..I mean macam block aku lah..tak bagi aku masuk dalam tu.. Aku pun cakaplah..tepi..nak masuk.. Dorang gelakkan je..sambil tu pun tangan2 durjana dorang duk sibuk merayap ke body aku.. Aku cubalah tepis.. Cuba kau bayangkan kau sorang and then kena faced dengan 3 mangkuk haram jadah! Faham x guys?😄

Dalam hati aku..aku tengah merancang plan nak lari ni.. Paling tidak pun..ada juga pelajar yang masuk toilet ni... Selagi dorang x masuk..selagi tulah aku kena kepung dengan dorang ni.. Aku apalagi..aku lepaskan semua barang2 aku..and terus pecut..tapi memang si*l! X lepas..dah kunci rupanya pintu tu.. Aku pelik jap..sape siak yang kunci tu..sedangkan dorang semua ada kat sini.. Dalam hati aku dah pikir macam2 dah... Nak nangis pun ada.. Nak jerit? Memang x ah..dahlah toilet tu tersorok sikit dari human vision..gitu..😅

Iqhmal,Nicholas and Abu ni pun still kepung aku..and aku x tau apa yang dibisikkannya.. Dorang ni lah geng si Brandon..aku malas je nak type nama dorang ni..panjang2.. To be honest lah kan..Dorang ni..muka hensem..body pun baik.. Sayang,perangai je macam haram jadah.. Lepastu...tup2 je Iqhmal dengan Abu pegang tangan aku and tekup mulut aku...supaya aku x terlepas and tak menjerit.. Sambil dorang pegang aku..siap cakap nak fuck aku... Aku menjerit tau..cuma x dengar je..yelah..mulut dah kena tekup..sape je yag dengar kan..

Si Nicholas ni pulak buka segala pakaian dia..and telanjang bulat kau! Erm..nice,shave,cut,and tough.. And the thing that I noticed is his big white dick..😍 Hahaha .. Lepastu...diorang bertiga pun tanggalkan lah segala pakaian aku... Nicholas memainkan peranan dulu.. Dia cium mulut aku dengan rakus..dia hisap lidah aku..bibir aku dihisapnya dengan rakus sampai aku x cukup nafas.. Apa orang kata tu...sesak nafas kan?😒 Sambil tu tangan dia sibuk raba body aku and my dick! Dari mulut turun ke puting aku and lastly to my big dick.. Terlentok2 aku menahan kegelian and kesedapannye.. Sambil dia hisap my dick,dia masukkan jari fuck dia and tebuk ke dubur aku...dia buat slowly lah..tapi,still sakit..eventhough aku pernah kena fuck dengan boss diorang..Brandon! Still,dubur aku ketat lagi.. Lepas satu jari,dua jari..lama gak dia jolok dubur aku..sampai aku gersang.. Lepastu..dia cakap kat aku..dia nak fuck aku..aku pun meronta2 lah x nak kan..

Aku nampak dia pakai condom and letak lube sikit dekat dick dia and my butt..dia masukkan batang dia yang besar tu ke dalam lubang dubur aku..and sekali masuk je dah full..terasa senaknye tau! Dia buatlah sorong tarik dia.. Lama tau .. Body aku pun berayun2 ikut rentak dia .. Si Iqhmal dengan Abu pulak aku tengok macam dah x tahan jea.. Lepastu,Nicholas buat lah aksi macam2..doggy lah..front fuck lah..haish..macam2..selamat lah dia ni tak ganas sangat.. Kalau ganas..memang aku nangis..hhaha..

Dia buat slow2..and after that..dia suruh aku blowjob kan batang dia...and aku pun hisap jelah... Pada tu jugak ..berdas2 air mani dia pancutkan ke dalam mulut aku..and aku ludahkan balik air mani dia..sory guys..aku memang x telan air mani okay..😚 Lepas Nicholas settle ..turn Iqhmal dengan Abu pulak..macam2 style dorang berdua fuck aku.. Iqhmal pancut kat muka aku..Abu pancut kat dubur aku.. Still,aku x pancut lagi..lepastu,tiba2 si Abu boleh pulak blowjob kan batang aku..dahlah aku tengah menahan gersang ni.. Dia hisap punya hisap..akhirnya terpancut juga aku.. Aku tekan kepala Abu lebih dalam lagi..and dia pun telan air mani aku...kesemuanya okay.. Pergh..memang best buat sex dengan diorang ni..

Dari doggy hingga lah ke gangbang, sampai ke foursome kau.. Selalunya 3some kan.. Tapi ni 4 some..expert sikit..Nicholas,Abu,Iqhmal pun cakap thanks kat aku..sebab tolong puaskan nafsu dorang.. Sebab dorang x pernah rasa live lagi..selalunya kan dalam porn je. ..tapi ni live..so semangat dorang kerjakan aku..😂 Pergh..memang bau air mani jelah dalam toilet tu.. Kitorang pun mandi sama2😁..mandi je tau..x main lagi dah..penat guys .. Settle semua..masing2 balik ke asrama... And buat lah aktiviti macam biasa..

Lepastu..aku terfikir..asyik2 aku ni bottom je..nak juga jadi top..😁

READ,VOTE,COMMENTS,THANKS

💛

#crush Where stories live. Discover now