33

1.4K 40 5
                                    

Aku pun ikutlah si Wan ni masuk toilet..aku pun dah alang2 kat toilet ni..bukalah pili air and nak betulkan rambut sikit..aku tengok kat cermin si Wan dah x de..maybe dah masuk toilet kot..betulkan rambut sikit..and time aku nak keluar tu..pintu tu dikunci..bukan tombol pintu tau..macam selak pintu..kan kalau nak buka susah..paham2 lah😅... Pastu kan,si Wan ni cakap kat aku..apahal kau ni Luke? Aku jawablah pintu terkunci..and at the same time..aku perasan riak muka Wan dah berubah.. Aku pun cubalah mencari ruang untuk lari dari dia..shit! X sempat..aku dihalang betul2 oleh dia di tepi cubicle toilet tu..sial laaaaaaaaa...

"Wan,kau nak apa ni hah? Lepaskan aku please"
Owh,aku nak rasa badan kau Luke..
"What kind of shit huh Wan? X yah guraulah..padahal dalam hati aku dah takut giler tau!"
Kau pikir aku buat lawak ea?

Aku pun senyap je..and aku terus jerit mintak tolong..aku x kisah sama ada orang dengar ke tak..yang penting aku dah cuba sebaik mungkin untuk lari dari dia.. Satu tamparan hebat tepat mengenai pipi aku yang mulus ni ...terjatuh aku! Aku pun bingkas bangun and cuba balas balik dekat Wan ni,dengan harapan aku menang..tapi sangkaan aku meleset sekali..aku memang dah bangun..and Wan terus peluk aku..dia pegang kedua2 belah tangan aku and ikat kat belakang aku dengan menggunakan tali ape ntah... Lepas dia ikat tu,dengan rakusnya dia cium bibir aku and leherku...geli sial..dahlah melekat ayak liur dia tu... Lepastu,tangan dia startlah meramas seluruh body aku...dari atas sampailah kebawah.. Aku cuba mengelak tapi x dapat..aku jerit lagi sekali mintak tolong..still x de orang menyahut..si malaun gila seks babi ni terus meramas body aku..dia dah start buka baju aku..dia lovebite kan leher aku and dia hisap puting aku..menahan kegelian jelah aku ni...

Lama sikit lepastu kan..aku terdengar bunyi ketukan pintu..aku harap ada lah orang tolong aku.. Aku jerit lagi tapi kali ni jeritan aku disekup oleh kain yang disumbat ke dalam mulut ku oleh Wan... Wan ni cakap kat orang luar tu..Toilet sedang dibaiki..guna tandas lain..pastu orang kat luar tu pun blah..bapak ah..senang siak dia kena tipu dengan Wan ni...sesak nafas aauu aku ni.. Aku cuba tolak kain tu dengan lidah aku..and it works... Wan dah telanjang bulat dah..begitu juga dengan aku.. Dia ramas batang aku..dia blowjob kan aku..sampai aku dah nak pancut..still aku tahan jea...pastu dia tolak aku supaya aku jatuh..dia baringkan aku and dia suruh aku hisap batang besar dia...aku pun hisap jela..bagi blowjob..penuh mulut aku dengan batang dia..separuh je batang dia yang aku mampu sumbatkan ke dalam mulutku... Pastu kan..dia pakai kondom and dia terbalikkan aku..dia nak fuck aku ni tau..

Aku cakaplah jangan...aku siap  nangis auu...dia buat dun know je sial..and my luck kot pintu tu diketuk lagi sekali...aku jerit siak.. And suara tu bagi amaran...kalau x buka pintu ni..akan dipecahkan...Wan dah mula risau... Dia suruh aku senyap..sebab dia nak lari... Orang kat luar tu tendang pintu tu banyak kali and berhasil...rupanya tu pak guard and Nizar and beberapa orang awam lain.. Aku mintak tolong Nizar selamatkan aku.. Dia buka ikatan tangan aku...and dia pakaikan aku baju... Si Wan hanjing dah kena tahan dengan pak guard n orang awam.. Dorang call polis and Wan kena jail..aku pun dipanggil untuk ikut ke balai polis..

Sampai sana...macam2 dorang soal aku..aku pun jawab dengan tulus dan jujurnya.. And aku dah buat report atas apa yang terjadi padaku..and aku nak saman Wan! Wan memang kena masuk lokap...padan muka dia...aku pun dibenarkan pulang...aku perasan mak aku baru sampai balai polis..aku pun berlari mendapatkan mak aku..and mak aku pun risaukan aku...

Lepastu dalam perjalanan balik ke rumah..aku tanya lah pada mak and Nizar...camne bole tau pasal aku..mak aku kata..dari awal mak aku rasa x sedap hati..pastu mak aku call Nizar..suruh tengokkan aku..Tapi kan aku dah pegi dulu..so Nizar x sempat..Nizar ni pun bergegas lah ke mall and cari aku...Aku jawab owh and thanks mom and Nizar for help me.. Aku dalam keta and sampai rumah diam je..maybe sebab aku stress and shocked kot.. Mak aku pun faham situation aku... Mak aku siap call pihak hostel yang aku mc hari Isnin.. Nizar terpaksa balik hostel harini..mak aku hantar... Yelah..Nizar kan nak STPM..xpelah..bai awak...

READ,VOTE,COMMENTS,THANKS..
😍😘😊😀

Hey guys..kalau nak tambah idea korang kat my next chapter just dm me..feel free okay..😁😘

#crush Where stories live. Discover now