2

4.5K 105 3
                                    

Selesai segala hal berurusan ttg perpindahan aku...Kitorg pon balik...but before that aku ade lah amik gambar sekitar sekolah tu...yelah..lawa bhai skolah ni...sape je x amik gambar..Am I right? Then,dalam 20 mins...sampai lah rumah... Aku pon dgn tak mandi trus masuk bilik,naik atas katil..penat wey..ngantuk pulak tu...mak aku apa lagi..panggil aku suruh mandi...aku pon ikutkan...yelah..mak aku kan...Good son okay...

Lepas mandi..mak aku masak dan kitorang pun makan...sedap uolss..
Aku pon ckp dkt mak aku..nanti aku duduk asrama...mak aku x sunyi ke? Yelah..aku ade dua org siblings je..akak aku kt USM PP..aku pulak kt asrama PDHS...Mak aku cakap tak...nanti mak aku ajakla kawan2 dtg rumah...see? Friendly tak mak aii..Luv u mom..

X sangka kene duduk asrama..hahaha..mak aku ckp duduk asrama lagi best sebab ade ramai kawan and boleh buat hw sama2..aku pon iyakan jelah..as long as my mom happy sudah..

Aku pon masuk bilik,and selak2 buku teks yg cikgu bagi...tebal nak mampus siak...Kau pikir otak aku ni mcm komputer? Bole selit macam2😂...matilanak... Nak wat cmne kan...belajar jelah... And I'm good and nerd boy kay...hensem as well bij..😎

Sedang aku belek buku teks Kimia..aku ternampak nama yang aku kenal...Yeap...Nizar! Wah...untungnya aku dpt buku turun temurun dari dia...Yelah..buku nya bersih...kesan contengan pon x de...Senang utk aku revision nanti...Nizar ni pon bukan calang2 orang...hensem,pandai pulak tu...ngomel aku sendirian..

Lama jugak aku tulis nama dan revision sikit utk subjek2 Form 5 ni..sampai kn aku terlelap...

VOTE AND READ YE GUYS..TQ

#crush Where stories live. Discover now