13

2.4K 60 0
                                    

Selesai perhimpunan pagi..semua pelajar diarahkan masuk ke kelas masing2.. Ada yang pergi toilet dulu...dan ada juga yang pergi kantin.. Aku macam biasa..malas lah nak gi situ..apa orang kata..bf x de lagi.. Opps..bukan boyfriend.. Best friend je okay... Hahaha.. Aku masuk kelas..dan menunggu untuk cikgu masuk... Sebelum Cikgu Liana masuk...(ajar Chemistry)..aku pun borak2 lah dengan kawan.. Macam2 cerita dorang bangkitkan.. Dari hal sekolah,hal rumah dan hal cikgu jugak! Yes..fyi..Cikgu Liana tu still single and available.. Body mantap..muka lawa.. Ramai je orang berkenan dengan dia..cuma cikgu tu je x nak.. Dia kata awal lagi.. PS: Ni dia yang bagitau kat kelas aku kay..😅

And tiba2 Faris pulak menyampuk..dia bercerita tentang cikgu laki kat sini.. Nama cikgu tu Hadi..dengar kata muka hensem..body tough! Terkebil2 kami semua mendengar cerita dia... Biasalah..sekolah aku ni..memang selalu sikit cerita blue macam ni😂... "Culture shock" kan.. Kalau korang perasan.. Sini lesbian ada..gay pon lagi lah ada.. Tapi kitorang pandai cover line..buat2 x de apa.. And reputasi sekolah still the best.. Faris kata lah..Cikgu Hadi tu macam gay..sebab kalau dia tenung pelajar..sampai kat anak mata dipandangnya.. And sometimes..mata dia akan pandang sampai bawah...korang paham2 kan lah ea..

Time sibuk bercerita..Cikgu Liana cantik pun datang..and class start macam biasa.. Kelas dia best tau..selalu gelak2 time dia mengajar..dia ajar pun kitorang x stress.. Memang untung dia ajar kelas aku.. Dahla lawa..baik pulak tu..hehehe😁.. Lepas Chemistry..BM pulak...and now..it's time for break!

Aku dengan kawan aku pun turun kelas and cepat2 pergi kantin..nak makan lah apalagi... Aku ni bukan pemalas kay sampai nak berebut line..aku pun beratur lah..and aku noticed someone! My crush!😍 Dia selaku Ketua Pelajar mestilah kena kawal attitude students kan... Barisan tu pun masih panjang lagi untuk aku beli makanan.. Tiba2..Dia datang kat aku and tarik aku suruh masuk barisan yang paling depan.. Ceh..terharu aku.. Dia kesian kat aku lah tu sebab nak beli makanan lama lagi..😂 Aku cakap thanks kat dia..and dia jawab welcome.. Dia pun kena pergi dengan cepat..takut cikgu perasan.. So dia pun blah..

Aku order nasi ayam.. Pergh.. Memang kaw.. Dahlah ayam dia besar..nasi banyak..kuah sedap...murah pulak tu.. That's why ramai yang beli kat pakcik tu.. Aku order tu and makan dengan kawan aku..Aliff namanya.. Malas nak sebut nama kawan aku tu..😰 Lepas makan..pergi koperasi..beli air Calpis..#yogurt.. Excuse me..I jaga kesihatan okay... Malang nya..yang on duty kat situ..Si Brandon! Aku pikir nak blah je..tapi memandangkan belakang aku ade pelajar lain..konfem2 lah aku kena block kan..so aku pun beli jelah..mula2 pikir nasib aku malang sebab jumpa Brandon.. Tapi..rupanya bertuah..nak tau sebab ape? Dia belanja aku air Calpis weyh..dahla air tu RM 2.50.. Erm..thanks Brandon.. Aku pun berlalu pergi...

READ,VOTE,COMMENT,THANKS

#crush Where stories live. Discover now