Sepanjang perjalanan pulang ke rumah...Aku dan Nizar hanya berdiam...Perlu ke aku cakap sesuatu eh? Yelah,bukan salah aku pun Brandon terpanggil aku sayang...and kenapa pula Nizar macam moody je? Being a human sometimes bring a disaster... Okay...So aku dengan cermatnya memulakan bicara... "Nizar" kata aku...Dia cuma jawab "Hurm" jea... Aku rasa dia memang marah dengan aku kot...Tapi,nak marah sebab apa pun aku x tau.. "Nizar,saya ada buat apa2 yang salah ke?" tanya aku... "Mana adelah Luke..everything seems okay lah" balasnya... Aku pon mampu iyakan jea... Sesampai rumah,kitorang pun mandi...ehem2...gilir2lah mandi kay..x kan nak masuk berdua..kang jadi lain..😂 Macam biasa..Nizar mandi dulu...lepas dia dah siap..my turn pulak...
Lepas aku baru nak keluar dari bilik air...aku tengok Nizar x de atas katil..maybe dia kat ruang tamu kot..tengok cita... Selang 2 tapak kaki aku berjalan...tiba2 ada orang peluk aku dari belakang...and you want to know who's that? It's Nizar! "Eh,Nizar,kenapa ni..terkejut saya tau" kata aku pada nya... Lepastu,dia lepaskan pelukannya and pegang bahu aku secara face to face..and you know what..aku tengok dia macam nak menangis... Aku tanyalah..kenapa...Dia cuma diam.. Banyak kali jugak aku tanya...Tetap diam... Nasiblah kau hensem Nizar..bolehla aku sabar dengan kau..kalau x memang aku x layan kau ni..kata aku dalam hati...😂
And last ni aku tanya dia..."Abang Nizar,kenapa? Okay x?" Jarang kan aku guna words "abang"😅.. And finally,dia reply.."Abang sayang kau Luke..Lebih dari seperti adik dan abang" and on the spot dia menangis and peluk aku..Aku hanya terkaku..sebab x dapat menghadam semua kata2nya...Well..that situation is happen as fast as lightning kay...Memang shocked lah aku jadinya... Aku pun balas balik pelukan Nizar... And aku rasa,cinta aku terbalas...KOT?
READ,VOTE,COMMENT GUYS..TQ
➡
YOU ARE READING
#crush
Romance[COMPLETE] Luke is just a random teenage boy yang berumur 17 tahun yang baru berpindah ke sekolah baru.. Disitu,dia mengalami "culture shock" di mana tiadanya batas2 pergaulan sesama lelaki mahupun perempuan.. Dan,disitu juga,dia telah digoda oleh...