SELAMAT HARI RAYA HAJI..
SORRY GUYS LAMBAT UPDATE..MAKLUMLAH..BUZY WITH STUDY AND OF COURSE SIBUK MELANTAK DI HARI RAYA HAJI NI..😂 I WILL TRY TO UPDATE IT ASAP OKAY...😍
Continue with part (21)...
Aku dengan Izzuan pun kemaslah apa yang patut.. Keadaan nampak semuanya dah okay...cuma bau je! Selamat la aku bawa minyak wangi kat sekolah...bawa yang murah je uolss.. UberMan je..branded ke x branded ke..janji hilang bau air mani tu😂... Korang tau kan macam mana bau air mani tu? Malas nak cite panjang lah😒... Pengawas pun buatlah announcement yang menyuruh semua students turun ke tapak perhimpunan... Aku duduk belakang Halim..what that mean Halim depan aku lah...
Tepat jam 7:30 pagi..nyanyian lagu sekolah PDHS dimainkan..dan sejurus selepas tu..bacaan doa dimulakan..inilah rutin setiap pagi ye anak2... Aku fikirkan lepas baca doa terus masuk kelas..tapi tak..ada cikgu nak buat announcement... Cikgu Saufi pun pegang mic and cakap lah yang pelajar mempunyai biasiswa sila tunggu selepas habis perhimpunan ni..aku pun mengeluh lah...memanglah x panas pagi buta ni..cuma malas je...better masuk kelas..pikir aku..
Fyi,Cikgu Saufi ni pun my taste tau! Good looking and body dia..fuh! Rechik bhai...😂hahaha.. Kay,forget it .. Aku nak lari sebenarnya daripada kena stay sini.. Disebabkan aku budak baru jugak lah😅...so ramai x tau yang aku dapat biasiswa pendidikan..so selamatlah untuk aku lari... Cepat2 aku masuk dalam kelas.. Yang tau pasal biasiswa ni..cuma Nizar,Halim and guru kelas aku... Tapi luck aku baik harini..sebab mula2 Account..Cikgu Suzy.. Kalau first subject tu guru kelas aku masuk mengajar..memang sah lah aku kena jugak turun bawah kan?
Ketua Kelas pun bagi salam and baca doa belajar... Selesai je..dia suruh buka buku..study yang semalam punya..semalam belajar Lejar..sumpah aku cakap! Dalam banyak2 chapter Account ni..semua senang and mudah nak buat...bab Lejar je ni memang spoil tau! Aku selalu pening kalau buat Lejar ni..yelah..dari sana nak pindah sini lah..dari situ nak pindah sana lah..kredit lah..debit lah..boleh gila aku belajar chapter Lejar ni😂... Tapi Halim ni baik tau..sudi ajar aku... Cikgu Suzy tau kelemahan aku ialah Lejar..and dia suruh aku duduk sebelah Halim..Halim ni kalau dia ajar aku..memang masuk..maybe sebab caranya yang sempoi kot😍...
Cikgu suruh baca sikit chapter tu and buat latihan sikit..sebab lepasni cikgu nak buat quiz...quiz individu tau..aku nak nangis je...sebab aku ni kalau buat sikit2 taulah..kalau banyak..memang x sempatlah untuk aku siapkan kertas quiz tu..hehhe.. Dia pun bagi kertas..sehelai seorang..and dia ada cakap..siapa dapat markah paling tinggi..cikgu nak bagi hadiah..and siapa paling corot...kena denda..😂 Semua pun agreed je..aku pun agreed jelah..
Kuiz pun dimulakan...
Dalam 15 mins camtu pun aku siap..aku rasa aku paling last kot siap..👿 Cikgu Suzy amik masa nak kira markah jap..and kitorang pun ape lagi..bersembang kencang lah!😂 Aku tengok Halim tengah lepak dengan kawan baru dia😒 and Izzuan pulak..still lonely as usual... Aku pun pergi lah tegur dia..tanya pasal quiz tadi je.. Tiba2 tergerak pulak hati aku nak tanya tentang perjumpaan biasiswa tadi.. Izzuan cakap..Cikgu Saufi just nak mintak tandatangan and num IC je untuk kelulusan biasiswa tu..and dia siap cakap lagi..siapa tak datang pagi tadi..nanti cikgu akan pergi ke kelas masing2..
Aku pikirkan Izzuan ni bergurau je..but,nada dia seakan betul tau..aku pun haraplah yang Cikgu Saufi takkan datang ke kelas aku..nanti rehat kang pandai2 lah aku cari dia..kat kantin ke bilik guru ke...😒.. Cikgu Suzy pun dah siap kira markah quiz tadi and dia nak buat announcement ni.. Aku takut giler siak kalau aku paling rendah... Masa dia panggil nama tu..aku tengok reaction muka kawan2 aku ada yang terkejut,happy,yang blur pun ada😂... Time dia panggil nama aku..berderau jantung aku tau! Dapat 73/100.. Okaylah tu kan? Sebab rata2 kawan aku dapat 90 and above..aku je low sikit..ade je yang lagi teruk dari aku tapi aku x nak mention lah nama dorang... And you want to know who's the winner? The winner is...IZZUAN!
Sumpah,aku x percaya yang dia dapat 99/100... Asal x 100 je siak?😂 Ramai lah kawan aku beri tepukan kat dia..including myself kay! Izzuan pun bangun and pergi kat depan kelas untuk amik kertas quiz dia...Cikgu Suzy suruh dia tunggu kejap sebab nak bagi hadiah.. Dia bagi a bouquet of chocolate..okaylah tu kan... Huhuhu..congrats bitch!,kata aku dalam hati..😂 Lepastu,Izzuan cakap..nak bagi kiss kat seseorang..semua pun riuh rendah lah apalagi kan... Kalau nak kiss girl tu logic la..but semua kelas aku laki? So paham2 lah eh... Dia datang kat meja aku and terus cium pipi aku...aku pun terpinga2 kejap..kot ye pon nanti2 lah..ni depan pelajar jugak kau nak cium aku kan? Gian eh bro?😂 hahhaa..xpe Izzuan..nanti aku bagi hadiah yang lagi best punya...
READ,VOTE,COMMENT,THANKS
YOU ARE READING
#crush
Romance[COMPLETE] Luke is just a random teenage boy yang berumur 17 tahun yang baru berpindah ke sekolah baru.. Disitu,dia mengalami "culture shock" di mana tiadanya batas2 pergaulan sesama lelaki mahupun perempuan.. Dan,disitu juga,dia telah digoda oleh...